Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö tällaistä naista miehelle

Vierailija
27.08.2012 |

Itse en ole edes painostuksesta huolimatta etsinyt, koska en usko, että kriteerejäni vastaava nainen löytyisi. En kerro tässä nyt itsestäni, koska se ei ole oleellista.

Vaatimuksia:

-Absolutisti tai ainakin melkein, kunhan ei kännejä vedä

-Epämaterialistinen

-Pohdiskeleva ja vuorovaikutustaitoinen

-Huumorintajuinen

-Ideologisesti mielellään sitoutumaton

-Viihtyy hyvin myös vähemmän sosiaalisessa ympäristössä

-Uskonnoton olisi kiva, mutta ei kiihkoateisti

-Mukavasti tasaisen empaattinen olento

Onko tuollaisia olentoja olemassa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveluista:

En ole yksinäinen, mutta viihdyn yksinkin ja paljon. Kavereiden saaminen ei ole ollut ongelma minulle. Niitä ei ole paljoa ollut.

Olen erilainen, jota monet ei tajua.

OIkeasti, lukekaa nämä valitut ydinkohdat tuolta sepustuksen sisältä. "Vapaaehtoinen yksinäinen" ja joopa joo. Nämä "olen erilainen ja niin ainutlaatuinen että mua ei tajuta" -tapaukset ovat AINA totaalista karta-osastoa. Hrrh...

Ap on jäänyt henkisessä kehityksessä siihen teini-iän vaiheeseen, jossa kaikki harhaisesti kuvittelevat olevansa maailman ainoita "erilaisia".

Tiedoksesi: me kaikki olemme yhtä ainutlaatuisia.

Vierailija
22/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveluista:

En ole yksinäinen, mutta viihdyn yksinkin ja paljon. Kavereiden saaminen ei ole ollut ongelma minulle. Niitä ei ole paljoa ollut.

OIkeasti, lukekaa nämä valitut ydinkohdat tuolta sepustuksen sisältä. "Vapaaehtoinen yksinäinen" ja joopa joo. Nämä "olen erilainen ja niin ainutlaatuinen että mua ei tajuta" -tapaukset ovat AINA totaalista karta-osastoa. Hrrh...

Ap on jäänyt henkisessä kehityksessä siihen teini-iän vaiheeseen, jossa kaikki harhaisesti kuvittelevat olevansa maailman ainoita "erilaisia".

Mulla hyvin erilaiset odotukset elämältä kuin monilla muilla. Olen vastakohtien ihminen.

Siis ihan hyvä, että monet ei tykkää, koska en heitä haluasikaan mistään hinnasta.

Suurin osa haluaa parit, mukulat, auton, omakotitalon ja vetää pari kiloa joulukinkkua jouluisin yms. Ei kuulu suoranaisesti minun tavoitteisiin.

Vanhempani järkyttyivät, kun sanoin opiskelleeni ihan vaan huvin vuoksi maisteriksi alalle, jossa toki on töitä tarjolla. Kauheat odotukset olivat, että sitten tekisin asiat normaalin kaavan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveluista:

Mulla hyvin erilaiset odotukset elämältä kuin monilla muilla. Olen vastakohtien ihminen.

Siis ihan hyvä, että monet ei tykkää, koska en heitä haluasikaan mistään hinnasta.

Suurin osa haluaa parit, mukulat, auton, omakotitalon ja vetää pari kiloa joulukinkkua jouluisin yms. Ei kuulu suoranaisesti minun tavoitteisiin.

Vanhempani järkyttyivät, kun sanoin opiskelleeni ihan vaan huvin vuoksi maisteriksi alalle, jossa toki on töitä tarjolla. Kauheat odotukset olivat, että sitten tekisin asiat normaalin kaavan mukaan.

Et tykkää kinkusta etkä halua rivitalonpätkää, Volvoa, 1,8 lasta ja kultaistanoutajaa? :D

Mun tuttavapiirissä edustaisit noilla ajatuksilla vahvaa valtavirtaa.

Muuten vaikutat teiniangstiselta. Kokeile reppureissailua. Maailmalla pääset joko irti oman napasi syndroomasta tai ehkä jopa löydät hengenheimolaisia. Mikä tietysti olisi hirveä kriisi: oletkin tavis. :O

Vierailija
24/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä edustaisit noilla ajatuksilla vahvaa valtavirtaa.

Muuten vaikutat teiniangstiselta. Kokeile reppureissailua. Maailmalla pääset joko irti oman napasi syndroomasta tai ehkä jopa löydät hengenheimolaisia. Mikä tietysti olisi hirveä kriisi: oletkin tavis. :O

Sori vaan, mutta:

Olen erikoinen, mutta en koe olevani muiden yläpuolella ja joskus tuntuu, että alapuolella. En tykkää massan elintavoista, mutta ne omat eivät ole muita parempia. En koe itseäni mitenkään mielenkiintoiseksi. Ihmeellinen haaveilija vaan.

Kirjat on mielenkiintoisempia kuin matkailu. :) Avartaa mieltä matkailua enemmän. En ole kuulemma edes koko teini-iän henkisiä kipuja nähnytkään.

Vierailija
25/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä elämäntilanne ja ammattikin vaikuttaa alkoholinkäyttöön, moni vähentää perheen myötä. En toisaalta ymmärrä, miksi olisi ongelma, jos puoliso käy joskus juhlimassa.

Varmimmin näitä ei-käyttäjiä löytyy varmaan uskovaisista tai henkilöistä, joille alkoholinkäyttö ei terveydellisistä syistä sovi.

Minusta tämä vaikuttaa kriteerinä sellaiselta, että jos aloittajalle todella se oikea henkilö tulee vastaan, tämä seikka voi tuntua vähäpätöiseltä.

-Epämaterialistinen

En ihan ymmärrä, mitä tämä tarkoittaa. Tarkoittaako tämä sitä, että ei kiinnosta miehen omaisuus vai sitä, että ei ole kiinnostunut naisellisesti ulkonäöstä ja laittautumisesta ja vaatteista. Jos jälkimmäinen, aika monessa ammatissa pitää huolitella ulkonäköään edes jonkin verran, tietysti kai sellaisiakin ammatteja on, joissa ei tarvitse välittää siitä miltä näyttää. Minusta siis materialistisuus liittyy naisilla paljon ulkonäköpaineisiin, kaikki eivät voi vaan kulkea samoissa vaatteissa päivästä toiseen ja olla naturel-lookissa, joka usealla näyttä harmaahiirulaiselta. Naturel-lookki on valtavirrasta poikkeavaa mutta miksei sellaisia naisiakin löydy. Ehkä joku luontoharrastaja?

Keskivertonaiset varmaan kaikki ajattelevat olevansa tällaisia.

-Huumorintajuinen

En ole itse vielä huumorintajutonta ihmistä kohdannut mutta onhan erilaisia huumorintajuja. Väkisinkin tulee mieleen, että huumorintajun vaatijalla voi itsellä olla kovin kapea huumorintaju, johon tuo naisen huumorintaju ei sitten mahdu.

Mielestäni tämä on ristiriidassa edellisten toiveiden kanssa, että naisen pitäisi olla erittäin vähäisesti materiasta kiinnostunut. Vähäisesti materiasta kiinnostuneet ovat sitä mielestäni nimenomaan ideologiselta pohjalta.

Varmasti tällaisia naisia on.

Uskonnottomuus on nykyään pop mutta uskonnottomien valtavirta-aatteina nykyään jylläävät nuo kiihkoateistiset piirteet. En usko, että uskonnotonta naista on sinällään vaikea löytää.

Vierailija
26/29 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä elämäntilanne ja ammattikin vaikuttaa alkoholinkäyttöön, moni vähentää perheen myötä. En toisaalta ymmärrä, miksi olisi ongelma, jos puoliso käy joskus juhlimassa.

Varmimmin näitä ei-käyttäjiä löytyy varmaan uskovaisista tai henkilöistä, joille alkoholinkäyttö ei terveydellisistä syistä sovi.

Minusta tämä vaikuttaa kriteerinä sellaiselta, että jos aloittajalle todella se oikea henkilö tulee vastaan, tämä seikka voi tuntua vähäpätöiseltä.

-Epämaterialistinen

En ihan ymmärrä, mitä tämä tarkoittaa. Tarkoittaako tämä sitä, että ei kiinnosta miehen omaisuus vai sitä, että ei ole kiinnostunut naisellisesti ulkonäöstä ja laittautumisesta ja vaatteista. Jos jälkimmäinen, aika monessa ammatissa pitää huolitella ulkonäköään edes jonkin verran, tietysti kai sellaisiakin ammatteja on, joissa ei tarvitse välittää siitä miltä näyttää. Minusta siis materialistisuus liittyy naisilla paljon ulkonäköpaineisiin, kaikki eivät voi vaan kulkea samoissa vaatteissa päivästä toiseen ja olla naturel-lookissa, joka usealla näyttä harmaahiirulaiselta. Naturel-lookki on valtavirrasta poikkeavaa mutta miksei sellaisia naisiakin löydy. Ehkä joku luontoharrastaja?

Keskivertonaiset varmaan kaikki ajattelevat olevansa tällaisia.

-Huumorintajuinen

En ole itse vielä huumorintajutonta ihmistä kohdannut mutta onhan erilaisia huumorintajuja. Väkisinkin tulee mieleen, että huumorintajun vaatijalla voi itsellä olla kovin kapea huumorintaju, johon tuo naisen huumorintaju ei sitten mahdu.

Mielestäni tämä on ristiriidassa edellisten toiveiden kanssa, että naisen pitäisi olla erittäin vähäisesti materiasta kiinnostunut. Vähäisesti materiasta kiinnostuneet ovat sitä mielestäni nimenomaan ideologiselta pohjalta.

Varmasti tällaisia naisia on.

Uskonnottomuus on nykyään pop mutta uskonnottomien valtavirta-aatteina nykyään jylläävät nuo kiihkoateistiset piirteet. En usko, että uskonnotonta naista on sinällään vaikea löytää.

Jos mää itse joskus vielä rupean seurustelemaan, niin mulla ainakin juomattomuus on kriteeri nro 1.

Lähestulkoon kaikesta muusa voikin sitten neuvotella, esim tupakan poltosta.

Vierailija
27/29 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseäni ei haittaa, jos kumppani juo kännit, jos se ei ole jokaviikonloppuista.

Se riippuu niin paljon. Myönnetään, että en ole seurustellut sellaisen henkilön kanssa, joka juo itsensä humalaan usein ja vielä umpitunneliin. Eksäni joi humalat vain pari kertaa vuodessa juhlissa, jossa kaikki muutkin olivat päihdyksissä. Ei mitenkään ongelmallista. Eksäni käytti myös alkoholia poikien illoissa, sekään ei häirinnyt minua.

Itselleni esimerkiksi tupakointi olisi paljon pahempi juttu, juuri sellainen, jonka vuoksi en välttämättä seurustelisi jonkun kanssa.

Vierailija
28/29 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä asti yksin. Hakkaava manipuloiva alkoholisti, joi oikeastaan lopussa joka päivä ja veti mut sinne alkoholismiin mukanaan. Jo silloin päätin että jos joskus vielä seurustelen niin ehdoton raittius oltava. Kerran, pari vuodessa (yksi ilta) vielä menee, mut ei mitään saunakaljoja/tissuttelua, "vihaan" kaikkea alkoholiin liittyvää, se haju, pullot, ihmisen muuttuminen humalassa jne.

Olen myös itse nykyään absolutisti.

Enkä myöskään polta mutta tupakkihöyryissä ei yleensä pahoinpidellä.

Tämä siis 30:ltä 29:lle....

Vierailija
29/29 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutustaitoja on alun jännityksen jälkeen,kunhan tutustun ihmiseen,alkuun hieman kömpelö jutuissani..Tasainen en aina ole,hermostua osaan,mutta pian jo nauran asialle kuin asialle jolle ensin hermostuin..Niin en kuitenkaan hermostu että tavarat lentelisi..Muuten taitaa kaikki täsmätä..Eli eiköhän voi olla mahdollista löytää henkilö jolla nuo kaikki ominaisuudet on,kun näin lähelle on moni päässyt.

Tsemppiä etsintöihin! Ja jos ei sitä oikeaa löydy niin mieti missä olet valmis hieman joustamaan..