Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Oriflamella oikeesti jotain hyviä tuotteita, joita voisit suositella?

Vierailija
27.08.2012 |

Olen tänään menoss Oriflame -kutsuille, ja oikeesti tarvisin täydnnystä kosmetiikkaosastolla, onko siellä oikeesti jotain mielestäsi hyviä tuotteita, ja mitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat pettymykset on olleet jotkut kalliimmat ihonhoitosarjat jotka eivät ole tuntuneet lainkaan tehokkailta. Mutta esimerkiksi niiden vartalovoiteista, suihkuaineista ja monista meikeistä tykkään paljonkin.

Vierailija
2/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nature Secrets sarjaan. Beauty Endless Lash Mascara ihan parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen musta pieni purkki (pinkki korkki) Fix&Go hiuslakkaa. Tosi pitävä ja sopivan kokonen laukussa mukana kuljetettavaksi. Mulla on ollu semmonen tummien silmänalusten peittovoide. Se oli kevyt ja ihanan kosteuttava muttei peittänyt mun pandasilmiä tarpeeksi tehokkaasti. Annoin sen kaverille jolla ei oo niiiin sinertävä iho silmien alla ja on tykännyt kovasti. Mut toi oli hyvä siinä mielessä että se oli kostea. Muut aineet mitä oon kokeillu on kuivattanu mun ihoa (on hieman atooppinen iholaatu). Tällä hetkellä kovassa käytössä on huulivoide joka kosteuttaa kivasti huulia ja antaa niille vähän hohtoa. En tykkää käyttää huulipunia tai huulikiiltoja joten toi on mulle sopiva. Sopii myös todella hyvin nuorelle/lapselle joka haluaa meikata mutta ei sovi vielä huulipunat yms. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan