Montako kaveria sulla on naamakirjassa?
Oletko kaveri niille vai vaan joku nimi listassa?
Kommentit (27)
yleistä ja voisiko joku kertoa niiden facekaverimyyntifirmojen nettiosoitteita, vaikka niiden "luotettavien pohjoismaisten", joita joku jo täällä mainosti,
Kiitos
t. facebook noviisi
yleistä ja voisiko joku kertoa niiden facekaverimyyntifirmojen nettiosoitteita, vaikka niiden "luotettavien pohjoismaisten", joita joku jo täällä mainosti,
Kiitos
t. facebook noviisi
- ainakin näin sanoisin kun arvioin asiaa tarkastelemalla "oikean" (heh heh) tuttavapiirini facetouhuilua ja mitä tulee nettiosoitteisiin:
googlaa: Buy Facebook friends,
siitä se lähtee, mutta ole huolellinen valitessasi palveluntarjoajaa, niissä tosiaan on eroja, kuten aiemmista kommenteista on käynyt ilmi
- en nyt ala siis mainostaa jotain tiettyä yhtiötä, kun tapanani ei ole mainostaa ikinä mitään
- aloita ostamalla vaikka 100 frendin blokki ja jos homma pelittää osta seuraavaksi vaikkapa 500 tai 1000, siis jos toimituksen lisäksi myös hinta (yksikkökustannus per frendi, esim. eur/frendi) on kilpailukykyinen
- viime aikoina ollut frendien ostajien markkinat; hintadumppausta ollut "alalla" kesästä alkaen
2000 frendin blokin rapealla 100 (!!) eurolla, tosin laatu ei ollut aivan priimaa mutta ei kaveri 100% priimaa kai odottanutkaan (tuolla hinnalla)
- kertokaahan muutkin millä hinnoilla olette viime aikoina frendejä ostaneet, kiinnostaa ihan uteliaisuudesta
Mut joo, itsellä on 160 kaveria, joista suurin osa on tuttuja jostain ylä/ala-asteelta (tmv), joiden kuulumisia on lähinnä vaan hauska seurailla, vaikka ei enää missään tekemisissä olekaan.
Oikeita ystäviä tuosta määrästä on sitten ehkä joku 30, tai 20.
Ei kukaan oikeasti niitä Suomessa harrasta. En voisi keksiä turhempaa käyttöä rahoilleni.
Mulla on 86 kaveria, osa läheisempiä, osaan en ole pitänyt muuten yhteyttä kuin facebookin kautta muutamaan vuoteen. Osa kavereistani ei ole facebookissa.
Olen kaikille joko sukua, entinen koulu- tai työkaveri, nykyinen työkaveri, naapuri, lastenkavereiden äiti tms.
Muutamia entisiä työkavereita olen aikonut siivota pois, koska ei meillä teidä enää olla mitään yhteistä.