Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 34 vuotias mies olla vakavasti kiinnostunut 25 vuotiaasta naisesta?

Vierailija
27.08.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole kummoinenkaan ikäero. Eri asia jos iät olisivat vaikka 15 ja 25. Itse tutustuin mieheeni 24-vuotiaana, hän oli silloin 34. Nyt ollaan oltu 10 vuotta naimisissa, joten kyllä tulkitsisin kiinnostuksen vakavaksi.

Vierailija
2/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole paha ikäero. Riippuu ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias alkaa olla jo aikuinen, eikä enää parikymppinen suuntansa hakija. 34-vuotias kuuluu minusta yhä samaan ryhmään, nuorehko aikuinen. Minusta ikäero on ihan ok, enemmän sitten kertoo osuvatko arvomaailma, mielenkiinnon kohteet ja luonteet yleensäkin kuinka hyvin yhteen.

t:26-vuotias nainen, joka iän puolesta voisi kiinnostua 25-40-vuotiaasta miehestä, mutta ei alle 25-vuotiaasta pojasta.

Vierailija
4/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ja 35-40v miehillä on kyllä usein uskomaton ero. 25-vuotiaat ovat usein hyvin lapsellisia bilettäjiä.

Vierailija
5/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olen siis 24v nainen ja mulla on 37v ihailija.

Pyysin häntä kesällä kahville, ei koskaan saapunut paikalle ja ottaessani yhteyttä häneen, pyysi lopettamaan. Kuukausi myöhemmin oli käynyt ystäväni ja miehensä luona(ystävän mies ja tämä mies siis tuttuja) vain kyselemässä minusta ja lähtenyt pois. Muutaman viime viikon aikana olen saanut viestejä häneltä, että kiinnostunut minusta, on kuulemma ihastunut ja haluaisi tavata. Mutta en aio lähteä tällaiseen kissa-hiiri-leikkiin mukaan.

Ja mies ei ole siis mikään luuseri, vaan ihan ok menestyvän yrityksen tj.

Vierailija
6/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat vaikka samassa graduryhmässä niin saattaa olla mahdollista

miksi nainen olisi kiinnostunut tuollaisessa tapauksessa, jossa mies on paljon jäljessä, onkin sit toinen juttu!

Vierailija
7/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 29 ja minä 20 kun tavattiin.

Vierailija
8/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 'samanikäisiä' 25-35 eivät juuri toisistaan eroa

Vierailija
9/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhnä kysymys. TOTTAKAI. Missä maailmassa sä elät?! Toi 9 vuottahan on ihan normi-ikäero.

Vierailija
10/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 'samanikäisiä' 25-35 eivät juuri toisistaan eroa

Vierailija
11/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25, mulla on lapsi ja omakotitalo 34v miehen kanssa. Ens kesänä on häät. Kai se on musta ihan tosissaan kiinnostunut.

Vierailija
12/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nainen olisi kiinnostunut tuollaisessa tapauksessa, jossa mies on paljon jäljessä, onkin sit toinen juttu!

jäljessä mistä, voisitko täsmentää? Onko elämä jokin putki, joka pitää suorittaa läpi pikavauhtia? Vai mitä ihmettä sä tarkoitat? "Graduryhmässä" kertoo toki jo paljon, jos se oli ekana sun mielessä...

Vierailija
13/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin voiko 28v mies olla tosissaan 34v naisen kanssa...

Vierailija
14/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) ihmetteleväthän he, miksei mies ole saanut valmistuttua ja siirryttyä seuraavaan elämänvaiheeseen (työ ja perheenperustaminen) vaan on yhdeksän vuotta vanhempana vielä samassa elämäntilanteessa kuin nuoret

jäljessä mistä, voisitko täsmentää? Onko elämä jokin putki, joka pitää suorittaa läpi pikavauhtia? Vai mitä ihmettä sä tarkoitat? "Graduryhmässä" kertoo toki jo paljon, jos se oli ekana sun mielessä...

Vierailija
15/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) ihmetteleväthän he, miksei mies ole saanut valmistuttua ja siirryttyä seuraavaan elämänvaiheeseen (työ ja perheenperustaminen) vaan on yhdeksän vuotta vanhempana vielä samassa elämäntilanteessa kuin nuoret

että ap:n tarkoittamat ihmiset olisivat samassa elämäntilanteessa, opiskelijoita edes?

Vierailija
16/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne juuri noista parikymppisistä olekiin kiinnostuneita nuo vanhemman miehet ; )

Vierailija
17/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n tarkoittamat ihmiset olisivat samassa elämäntilanteessa, opiskelijoita edes?

Vierailija
18/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa mies onkin ollut jo pitkään työtlämässä ja päättänyt sitten lähteä jatko-opiskelemaan. Ei pälkähtänyt päähän tällainen ilmiselvä skenaario?

Vierailija
19/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kiinnostunut 25 vuotiaasta kuin 34 vuotiaasta! Miehet haluaa nuoremman naisen kuin itse ovat :)

Vierailija
20/22 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lihallisesta puolesta silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän