Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten myydä itsensä kasvattajalle?

Vierailija
27.08.2012 |

tahdon pennun juuri tietystä yhdistelmästä, mutta siihen syntyi vain yksi narttupentu. Ja tiedän että siitä on kyselyjä, mutta kasvattaja sanoi ettei vielä ole päättänyt kenelle pennun antaa, koska pentu on vasta viikon.

Jalostusnetistä näkyy että olemme kiinnostuneita näyttelyistä, meillä on myös kokemusta rodusta.

Miten vakuutan kasvattajan siitä että pentu kuuluu juuri meille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai odotella sitä kun pennut täyttää 4 viikkoa, jolloin kasvattaja vasta sanoi tekevänsä päätöksen..

ap

Vierailija
2/4 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaa sijoitussopimusta eli saisit koiran ensin vain sijoitukseen.

Näin kasvattajalla olisi mahdollisuus pennuttaa narttu jossain vaiheessa ja voisi valvoa näyttelyissä käyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan kauheaa "pommitusta" arvostaisi, mutta toki kiinnostuksen voi osoittaa vaikka yhdellä tai kahdella kyselyllä, ellei kasvattaja ole selvästi antanut ymmärtää ettei halua yhteydenottoja ennen sitä 4 viikkoa.

Itse en edes viitsi kyllä ilmoittaa koko pennuista ennen kuin ne on neliviikkosiia, koska oma rotuni on niin valtavan suosittu että muuten puhelin pärisisi koko ajan.

Vierailija
4/4 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaa sijoitussopimusta eli saisit koiran ensin vain sijoitukseen.

Näin kasvattajalla olisi mahdollisuus pennuttaa narttu jossain vaiheessa ja voisi valvoa näyttelyissä käyntiä.

kasvattaja itse tekee sen päätöksen sijoituksesta, ja jos hänellä olisi ajatus että tämä pentu sijoitetaan hän olisi nyt jo tarjoamassa sitä sijoitukseen, ei myyntiin.

Lisäksi kun sijoitussopimus on monella tapaa riskialtis kun ei se koira ole oikeasti haltijansa oma aikoihin, ja lisäksi joutuu sitoutumaan siihen että koira menee kasvattajalle saamaan pentuja jne niin eipä sitä vartavasten kannata ehdottaa jos ei ole muutenkin jo sijoituskoiraa miettinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi