Olen kateellinen työpaikkani siivoojalle, joka on
Ehdottomasti pahin WT ketä tunnen. Kotiblondatut hiukset, runsaasti meikkiä, tupakoi, pukeutuu paljastavasti, kiroilee.. Ja on tietysti täysin kouluttamaton. Mutta silti jotain kiehtovaa hänessä on.
Hän on 25-vuotias, mutta ei ota lainkaan vastuuta oikeastaan mistään. Hänellä on todella komea mies, mutta epäilen että hän on jollain tapaa rikollinen.
Olen nyt muutaman kerran taukotilassa jutellut tämän siivoojan kanssa, ja vastoin kaikkia odotuksiani hän on kuitenkin ollan tapaa fiksu ihminen. Lisäsin hänet kaveriksi fbssä ja täytyy sanoa että mielenkiinto vain syveni hänen päivityksiään lukiessa. Tuntuu että hän tuntee koko kaupungin, käy parhaissa bileissä ja .. En minä tiedä. Olen huomannut hakeutuvani hänen seuraansa alitajuisesti. Hän kertoi minulle asioita joista minä en ollut ennen kuullutkaan ja esimerkiksi huumeista hänellä oli todella paljon tietoa. Tai omaa kokemusta.
Upea ihminen. Olenkohan ihastunut?
Kommentit (4)
Joo-o, hurmaavana minua on pidetty ja naisiinkin päin olen. Myös älykäs. Kärsin myös epävakaasta persoonallisuudesta, päihdeongelmasta ja kriminaalimiehenikin kuoli huumeisiin sittemmin.
Nyt myöhemmin en tajua miten saatoinkin olla sellainen magneetti. Sisältä ihan palasina, ulospäin itseriittoisen viehättävä omalla karulla tyylilläni...
Tämä siivooja ainakin n uskomattoman älykäs ja kärkäs mutta samalla uskon että hän van haluaa hyväksyntää ja tulla rakastetuksi. Tai mistä minä tiedän.. Olen itse korkeakoulutettu, hyvin toimeentulevani normaali perheenäiti, enkä tosiaankaan tiedä miksi hän minua vetää poleensa.
Kuin lapsella, siksi niin hirvittävä tarve tulla huomatuksi, olla viehättävä. Ja kaikkein viehättävimpiä ovat ne, jotka ovat sisältä rikki, ja joilla ei ole itsetuntoa olla tyly, vaikka rajojarikkovia muuten saattaisivat ollakin.
Mikä sinuun vetoaa hänessä? Onko sinussa itsessäsi jokin paikka rikki? Tahdotko pelastaa hänet?
Tahtoisin olla hän. Enkä edes tiedä miksi. Hän on kaiken sen vastakohta mitä olen koskaan halunnut olla.. Toisaalta samaan aikaan hän on kaikkea mitä haluaisin olla.
Hän on niin kaukana täydellisyydestä mutta silti niin upea ja vieättävä. Saatan seurata hänen toimintaansa ja yksinkertaisesti vain ihailla sitä. Jopa tupakointi näyttää hyvältä ja liikkeet harkituilta. Hänen silmänsä ovat täynnä sellaista voimaa mitä tahtoisin omaan katseeseeni.
Hän ei ole kovaääninen, mutta ainakin minä lähes lumoudun kuuntelemaan hänen puhettan. Hän saattaa sanoa todella rumasti, muttakuulostaa silti niin viattomalta. Ei hänestä ota selvää.
Olenko minä, järkevä nainen ihastunut toiseen naiseen? Mitä minulle on tapahtumassa?
Ap
Joo-o, hurmaavana minua on pidetty ja naisiinkin päin olen. Myös älykäs. Kärsin myös epävakaasta persoonallisuudesta, päihdeongelmasta ja kriminaalimiehenikin kuoli huumeisiin sittemmin.
Nyt myöhemmin en tajua miten saatoinkin olla sellainen magneetti. Sisältä ihan palasina, ulospäin itseriittoisen viehättävä omalla karulla tyylilläni...