Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin panosi?

Vierailija
27.08.2012 |

Joko teknisesti niin huono tai sitten nolo kumppani...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppinen lihaskimppu,, ah mikä kroppa,, mutta sängyssä "sano mua isäksi, sano mua rehtoriksi"

arvaatteko sanoinko,,,

Vierailija
2/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ajoikin isänsä ladalla. Aika nolo vale :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiisus....

eräs ns. tavoiteltu poikamies. Ei saanut seisomaan.... ei millään.

Vierailija
4/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pokasi 10 senttiä itseäni lyhyempi turkkilainen mies, joka ei puhunut suomea, huonosti englantia. Otti hotellihuoneen, maksoi siitä jonkun sata dollaria, en muista mitä oli markkoina, Suomessa kuitenkin tää tapahtui. Tyypillä oli n. 5 senttiä pitkä muna, täydessä tällingissä siis, enkä tiennyt miten olisin feikannut nauttivani. Kova yritys siis saada äijä laukeamaan, ja äkkiä pois ja kotiin nukkumaan. Edelleen ihmettelen, mitä mun päässä sillon liikkui, kun lähdin sen matkaan...

Vierailija
5/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin opiskelijavaihdossa ja olin keskimääräistä vanhempivaihto-opiskelija (26, muut 20-22 yleisesti). Ihastuin aivan hullunlailla yhteen vaihtareille retkiä ja bileitä järjestäneeseen tyyppiin. Hän oli yli 30, mutta biletti nuorten kanssa monta kertaa viikossa ja vaikutti ikuiselta teiniltä. Tiesin, että hän varmaan iskee nuoria hempukoita, mutta järjen ääni ei auttanut siinä tilanteessa, jalat meni vaan alta... Karkasimme yksistä juhlista pimeään yöhön, hän pani minua auton konepeltiä vasten...

Ja niin... olin pitänyt itseäni tyyppinä "järkevä", seksiä vain kahdessa pitkässä parisuhteessa.

Mutta kerrankos sitä vapautuu.

Vierailija
6/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin vasta tuosta ylemmästä viestistä, että tälläkin oli TOSI pieni muna :D mutta ilmeisesti ei haitannut iskiessä aina uusia vaihtareita :D

Vierailija
7/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin vasta tuosta ylemmästä viestistä, että tälläkin oli TOSI pieni muna.. mutta ilmeisesti ei haitannut iskiessä aina uusia vaihtareita.

Vierailija
8/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, sitten se vielä panon jälkeen alkoi avautumaan, ja kysyi haittasko et sil oli pieni muna, ja et sen tyttöystävät oli aina jättäny sen sen takia... Eihän mua tietenkään mikään haitannut, ja kaikki oli tosi ihanaa, ja kovin kehuin et tykkäsin... Ei ollu sydäntä sanoa reppanalle totuutta. :/

Vierailija
9/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paljastui aamulla siskopuolieni pikkuserkuksi, eivät tosin olleet onneksi missään tekemisissä keskenään.

Vierailija
10/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan mieheni (jota en silloin vielä tuntenut) naispuolinen serkku.

Myös puolituttu mies, jonka himoissani raahasin sänkyyn. Se ähelsi erittäin hermostuneena hiki valuen KAUAN, ja homma loppui ilman kliimaksia. Hohhoijaa. Oli kamalaa yrittää päästä eroon siitä jotenkuten kunnialla.

Vierailija
11/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa alkoholia, baarista bongattu mies, jolla aivan mahtava kroppa mutta housuista paljastuikin pikkuriikkinen pippeli. Akti itsessään oli pelkkää vaivaannuttavaa jyystöä, ja aamulla huomasin, että itsellä oli alkanut menkat. Mua ei selvästikään ollut tarkoitettu yhden illan juttuihin:D

Vierailija
12/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppinen lihaskimppu,, ah mikä kroppa,, mutta sängyssä "sano mua isäksi, sano mua rehtoriksi"

arvaatteko sanoinko,,,

Vierailija
13/15 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin samanikäisen miehen kanssa, josta en edes pahemmin pitänyt. Oli liian lipevä ja ärsyttävä.

Hän on aivan samanlainen nyt kymmenisen vuotta myöhemmin, mutta on lisäksi yrittänyt saada sänkyyn kaikki kaverini, siskoni, tuttuni ja varmaan kaikki naiset ketkä hänen tielleen sattuukaan.

Yleensä tasoni on paljon korkeammalla ja hävettäisi myöntää, että tuli mitään tehtyä tämän miehen kanssa, hyi helvetti.

Onneksi olin niin humalassa, etten muista tilanteesta mitään, joten voin oikeastaan kuvitella ettei mitään edes tapahtunut.

Vierailija
15/15 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin tapaus oli ehkä vitutuspuuskassa baaritiskiltä mukaan kaapattu tutun tutun tuttu, jolle pyllistin puistossa. Ja kaikki vaan sen takia että oma ukko vitutti mua. Taisin vielä syödä sen perheellisen miehen kaulankin ikäänkuin bonukseksi. Eipä ole onneksi tarvinnut nähdä sen koommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan