Läski menee kuntosalille. Mistä paita?
No niin, olisi tarkoitus alkaa käydä salilla. Housut on, sellaiset löysähköt jumppacaprit ja kengät, mutta mistä paita? Sovitin jotain urheiluosaston +malliston jumppapaitoja ja ne oli niin pinkeitä ja lyhyitä etten kyllä heti kehtaa sellainen päällä mennä ihmisten ilmoille. Pitää varmaan ostaan joku ihan perus t-paita tai ehkä paituli olisi sopivampi näille kiloille...
T: 117kg
Kommentit (12)
tuollaisia mä olen kokeillut, mutta ne on kaikki tosi lyhyitä! Haluaisin sellaisen takapuolen peittävän! Tai sitten jos on pidempi malli niin se on hihaton.
Täytyy huomenna käydä vaikka Tarjoustalosta/Prismasta tms. ostamassa joku peruspaita, siellä taitaa olla isojakin kokoja. ap
mutta en tiedä mihin kokoon asti heillä paitoja riittää.
Elloksella myös niiden omaa mallistoa. Mä ostin kuitenki paikallisesta halpamarketista jumppapaidan, hinta jotai kympin tienoilla ja ihan passeli. Ja pitkä. Ja toki tavis t-paita käy ihan yhtä hyvin jumppaan.
T.121kg
Kannattaa tehdä hintavertailuja, yksi paita tulee paljon kalliimmaksi kuin että teettäisi monta.
"Läski menee kuntosalille" -teksti sopisi kyllä varmasti monelle ystävällesikin. Niitä voi sitten antaa vaikka joululahjoiksi!
Mulla on sama ongelma kuin aapeellä. Haluan pitkän, väljähkön paidan n. koossa 50. Olen löytänyt vain liian lyhyitä ja/tai hihattomia. Ja tosiaan nuo David ja Rönisch tsekattu.
Mä kun olen pitänyt laskettelua ja lautailua tekstiiliurheiluna, mutta että salillekaan ei voi mennä hikoilemaan tavallisessa T-paidassa.
Sitäpaitsi eikös sun kokoisen olis hyvä aloittaa ensin vaikka lenkkipolulta tai uimalla??
Sitäpaitsi eikös sun kokoisen olis hyvä aloittaa ensin vaikka lenkkipolulta tai uimalla??
Arvaapas kumpi rasittaa esim. polvia enemmän, lenkki vai kunnon kutsatreeni?? :D
Ja ap:lle: kun vedät tosissasi, et ehdi miettiä miltä paita näyttää tai minkä merkkinen se on. Itse käytän mitä käteen sattuu, vaikka on mulla Röhnischin paitojakin...
t. vielä 40 kiloa pois ja avot :)
Kannattaa tehdä hintavertailuja, yksi paita tulee paljon kalliimmaksi kuin että teettäisi monta.
"Läski menee kuntosalille" -teksti sopisi kyllä varmasti monelle ystävällesikin. Niitä voi sitten antaa vaikka joululahjoiksi!
Vähänkö oisin leuhka kun meen salille kiloineni :D
t. ei ap :D
Mä kun olen pitänyt laskettelua ja lautailua tekstiiliurheiluna, mutta että salillekaan ei voi mennä hikoilemaan tavallisessa T-paidassa.
Ja siinä tavallisessa t-paidassa olen menossakin, koska en ole löytänyt tarpeeksi pitkää "treenipaitaa".
Inhoan lenkkeilyä ja käyn jo uimassa/vesijuoksemassa. Painoa on pudonnut kuukaudessa 7 kiloa ja motivaatio elämänmuutokseen on kova, eli älä nyt mollaa mua. En mysökään halua että iho jää roikkumaan yhtään enempää kuin "on pakko", joten siksikin salille. ap
esimerkiksi itse ostin ensin edullisia puuvillapaitoja kun aloitin salitreenin. Sitten huomasin, että urheilutekstiileissä on vaan mukavampi treenata, kun litimärkä t-paita ei märkänä liimaudu ihoon kiinni. Minulla on Davidin treenipaidat kestäneet jo vuosia, joten en ole sen viisi vuotta vanhan Davidin treenitopin kanssa trendikäs tekstiiliurheilija vaan lähinnä estetiikasta ja mukavuudesta pitävä treenaaja.
Minusta treenivaatteet ei myöskään tarvitse olla rumat vaan ne saa myös miellyttää silmää sen lisäksi että on mukavat ja käytännölliset päällä. Eikä se treeniä huononna.:)
Ei siis mitään napatoppia tarvitse laittaa, mutta ihan tavisvyötärö antaa vapaan liikuvuuden. Ja tosiaan siinä tekemisen meiningissä ei paljon ehdi ulkoista minäänsä "pahoitella", kun on niin kiva olo sisäisesti.
Läskit "käy salilla" kuten kaikki muutkin: ottavat sieltä omansa ja tekevät muulloin mitä tekevät. Mulle ovat tärkeitä lähisalin bodybalance, kinesis ja spinning - toki teen sen pakollisen rautakierroksenkin pt:n ohjeiden mukaan.
Lähtöpaino 145 kg, nyt 120.
http://www.ellos.fi/d/Ylaosat-Puserot/Rohnisch/_/N-1z141poZ1z141shZ1z13…
ja googlen mukaan kokoja olis tuolla merkillä kokoon 56 asti.
Kyllä varmasti aloitus onnistuu perusteepaidassakin, jos kokoja ei noista sporttivaatteista löydy.