Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko maksaa match.com / e-kontakti? Oon yksinäinen!

Vierailija
26.08.2012 |

Sinkkuelämä tympii pahasti. Suomi24-palstalla mulla on ollut ilmoitus, mutta mitään ei ole tapahtunut. Kannattaisiko kokeilla noita maksullisia deittipalveluita?

Niihin oon kyllä kirjautuneena, eli pääsen katsomaan ilmoituksia mutten voi kirjoittaa kenellekään tai vastata viesteihin. Ihan samat tyypit sielläkin näyttää olevan :( Ja kuvaani en laita mihinkään nettideittisysteemiin, joten taitaisi olla rahan tuhlausta...

En halua enää olla sinkku, mutta mistä sellaisen tavallisen, savuttoman ja työssäkäyvän n. 35-45 -vuotiaan miehen löytäisi??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuvattomista ilmoituksista harvempi kiinnostuu.

Ei oo tuoretta kokemusta, mutta joskus aikoinaan ei toi match.com en kummempia ehdokkaita tarjonnut. Ei tosin kokemusta hirveesti. Parin kanssa kävin treffeillä ja kuvat heillä oli jotain sata vuotta vanhat ja muutenkaan ollu sen kummosempia kuin esim suomi24:n kautta treffatut.

Mutta tosiaan, kuvaa peliin niin ehkä jotain alkaa tapahtua.

Vierailija
2/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva pitää tosin laittaa ainakin "avaimella" saatavaksi. Muuten kukaan ei kirjoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän sen kyllä sähköpostilla pyydettäessä, mutta mihinkään julkiseen deittipalveluun en sitä työni takia laita näkyville.

No, ollaan sitten yksin.

Vierailija
4/23 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut profiilit kaikissa, tosin matchissa ja e-kontaktissa vaan sellaiset vakoiluprofiilit, eli en ole maksanut. Smat tyypit näkyy olevan kaikissa (niinhän minäkin olin, heh).

Vierailija
5/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut e kontaktissa toukokuun lopusta saakka ja olen ollut tosi tyytyväinen. Olen saanut tosi monta kivaa kirjekaveria, sekä löytänyt itselleni mukavan miehen :)

Suosittelen lämpimästi ;)

Vierailija
6/23 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut e kontaktissa toukokuun lopusta saakka ja olen ollut tosi tyytyväinen. Olen saanut tosi monta kivaa kirjekaveria, sekä löytänyt itselleni mukavan miehen :)

Kyllä kannattaa olen löytänyt elämäni mienhen matc comin kautta ja kaikki edelleen erittäin mukavasti,

joskin näitä sexin vonkajiakin mahtuu joukkoon...

Vierailija
7/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tiedät paremmin avoliitto seurustelu tyttö ystävä tyttö kaveri itsellesi tärkeese sen poika ystävä poika kaveri itsesse 50 vuotta outokumpulainen  mies  miehesä itse hommata  vaimona sen siie miehenä pari suhteesa pariskunta raskaus aika synnyttää tyttö poika vauva äitinä isä sen tärkein lapsi media kasvatus liian nuori  saattaa olla sekkii ittaakose katsooko vanhempi kaliperiraakaa väkivalta sellaisiikuvia lapselle näyttää säännöt kieltää sen 

Vierailija
8/23 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2012 klo 23:06"]

Kyllä kannattaa olen löytänyt elämäni mienhen matc comin kautta ja kaikki edelleen erittäin mukavasti,

sain taas sexii ighahalta mieheltä eekontaksissa vh

huvittavaa e-kontakti kun mulla on pillerit ...

Vierailija
9/23 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin metsästys vaatteita ja löysin tämän, onko täällä tämä kommentti?

Hyvä FinTrees ”tuontiLiike” Nordic, Kuopio. Pyydän teitä kohteliaimmin parantamaan työyhteisöänne ja lopettamaan sisäiset riitanne. Kirjoitan tämän kaverini puolesta, joka kertoi kaiken koska ei enää kestäyt kantaa teidän pilaanne seurauksia! ___ Jos FT:n pomoa ei kiinnosta ihhmillisyys: niin teiltä menee RAHAA tähän sikailuun, koska: Teidän henkilöjen kohtaisten vaikeuksienne takia, työntekijänne joutuvat loukkaamaan muita, sivullisia ihmisiä - ja he tekevät sen työajallaan ja käyttäen työpuhelintaan. ___ Teidän omat vaikeudet, ne heijaustuvat ulospäin. Firmassanne puretaan turhaantumista, sivullisiin ulkopuolisiin/viattomiin ihmisiin. Etsitään ns. satunnaisuhria, jota tölviä kun löysyy se : asiakas teidän on aina heikompi. Tälle asiakkaalle jolle kostitte huonon olonne, tuli masennuskohtaus kun hänelle sen temppunne teitte. Tiedän tämän kaiken, kun kaverini avautui minulle. Numerohakuni perusteella > tähän ’pilaan’ käytetty puhelinnumero-928 johti teidän puljuun. Sihteeriopistoakos siellä pyöritätte? Jonkun typerän parisuhderiitanne takia, miespuolinen henkilö haukkui aasialaista naista numeron takaa, joka kosti pahan olonsa viattomille. Hän myös sanoi tälle loukatulle miespuoliselle kaverilleni, että työpaikalla on huutava esimies, jota tämä aasialaisnainen ei enää jaksa. Nainen teki siis nettitreffi-pilan, jossa yritti kostaa sivulliselle. Valitettavasti kosto karkasi käsistä ja satutti kaveriani suuttattomasti. Nyt kokee menettäneensä jo vuoden elämästään - ja ei pysty menemää töihin. Kaikki teidän takianne. Jos olisitte sopineet riitanne, ei tämä varattu nainen edes olisi etsinyt seuraa nettideiteiltä, viime Heinäkuussa. FinTrees. Ei ole suotavaa tässä kulttuurissa: - käyttää työpuhelinta / aikaansa SenssiPalstoilla - uskotelle muille, että on vapaa ja haluaa perheen - huijata ihmistä sivustolla JOSSA haetaan seuraa vain tositarkoituksella ja jonka käyttö maksaa yli 50e kuussa-. - Haukkua ulkomaalaisia työntekijöitä (teenkö ilmoituksen poliisille ?!?!?!?!) - Jos omaatte yhtään sielua. idiootit FinTreessin johtajat NIIN lahjoittakaa summa, joka yrityksenne huono työilmapiiri aiheutti, suoraan Lastensairaalalle. Summa on 30-100 euroa. SavonSanomatkin voivat julkaista juttua teistä. Tunnen henkilöitä sieltä. ps. ÄLkääkä enää uhkatko lähettää poikakaveria (joka kaiken aloitti) ystäväni kimppuun, hän on kärsinyt tarpeeksi. -Kun pilanne jatkui yli 7 kuukautta! ääliöt! Kaverini odotti kahdeksan pitkää vuotta helvetissä ja teidän työntekijänne TAAS loukkasi häntä deiteillä. Vain sen takia, että joku raukka kusipäinen poikakaveri satutti häntä ja esimiehenne huusi naiselle! Hypätkää kaikki koskeen ,jos vielä tätä naista loukkaatte, ääliöt Me metsästysvaatteita tai sähkölaitteita haluavat, saamme samaa Aasianlaatua maxi-marketista ilman vittuilua ja pahanolon purkua päin naamaa, kuten teillä on tapana ????????? yleensäkin. Hyvää jatkoa NorDICK finTrees Öy-kkäröinti

Vierailija
10/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 ja 10. Opetelkaa kirjoittamaan lyhyesti ja selkeästi selvin päin.

Vierailija
11/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

salannut sennii seurustelunsa avoliitto tyttö ystävä tyttö kaveri on tärkeesti omalle rakkaalle tärkeesti sen seurustelujaan kerro poika ystävänä poika kaverina miehenä itse vaimona itse tyttö sille emäntänä pari suhteessa pariskuntana raskaana synnyttää tyttö poika vauva äitinä siinä sen miehenä isä media kasvatus seksuaallista raakaa väkivaltaista raiskaavaa päälle käypää varautuu sillä tavalla et sa ei kuulu asiaan vapaa sinkku nainen 200320140504021118 sähkö posti kamera internettin pääsee sillä a 1123465441a

Vierailija
12/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah mitä helvettiä :D

Vierailija
13/23 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan e-kontaktiin.Siellä voi kuvansa pitää piilossa ja itse päättää, haluaako sen antaa näkyviin sinua lähestyvälle miehelle.Koin että oli kätevä.Löysin itse ihanan miehen,5v. ollaan oltu yhdessä ja lapsikin tullut!Samoin ystäväni löysi sieltä aivan ihanan yksilön.He ovat olleet yhdessä 3v. ja asuvat myös yhdessä.Kannattaa ottaa sellainen asenne, että pidät hauskaa etkä ota liian vakavasti.Elämä yllättää!

Vierailija
14/23 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä ja toimivia treffipalstoja ovat Match.com ja E-kontakti kuten S24kin. Kuten joku jo mainitsikin, E-kontaktissa voi kuvan laittaa näkyville ainoastaan valitsemilleen käyttäjille, joten se tarjoaa hyvän ratkaisun, jos ei kuvaa halua näyttää kaikille työn puolesta. Maksullisten deittisivustojen ominaisuudet ovat muutenkin yleensä hyvin laajat, joten seuraa on mahdollista hakea juuri itselle sopivalla tavalla.

Jos AP:n mainitsemat treffipalstat kiinnostavat, niin tässä lisää E-kontakti kokemuksia ja Match.com kokemuksia. :)

Vierailija
15/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on tullut kokeiltua, mutta suosittelen kyllä E-kontaktia näistä kahdesta. Ylivoimaisesti Suomen suosituin deittipalvelu ja toimii kyllä seuran etsimiseen/löytämiseen mainiosti. Esimerkiksi täältä voit tehdä tilin alennushintaan: http://deittipalvelut.com/e-kontakti/

Vierailija
16/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kuukauden ostaaneena (kauden aikana hiljaista (jotain keskustelua), maksu loppuu, niin tulee viestejä paljon, jotka jää lukematta maksun suorittamisen vuoksi ;(

Vierailija
17/23 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kuukauden ostaaneena (kauden aikana hiljaista (jotain keskustelua), maksu loppuu, niin tulee viestejä paljon, jotka jää lukematta maksun suorittamisen vuoksi ;(

Vierailija
18/23 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sieltä viestittelijöitä löytyy, ainakin uudelle palstalaiselle. Loppujen lopuksi siellä lienee samoja kuin muullakin palstoilla.

Yksi tyyppi sanoi siellä olevan sellaisia, joilla on kaksi eri profiilia. Liekö ollut itselläänkin.

Yhtä aloin tapailemaan, mutta alkoi tuntumaan, että mies etsi ns. elättäjää. Hän jäi minulle velkaa joitakin satasia. Aikoi maksaa osissa...

Mainostaa kyllä olevansa oikeudenmukainen ja toista kunnioittava.

Vierailija
19/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.   

Vierailija
20/23 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nostelet näitä melkein 10v vanhoja avauksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi