Teinipomo kakkosella, ärsyttävä likka!
Mulle, mulle kaikki,muilleei mitään.
Ruotsaisessa versiossa järkevämmät teinipomot
Kommentit (51)
Vanhat ihmiset, joiden mehut työelämä imee ja aikaa tai energiaa ei jää mihinkään muuhun. Lopputulos on sitten se, että lapset hyppivät silmille ja isotkin rahat menevät vähän mihin sattuu.
Ps. Teinipomo oli mielestäni vielä siedettävä, mutta pikkusiskonsa oli kamala apina. Puhui päälle, komenteli muita jne.
Mä sain monet naurut ohjelmasta koska tää vois olla suoraan meidän perheestä, jos lapsi päättäis meidän raha-asioista. Mä en ymmärrä että mikä ongelma muilla mammoilla on, jos jollain perheellä on ylimääräistä rahaa. Meillä vanhemmat tekee TÖITÄ että sitä rahaa riittää, joten miksi vanhempien pitäis "rangaista" lapsia ja evätä niiltä kaikki luxus, koska kyllä minäkin mielummin ajelen Audilla kuin Ladalla. Ja KYLLÄ 13-vuotiaalla tytölläni ovat sekä ripsien- että hiustenpidennykset. :)
Oletko ajatellut millaisia arvoja opetat lapsellesi? Tuskin. Tajuat vaan, että sinulla on varaa siihen niin annat kaikessa periksi.
Siis mitä vääriä arvoja opetan lapselleni jos hänellä on pidennykset... Mä oon opettanut että kun on oikeen ahkera ja menestyy koulussa ja työelämässä niin pystyy hankkimaan aineellista hyvää toistenkin nautittavaksi.
Feikkiripset, feikkitukka...mitä seuraavaksi? 18-vuotislahjaksi silikonit? Etkö oikeasti näe tuossa ongelmaa, että äitinä ja itsekin naisena tuet alle yläasteikäisen(?) feikkilisäkkeitä?
Feikkiripset, feikkitukka...mitä seuraavaksi? 18-vuotislahjaksi silikonit? Etkö oikeasti näe tuossa ongelmaa, että äitinä ja itsekin naisena tuet alle yläasteikäisen(?) feikkilisäkkeitä?
se perustuu aitoihin merkeihin:)
Ensin vähättelee teinin tarpeita ym., sitten ei luota tämän kykyyn budjetoida ja vikaksi alkaa haukkumaan tytärtään, kun tämä uskaltaa pistää isälleen kunnolla vastaan (eikä vaan mangu rahaa). Kun aloin katsomaan ohjelmaa, odotin lapsellista teiniä ja perusperhettä. Sainkin suht fiksun teinin ja typerät, lapselliset vanhemmat: äiti valehteli rahankäytöstään ja osti mm. tupakkaa, jonka tytär kielsi heti alkuunsa turhana (aivan oikein). Sitten kun jäi kiinni, alkoi mussuttamaan jotain oikeudestaan nautintoaineisiin "kun ei ole ollut muuta kivaa". Siis nämäkö ihmiset ovat aikuisia?? Ja "äiti on kynsistudiossa, se pitää käydä hakemassa eikä ole bensaa"...siis voi hyvä luoja!! Tytär muistutti, että jokaisella on bussikortit. Isä tähän: "ei sitä voi sinne jättää". Mitääh???
Todella, todella pimeä perhe. Ja näitä on Suomi pulloillaan.
Ja vau, mikä perustelu: "ne on merkkituotteita". Huhheijaa..! Opeta ihmeessä tytöllesi että saa tuhlata koska "ne on merkkii".
Siis mitä vääriä arvoja opetan lapselleni jos hänellä on pidennykset... Mä oon opettanut että kun on oikeen ahkera ja menestyy koulussa ja työelämässä niin pystyy hankkimaan aineellista hyvää toistenkin nautittavaksi.
se kiva kun ne omat hiukset rupeaa tippumaan ennekuin tayttää 20v.Sinuna ottaisin selvaa mitä esim jatkuva pidennysten laittaminen aiheuttaa.
ja ripsipidennyksiä...
Ja kaveritkin laittaa..
Se on vähän sama kuin pojille mopo tai uusi puhelin tai skeittikengät..
Tyttöjen vaatteet on yleensä henkasta ja maukasta eikä niitä kalleimpia tuossa iässä
No eikö teinien olekin tarkoitus haluta yhtä ja toista, ja vanhempien taas asettaa niitä rajoja? Eikä vain ajatella, että "kun meillä kerran on siihen varaa", ja kasvattaa niistä teineistään kaikkimullehetinyt-nuoria, jotka eivät sitten osaa asua vaatimattomasti opiskellessaan tai mennä edes ruokakauppaan ilman feikkihiuksia ja -kynsiä.
Tuota ohjelmaa katsellessa kieltämättä vähän jäi mietityttämään, olivatko on vanhemmat vai lapset siinä tyhmempiä. Jotenkin ajattelen, että tytöllä on sentään pari vuotta aikaa aikuistua ja tajuta asioita paremmin (vaikka oli kyllä mielestäni aika lapsellinen ikäisekseen), mutta vanhemmat ovat ilmeisesti oikeasti tyhmiä.
Skeittikengät eivät sikäli liity ulkonäköön, niillä lähinnä ostetaan ihailua niiden merkin vuoksi tai sitten skeitataan oikeasti. Feikkiripsillä ym. myydään itsestä tietynlaista kuvaa ja tämäntyyppiset "kauneudenhoitorutiinit" eivät kuulu mielestäni normaalin 13-vuotiaan juttuihin. Ne vaikuttavat rajusti ulkonäköön ja luovat paineita muillekin, lisäksi ne hyväksymällä opettaa tytölleen että hänessä on jotain vikaa kun omat ripset eivät kelpaa.
Skeittikengät eivät sikäli liity ulkonäköön, niillä lähinnä ostetaan ihailua niiden merkin vuoksi tai sitten skeitataan oikeasti. Feikkiripsillä ym. myydään itsestä tietynlaista kuvaa ja tämäntyyppiset "kauneudenhoitorutiinit" eivät kuulu mielestäni normaalin 13-vuotiaan juttuihin. Ne vaikuttavat rajusti ulkonäköön ja luovat paineita muillekin, lisäksi ne hyväksymällä opettaa tytölleen että hänessä on jotain vikaa kun omat ripset eivät kelpaa.
Haluaa harrastaa seksiä 40 vuotiaan kanssa maksusta, koska kaikki kaveritkin tekee niin, niin mammahan antaa luvan :D?
Todella ällöttävä ja vastenmielinen pissis toi tyttö. Jos mun lapsesta tulis tollanen, hylkäisin sen metsään. vanhemmatkin ovat kyllä melkoisia, tollasen inhotuksen kasvattaneet ja vielä nöyristelevät sen edessä. Kuka 15-vuotias, joka ei tienaa paskan vertaa itse, saa ripsienpidennykset?!? :D
Ei kuulostanut oppineen juuri mitään. Kesätöihin oli onneksi saanut itsensä hilattua.
että saatiin kaikkea raflaavaa mukaan. Tyttö oli kuitenkin kovin nuori, joten pari vuotta vanhempana olisi saattunut tulla erilainen ohjelma.
Minusta loppuun olisi voitu kyllä laittaa jokaisen perheenjäsenen omaan käyttöön menemä raha. Nyt vaatteet ja huvitukset oli yhtenä könttänä, mutta kyllä ne lähes kaikki mennä vain teinipomon kuluihin.
Pakko vielä sanoa, että pahalta tuntui, kun isosisko ei antanut kolmea euroa pikkusiskon luokkasormukseen ja yritti nyysiä ystävänpäivälahjaksi antamansa housujen hinnan pois kuukausirahasta.
Kun mun vanhempi poika oli teini-ikäinen, me juteltiin kerran rahasta ja sen riittävyydestä. Tehtiin sitten huvikseen kuukausilaskelma, jossa oli ihan kelpo nettopalkka ja kaikenlaisia pakollisia ja vapaaehtoisia menoja. Lapsi kyllä hämmästyi, mihin kaikkeen rahaa uppoaa. Meidän lapset on onneksi tarkkoja rahan kanssa eivätkä vaadi luksustuotteita.
Todella ällöttävä ja vastenmielinen pissis toi tyttö. Jos mun lapsesta tulis tollanen, hylkäisin sen metsään. vanhemmatkin ovat kyllä melkoisia, tollasen inhotuksen kasvattaneet ja vielä nöyristelevät sen edessä. Kuka 15-vuotias, joka ei tienaa paskan vertaa itse, saa ripsienpidennykset?!? :D
Mulle tuli vastustamaton halu lyödä sitä naamaan. Olen luullut, että mun tyttärellä on hankala teini-ikä, mutta totesin juuri, että lapseni on aivan ihana. Ja sanoinkin sen sille.
Mulle tuli vastustamaton halu lyödä sitä naamaan. Olen luullut, että mun tyttärellä on hankala teini-ikä, mutta totesin juuri, että lapseni on aivan ihana. Ja sanoinkin sen sille.
joo sama halu täällä.
Tämä samainen perhe bongattu n.3 vkoa sitten samalla tallinnan reissulla ja likka pisti niin kamalan shown pystyyn bussissa, kanssamatkustajien korvia kuumotti häpeästä. Äiti ja isä täysin hampaattomia lampaita tämän nuoren kanssa. järkyttävän huonosti kasvatettu lapsi.