Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tinkaavat niin paljon kirpparilla ?

Vierailija
26.08.2012 |

Olin myymässä kirpiksellä ja mulla oli lappu rekin päädyissä vaate 50senttiä kpl tai 3 kpl eurolla.

Vähintään joka 5.s ostaja yritti tästäkin summasta tingata. Saako 4 vaatetta eurolla ? 3 vaatetta 70 sentillä ?

Kun käy kaupassa, maksaa maitokin lähes euron, miksi pitää 10 senttisillä leikkiä ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tosi hieno olo jos onnistuu.

Vierailija
2/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan samoja kokemuksia, kävin myymässä joulumyyjäisissä nukenvaatteita, joiden hinta oli esim. 3 e/asu. Muutama keräsi kasan vaatteita syliinsä ja sanoi, että ottaa ne ja maksaa 30 e. Kun totesin, että yhteishinta on paljon enemmän, sain tuhahduksen, että aina on tinkimisvaraa. Kerroin, että tingin kyllä, mutta tyhmä en ole. Ja ilmoitin vaatepinon maksavan 70 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin hetki sitten myymässä ja huomasin ihan saman. Ärsytti oikein, kun mulla oli paljon hyväkuntoista tavaraa ja olisi tyyliin pitänyt kymmenellä sentillä myydä. Tosin, oli myös ihmisiä jotka ymmärsivät hyvän päälle ja eivät tinganneet. Toinen mikä arsytti oli aggressiivinen penkominen! Kyllä niitä vaatteita voi läpi käydä, mutta pitääkö niitä viskoa pitkin kun mitäkin rättejä! argh!

Vierailija
4/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi

Vierailija
5/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille ole määritelty jotain tarkkaa pysyvää hintaa.

Jos myyt kirpparilla, sun on sulatettava tinkiminen.

Kyllä kuuten kaupassakin voi tinkiä, kokeile.

Vierailija
6/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huvittavaa on sekin, että tinkaa ja tinkaa ja sitten vielä kehtaa kysyä; onko tämä aito Gant tms... ja mistä nämä on ostettu!!

Vierailija
7/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroita. Markat on suoraan käännetty euroiksi. Mulle ei tulis mieleenkään maksaa esim. vauvan bodysta 3e tai enemmän, kaupasta saan alemyynnistä jo liki samaan hintaan aivan uuden.

Merkkituotteet on erikseen, mutta minä en kuulu merkkivaatteiden ostaja/käyttäjäryhmään. Itse ostan edullisia vaatteita, pesen ne huolella ja oikein, pidän niistä hyvää huolta ja sitten lahjoitan ilmaiseksi eteenpäin tarvitsijalle.

Ei ole koskaan harmittanut kalliiden vaatteiden lainailijat, ei tarvitse vaivautua kirppareille myymään ja laittamaan alennuksia että saa loputkin myytyä. Siis ihanan helppoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi