Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni. 14vuoden parisuhde lopussa miten tästä eteen päin

Vierailija
26.08.2012 |

Meillä 4v lapsi. Olen ihan rikki! Ja juu niin saan ollakin kun olen tällainen paska ihminen. Jos haluat haukkua niin hauku vaan, mun oloa et paskemmaksi enää saa.

Ihastuin naiseen ja päädyin tämän kanssa sänkyyn. Nautin naisen kanssa viettämästä ajasta ja tunsin itseni onnelliseksi... mikä ihana ristiriita. Mietin ehkä rakastanko miestäni, mutta nyt tiedän että rakastan...

Tuleeko uusi suhde koskaan toimimaan jos alkaa heti parisuhteen jälkeen?

Mitä voin oman mieheni kanssa enää selvittää? Haluaisin senkin suhteen selvittää ennen eroa tai eron aikana...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä viestisi miehellesi, kerro mitä kerroit meille, ja mieti mitä haluat. Ja kerro sekin hänelle.

Vierailija
2/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän tässä kamalaa onkin ja onko sillä mitään väliä jos mies haluaa erota ja eroaa musta niin onko mun haluilla mitään väliä. Ja voiko tällainen petturi edes haluta mitään?

kiitos että edes yksi vastasi

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän suhtautui asiaan, haluaako eron? Sano, että olet valmis lähtemään pariterapiaan ja yrittämään vielä.

Vierailija
4/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi heti hyvä tunnustaa erheensä, niin Sinun tapauksessasi neuvoisin ottamaan yhteyttä hyvään, laillistettuun terapeuttiin. siksi, että saisit anonyymisti pohtia toisen kanssa kuka oikeastaan olet, mitä haluat ja mikä on seksuaalinen suuntautumisesi (ainakaan, jos et ole ennen kokeillut naisen kanssa). Kun tiedät mitä haluat, niin on pariterapian aika, jos haluat olla miehesi kanssa yhdessä.

älä kuitenkaan jatka tuota sivusuhdetta tänä selvitysaikana. se rikkoisi miehen kokonaan.

Vierailija
5/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsittelyä jatketaan.

En pysty katkaisemaan suhdetta naiseen koska mulla on tunteita häntä kohtaan ja näemme ehkä töissä.

Kiitos kuitenkin neuvosta. Kuulostaa hyvältä neuvolta ja joudun pohtimaan sitä vaihtoehtoa, että katkaisen välit tuohon naiseen...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän