Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kamalaa olisi sulle ja miehellesi jos ette voisi enää koskaan käyttää alkoholia?

Vierailija
25.08.2012 |

Syyllä ei väliä, mutta miten iso juttu se olisi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo jonkin aikaa miettinyt lopettamista kokonaan. Olen ollut juomatta odotusajan ja vauvan syntymästä lähtien. Ei olisi ongelma lopettaa kokonaan. Miehelle isompi ongelma jos ei saisi saunakaljaansa.

Vierailija
22/32 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut millä ihmeellä noi ikkunat putsataan jos ei saa käyttää etanolia eikä metanolipohjaista ainetta. Jotkut pitää alkoa ihan elintarvikkeena. Haha. Idiootit, se on polttoaine, puhdistusaine.

Fairylla meillä aina on ikkunat putsattu. Et tainnutkaan olla ihan niin fiksu kuin kuvittelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun käydään saunassa, ja mies ottaa saunakaljan, se jäisi pois, voisi varmaan korvata jollain muulla juomalla.

Vierailija
24/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei juo ollenkaan. Mä juon oluen tai pari ehkä kuukauden-kahden välein, eikä niistä luopuminen varmaankaan tiukkaa tekisi.

Vierailija
25/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en oikeastaan käytä nytkään.

Vierailija
26/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain juomme saunakaljaa ja joskus yhdessä viiniä. Mukavaahan se, mutta ilmankin eläisi.

Vierailija
27/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olen alkoholisti. Myöhemmin olisin varmaan superonnellinen, että olisin päässyt juomisesta eroon!

Vierailija
28/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan juonut viinaa. Eikä kyllä mihellekään. Ollut pari vuotta juomatta ollenkaan. Meillä makea ei säily kaapeissa, mutta alkoholijomat vaikka vuosikausia.

Vierailija
29/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekaan se ei olisi ongelma.

Pystyn kyllä pitämään hauskaa ja istumaan iltaa ilman alkoholia.

Vierailija
30/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi yhtään. En tälläkään hetkellä käytä alkoholia juuri ollenkaan. (Oletan nyt tässä, että alkoholin käytöllä tarkoitetaan etanolin juomista.)

Miehelle olisi tosi rankkaa. En tiedä, kestäisikö sitä. Ei se ole tainnut koskaan saanut pidettyä edes tipatonta kuukautta. Minä taas toivoisin, että hän voisi lopettaa kokonaan.

Vierailija
31/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon viimeks ollu humalas vuonna 1998.

Vierailija
32/32 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää ottaa vähän useammin, ehkä 6 kertaa vuodessa, itse en ole juonut tippaakaa kohta viiteen vuoteen. Ei, en ole entinen alkoholisti, koin vain yhtäkkiä valaistuksen siitä että koko aine on turha ja siitä on vain negatiivisia vaikutuksia ihmiselle.

Mutta en usko että tuo olisi miehellekään vaikeaa.