Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihonnut niin paljon että en saa enää persettä pyyhittyä muuten kuin edestä

Vierailija
25.08.2012 |

päin,kenkiä on vaikea laittaa jalkaan,hengästyn todella helposti,jalkoihin sattuu,polviin ja jalkateriin, naama turvonnut..miten mä olen tähän pisteeseen tullut??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bmi 44, eikä mitään ongelmaa ylettää pyyhkimään. Mutta muita oireita alkaa kyllä olla.

Sulla on ollut/on jotain henkisen puolen ongelmaa, kun et ole aikaisemmin alkanut laihduttaa.

Vierailija
2/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai liika korkea pytty, ei ylety.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylety edes edestä! Suihkutan kakalla käynnin jälkeen ja hinkutan kuivaksi jalkojen väliin laitetulla pyyhkeellä.

Mulla on kyllä ihan oikeasti lyhyet kädet, mutta suurin syy on vamma olkapäässä ja selässä, joka on vasta nyt alkanut parantua. En siis yksinkertaisesti taivu "kyljistä" niin paljon, että ylettyisin pyyhkimään enkä pysty kurottamaan kädellä. Kuntoutus ja laihdutus hyvässä vauhdissa, joten eiköhän tämä tästä :)

Vierailija
4/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti pysty enää pyyhkimään persettäni sivukautta, iso maha ja jenkkakahvat estää :( Painan "vain" 70 kg - sanon vain koska joku arveli että tarvisi painaa jotain 150 kg että tällainen ongelma tulisi :(

Vierailija
5/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte päästää itsenne tuohon kuntoon??! Itseäni ahdistaa jo 2 kg painon nousu jonka tiputan aina samantien pois. Olen 163cm/52kg.

Vierailija
6/7 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 163cm/50kg siihen asti kun täytin 50v - lopetin röökin polttamisen, vaihdevuodet alkoi jne. Paino 67kg ja en saa kiloja pois samoilla menetelmillä kuin ennen, mikään ei tunnu auttavan.

Vierailija
7/7 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit ja joit liikaa, lisäksi liian vähän liikuntaa.