Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelle oikeasti lihavalle ihmiselle käy niin, ettei näe omaa lihavuuttaan?

Vierailija
25.08.2012 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen aina olevani hoikempi kuin olen ja esim.ostan liian pieniä vaatteita :I

Vierailija
2/38 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painoindeksi lähes 27, mutta kun puran paino-ongelmiani kavereille, niin näiden mielestä olen ihan hyvä enkä yhtään liian lihava. Johtuuko tämä siitä, että näyttävät itse paremmilta rinnallani, kun olen lihava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ne luutkin pienenee, jos laihtuu.

Mutta mitä tulee laihuuteen mistä joku mainitsi, tuo pätee vain siinä tapauksessa, että ihmisen ruumiinkuva on pahasti häiriintynyt eli käytännössä anoreksian kyseessä ollessa. Kun katsoo aikuisia suomalainaisia, huomattavasti useampi näyttää kärsivän fatoreksiasta kuin anoreksiasta. Lihavana on tietysti hauska ajatella, että kaikki hoikat naiset ovat anorektikkoja ja unohtaa, että joillekin se on luonnollinen olotila.

Itse olen hyvin hoikka ja näen kyllä "laihuuteni". Haluaisin painaa hieman enemmän, mutta pysyä hyvässä kunnossa. Olen sirorakenteinen eivätkä kilot ole koskaan tarttuneet helpolla, joten tähän on tyytyminen.

Vierailija
4/38 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harmittaa heidän puolestaan, kun näyttäisivät huomattavasti paremmilta sopivissa ja hyvinistuvissa vaatteissa.

Kuvittelen aina olevani hoikempi kuin olen ja esim.ostan liian pieniä vaatteita :I

Vierailija
5/38 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsi siitä? Ja eikös hän silloin vi ihan rauhassa olla sellainen kuin on???!? Ennen osattiin arvostaa jo terveyttä, jaksamista, jopa sitä että on elossa. Nyt kaikkien pitäisi muka mahtua johonkin tiimalasiin. Ja nöyrästi naiset ruoskivat itseään ja toisiaan ja elämää ajaa ohi eikä kukaan nauti tai osaa rakastaa itseään. paisti teitysti silloin kun onnistuu mahtumaan ulkopuolelta määrättyyn raamiin. Minusta asia on niin että kun ihminen viihtyy elämässään asiat ovat todella hyvin, painoindeksi on pikku nyanssi jonka edessä ei kaadu mikään. Oletkos ap onnellinen kun toisten elämänlaadusta noin huolehdit?

Vierailija
6/38 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli bmi sitten 30 tai 19,5. Siis olen AINA mielestäni normaalipainoinen ja hieman isoluinen. Nyt bmi 23, haluaisin olla hoikempi, mutta syön mieluummin paljon kuin laihdutan, joten tyydyn nykytilanteeseen.

Olen kärsinyt teini-iästä asti ahmimishäiriöstä, joka eräässä vaiheessa kääntyi hetkellisesti anoreksiaksi. Anoreksiavaiheessa söin 800-1000 kaloria päivässä ( yleensä suklaata tai suklaakeksejä) ja tein kohtuu raskasta ruumiillista työtä. Onneksi vaihe kesti vain pari kuukautta, joten kun lähtöpainoa oli jonkin verran ei paino ehtinyt pudota saraalloisiin lukemiin. Nenäverenvuotoja ja muuta pikkuhäikkää oli, mutta laihduttaminen oli niin koukuttavaa, etten ymmärtänyt näillä olevan tekemistä syömisteni kanssa

Vastaavasti pystyn mättämään naamaani yhdeltä istumalta helposti yli 3000 kaloria. Nykyään pystyn hallitsemaan syömisiäni sen verran, että paino on pysynyt samoissa lukemissa jo kuukausia, ilman nousuja tai laskuja. Edelleen kuitenkin syön salaa herkkuja päivittäin, suklaalevyn, kääretortun, karkkia, keksiä tms.

Vierailija
7/38 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoreksian vastakohta

Vierailija
8/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 26 ja minulla on lievät KAHVAT, mutta silti olen ihan tyytyväinen itseeni.

Mitenköhän fatorexian saisi pois? Kun fakta kuitenkin on se, että rasvakudosta _on_ liikaa.

Voiko lasten saaminen tehdä ihmisestä fatorektikon?

Vierailija
9/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kai minulla sitten fatoreksia on. En aio kyllä siitä yrittää mitenkään eroon ;-) On kiva olla tällainen kurvikas vähän isompi nainen mitoilla 95-70-94.

Vierailija
10/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näen sen peilistä... välillä koen olevani normaalipainoinen, mutta kun en näistä läskeistä pääse vaikka kaikkeni olen yrittänyt...

takana myös psykoosi lääkitys +40kg

Vierailija
11/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen yksi laihdutusblogi, jonka pitäjä laittaa päivittäin itsestään kuvia.

Edistys aloituskuviin on kyllä mahtava, mutta tuntuu näkevän jo nyt itsensä normaalina ja timminä, vaikka ruumiinrakenne on lähinnä kuulantyöntäjän.

Vierailija
12/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näen sen peilistä... välillä koen olevani normaalipainoinen, mutta kun en näistä läskeistä pääse vaikka kaikkeni olen yrittänyt...

takana myös psykoosi lääkitys +40kg

Vierailija
13/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten lihavuus ketään kiinnostaa?

Aivan sama minulle miltä vastaantulijat näyttävät.

Vierailija
14/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun mielestä siinä ole mitään vääristymää!

Vierailija
15/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, peilistä katsoo hoikka ihminen. Omia kuvia katsoessa järkyttyy.

Vierailija
16/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, peilistä katsoo hoikka ihminen. Omia kuvia katsoessa järkyttyy.

katsoo peilistä edullisesta kulmasta

Vierailija
17/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI 27 ja olen mielestäni sopiva eli kai minulla sitten fatoreksia on. En aio kyllä siitä yrittää mitenkään eroon ;-) On kiva olla tällainen kurvikas vähän isompi nainen mitoilla 95-70-94.

mitat nyt ihan oikein vai onko oireena myös mittanauhan liian kireälle veto ;D

Mulla on bmi 21 ja mitat 91-66-92. Olen lihaksikas. Vaikea uskoa, että noista parista sentistä kertyy noin paljon enemmän painoa. Vai oletko erityisen pitkä?

Vierailija
18/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI 27 ja olen mielestäni sopiva eli kai minulla sitten fatoreksia on. En aio kyllä siitä yrittää mitenkään eroon ;-) On kiva olla tällainen kurvikas vähän isompi nainen mitoilla 95-70-94.

mitat nyt ihan oikein vai onko oireena myös mittanauhan liian kireälle veto ;D

Mulla on bmi 21 ja mitat 91-66-92. Olen lihaksikas. Vaikea uskoa, että noista parista sentistä kertyy noin paljon enemmän painoa. Vai oletko erityisen pitkä?

oireena :D

Vierailija
19/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka painaisi mitä, niin tuntuu että on läski! 16 vuotiaana painoin 52kg ja sen jälkeen olen lihonut kilon vuodessa. Kamalalta tuntuu ja jotenkin tietää, että ei ikinä ole enää normaalipainoinen. Nyt siis ikää 44v ja painoa yli 80kg. Nyt onkin kova ylipaino, mutta mulla on ollut läski olo ihan aina.

Vierailija
20/38 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI 25 ja vasta vähänaikaa sitten havahduin että se on ylipainon rajalla. Oon pitänyt itseäni hoikahkona :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän