Paljonko teille on varattu alkoholia täksi illaksi?
Kommentit (20)
Hätätapaukseen jos noi ei riitä vaan vielä suussa napsuis niin kaapissa on votkaa.
eli mulle 2 ½ litran sidukkaa ja ½ vinkkupullosta. Miehelle 4-5 olusta ja toinen ½ vinkkupullosta.
Pari litraa punkkua ja kossupullo. Oluita jonkin verran. Jos oikein riemastuu, niin kaapissa jotain vanhoja konu-pulloja.
Mä olen lasten kanssa kotona ja taidan juoda muutaman lasillisen omppulimua :)
vähän harmittaa kun ei ostettu limupulloa.
Mä olen lasten kanssa kotona ja taidan juoda muutaman lasillisen omppulimua :)
Meillä on baarikaapissa n. 15 pulloa viinaa ja lisäksi 4-5 pulloa viiniä sekä yksi olut. En tiedä, kuluuko alkoholia lainkaan viikonloppuna, mutta nyt kun mainitsit, taidankin mennä avaamaan viinipullon...
7 0,33l tölkkiä olutta, ekaa tässä juon, mutta ei oikein maistu, sillä vatsa on niin täynnä ruokaa :), mulle ei alko silloin maistu, kun vatsa on täys, eli taitaa jäädä tähän yhteen tölkkiin tänä iltana.
ja 6 sidukkaa. Maistellaan vain sivistyneesti. Koskaan ei juoda humalaan.
Ihme nipotusta taas ihmisiltä. Ettekö ole ksokaan kuulleet, että kaikki ei juo kakisin kiuyrin humalaan itseään.
Taas on alkkisten traumatisoituneet absopennut vauhdissa tuomitsemassa meitä, jtoka osaamme ottaa alkoholia sivistyeesti
ja 6 sidukkaa. Maistellaan vain sivistyneesti. Koskaan ei juoda humalaan.
Ihme nipotusta taas ihmisiltä. Ettekö ole ksokaan kuulleet, että kaikki ei juo kakisin kiuyrin humalaan itseään.Taas on alkkisten traumatisoituneet absopennut vauhdissa tuomitsemassa meitä, jtoka osaamme ottaa alkoholia sivistyeesti
Mä ihan oikeasti uskon, että säkin osaat juoda juomatta itseäsi _aina_ humalaan, mutta kirjoituksesi perusteella se ei ole tänään :D
Ei olla vielä aloitettu, lapset vielä hereillä:)
Mutta aina kaapista löytyy jotain. Nyt jääkaapissa 6 0,33 lonkeroa ja 2 0.33 olutta. Avasin ruoan kanssa punkkupullon josta nyt mennyt vajaa puolet. Muuten löytyy vodkaa, giniä, konjakkia, wiskyä ja muutama pullo viiniä. Mies kaverin kanssa kalassa, itse lapsen kanssa kotona. Taidan ottaa vielä lasillisen punkkua jossain vaiheessa, varmaan sit kun lapsi nukkumassa.
yhtään. Kotona on alkoholia (koko baarikaapillinen), mutta en ole erikseen sitä illaksi varannut. Ruuan kanssa saatan ottaa pari lasia viiniä. Ja jos huvittaa, vielä lasillinen erikseenkin, mutta jollei huvita, en juo.
Onko tänään joku erityinen syy juhlia? Onko venetsialaiset tänä viikonloppuna vai vasta ensi viikolla?
Itse asiassa meillä on yleensä tervasnapsia kaapissa flunssan varalle, ja taidan ottaa hömpsyn ennen nukkumaanmenoa. On niin helvetillinen räkäyskä päällä, että jos tuo turruttaisi niin, että saatais molemmat unen päästä kiinni.
13 olutta. Wanhoja oluita kuukauden takaa oli sen 7 jäljellä. Ostin siihen lisäksi sikspäkin.
Itse asiassa meillä on yleensä tervasnapsia kaapissa flunssan varalle, ja taidan ottaa hömpsyn ennen nukkumaanmenoa. On niin helvetillinen räkäyskä päällä, että jos tuo turruttaisi niin, että saatais molemmat unen päästä kiinni.
Suosittelen mielummin "rommiteetä". Eli kuumaa vettä, 4cl rommia (tai maun mukaan) ja teelusikallinen sokeria. Negrita rommi on sopivan mausteista minun makuuni (kokemusta ei kyllä kovin monesta ole), mutta kyllä kai ne muutkin menevät. Flunssainen olo helpottaa itsellä heti.
viiniä ja 4 puolen litran siideriä.