"Aina kun näen paljaat rintani"
"Aina kun näen paljaat rintani, tunnen suorastaan fyysistä tarvetta työntää nännini lapsen suuhun."
Mitä ajattelet tästä naisesta?
Kommentit (19)
Olenko käsittänyt väärin kun olen kuullut että lestoilla on ehkäisy kielletty?
Se on niin että haluamme ottaa kaikki lapset vastaan. Lapsimyönteisyys lähtee siitä ajatukseta että Jumala on elämän ja kuoleman Herra. Tämä perustuu siis Raamattuun!
Ei tietenkään aatella niin että naisen pitäisi terveytensä uhalla synnyttää. Ei uskossa mennä järjettömyyksiin. Ja minun kohdalla on reisteileva mielenterveys, jonka takia en lääkärien mielestä nyt juuri saada uutta vauvaa. Vaikka niin sanomattomasti kaipaan lasta!!!!! Rukouksessa on...
Arvasit oikein!
KYLLÄ! Haluan vauvan. Haluan. HALUAN! Ja tuntuu ettei mulla olisi tavallaan oikeutta juuri nyt surra sitä että en lääkärien ohjeitten mukaan nyt saa sitä onnea itselleni.
Mullahan on jo neljä lasta. Neljä suhteellisen pientä lasta, joista yksi on vaikea adhd tapaus. Elikkä vaatii enemmän huolenpitoa kuin muut yhteensä ja naapurin lapset päälle... Joku voisi kysyä enkä ole kiitollinen tästä ja eikö tässä pitäisi olla tarpeeksi? Miksi se ei riitä? Mutta olen NIIN lapsirakas ja NAUTIN kaikesta vauveliajan asioista enemmän kuin mistään muusta elämässä! Niin että yrittäkää nyt ymmärtää!
Ehkä sun pitäisi vaihtaa lääkäriä?
Vanhoillislestadiolaiset ajattelevat sen niin että kun vaan synnyttää lisää lapsia niin lapsi tuo leivän tullessaan, eli Jumala kyllä pitää huolta.
Heillä on sellainen vaatimus että uskovan tulee luottaa Jumalaan ja uskoa Jumalasta niin hyvää että Hän pitää huolta pienistä lapsista.
Jos ehkäisee, niin Jumala ottaa koko perheeltä siunauksensa pois. Näin saarnaajat opettavat vähän kuin uhkailun kautta.
Ehkä sun pitäisi vaihtaa lääkäriä?
Eikö ihmisen pitäisi paremminkin miettiä voimvavarojaan kun harkitsee miten monia uusia ihmisiä jaksaa tähän maailmaan kasvattuu ja hoitaa?
Mikäpä siinä jos/kun riittää voimat tarjota koti, rakkautta ja hoivaa
Ei pysty kommentoimaan ennen kuin näen kuvan kyseisistä rinnoista.
"Aina kun näen paljaat rintani, tunnen suorastaan fyysistä tarvetta työntää nännini lapsen suuhun." Mitä ajattelet tästä naisesta?
Kyse on mun kohdalla raskaushaaveesta. Se on kumma, miten sellainen toive voi täyttää mielen, pään ja sydämen niin että välillä tuntuu ettei mikään riitä, kun tämä yksi toive ei täyty. Vaikka miten järjellä ajattelee ja tietää, ettei se nyt vaan onnistu, eikä vaan voi vaikka miten haluaisi, niin sitä vaan toivoo ja ajattelee niin että tulee uniin asti. Raskaus- ja vauvahaave ei ole millään tavalla verrattavissa mihinkään muuhun haaveeseen.
Elikkä en saa saada lisää lapsia juuri nyt
Se on varmaan ihan hyvä. Mutta miksi kerrot sen täällä?
että ihan teininkin suuhun? :O sairasta..
"Aina kun näen paljaat rintani, tunnen suorastaan fyysistä tarvetta työntää nännini lapsen suuhun." Mitä ajattelet tästä naisesta?
Taidat olla kunnon panon tarpeessa!
No ei semmosta. Meillä on neljä lasta ja nuorinkin on jo kaksi vee. Naapurissa kyllä pikkkukaveri sai rintaa nelivuotiaaksi asti. Ei se ole pahaksi lapselle.
Että hän on itsensäpaljastelija, ehkä myös pedofiili.
No ei semmosta. Meillä on neljä lasta ja nuorinkin on jo kaksi vee. Naapurissa kyllä pikkkukaveri sai rintaa nelivuotiaaksi asti. Ei se ole pahaksi lapselle.
otsikossa ei mainittu minkä ikäisestä lapsesta kyse..
Että hän on itsensäpaljastelija, ehkä myös pedofiili.
minullakin on neljä lasta,ja nuorin 2 vuotias myöskin. kaikkia olen imettänyt 4 kk.ja terveitä lapsia ovat siitä huolimatta olleet. korvatulehduksia on kahdella ollut kerran. eikä allergioita. joten ei se pitkä imetys ole tie onnelaan.
Miksi et?