Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lesboilla haluta koskaan rakastella miehen kanssa kunnolla

Vierailija
25.08.2012 |

Sain taas tänä aamuna niin hyvää seksiä mieheltä. Käsipeliin ja dildotouhuun sitä ei voi verrata ollenkaan. Siis itse olen hetero jolla on kaukosuhde ja tavataan miehen kanssa noin kerran kuukaudessa. Ja erossaoloaikoina siis tyydytän itseäni. Miten on rakkaat lesbosiskot?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastin lesboseksiä täyden 30vuoden heteroelämän jälkeen... Eipä se paljon eronnut heteroseksistä. Orgasmia siinä haetaan ja halutaan antaa... itse siis luulin olevani hetero, mutta olinkin jotain muuta tai ehkä pidän itseäni edelleenkin heterona, mutta tämän naisen kanssa haluan olla lähekkäin ja koskea häntä joka paikkaan...

itse tyydytän itseäni dildolla, mutta orgasmin saan klitoriksesta.

Vierailija
2/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lesboillakin on hetero fantasioita toisinaan niinkuin hetero naisillakin lesbo fantasioita.

mutta tästähän ei siis saa puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeelö sun mieli harrastaa seksiä naisten kanssa? Eli oletko bi vai hetero? Jos on lesbo, EIKÄ bi, niin ei varmastikaan tee mieli harrastaa seksiä miesten kanssa...

Vierailija
4/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesbot vain pimperoa "päältä" eikä yhtään työnnä sisään esim sormea?

Vierailija
5/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisään työntävät

Vierailija
6/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilo heteroita Jos sisään työntävät

Vierailija
7/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilo heteroita Jos sisään työntävät

Ei todellakaan.

Sormilla simuloidaan hetero yhdyntää joten ei sitä noinpäin voi kääntää

Vierailija
8/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli siis vastata piilo lesbo väitteeseen eikä tohon yllä lainattuun

Vierailija
9/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni seksi miehen kanssa ei tunnu hyvältä. Naisen kanssa sen sijaan tuntuu. En voi sitä millään selittää. En voi selittää sitäkään, että miksi minä tykkään valkosipulista mutta vaimoni ei. En koe jääväni mistään paitsi. Miten voisinkaan kokea, kyseessähän on minulle epämieluinen asia.

Vierailija
10/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sormet sisällä tuntuu hyvältä on vain fysiologinen fakta eikä mikään merkki piiloheteroudesta.

Vierailija
11/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naista oikein panettaa, niin eikös aika usein tee mieli saada se patukka sisään. Miltä lesboista tuntuu, kun oikein panettaa?

Vierailija
12/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naista oikein panettaa, niin eikös aika usein tee mieli saada se patukka sisään. Miltä lesboista tuntuu, kun oikein panettaa?

Vierailija
13/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ei tee mieli seksiä miehen kanssa, kumppanistani tiedän että hän joskus sellaistakin fantasoi yleensä osana vähän masokistisia kuvitelmia.

Te, jotka mietitte lesbo (tai homo-)seksiä siltä kantilta että "kuka panee mitä mihinkin"... onko teidän oma seksuaalisuus sellaista että ihan sama kuka siinä on partnerina kunhan tulee oikeanlaista patukkaa oikeaan reikään??

Veikkaan ettei ole. Ihan samoin minullakin ensisijaisesti seksinhimo ja nautinto kohdistuu siihen kumppanin kanssa lähekkäin, intiimisti olemiseen ja nautinnon tuottamiseen toisillemme - millä tahansa tavalla. Otamme ja annamme.

Veikkaan myös että tuo naisen panettamisen hetkellä tuntema halu saada patukkaa sisään, on opittu juttu. Patukkaa on saatu niin hetkinä kun on panettanut joten sen tunteen yhdistää siihen. Itselleni nousee voimakkaasti mieleen mielikuva kumppanin käsistä kaikkialla ja suutelemisesta, sellainen tunne että on jonkun kanssa kokonaan iho ihoa vasten ja koskettaa joka paikkaan. Sellaista kaipaa kun panettaa.

Kyllä me käytämme dildoakin, useammin minä kumppanille kuin hän minulle. Ehkä olen sitten vahvemmion lesbo, olen tiennyt sunntautumiseni kahdeksan-vuotiaasta.

Vierailija
14/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mun vähän vaikea ymmärtää näitä kysymyksiä..

Vierailija
15/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homot väittää tienneensä olevansa erilainen esim. 8-vuotiaasta asti niin kuin eräs palstalainen väittää.

Ei sen ikäinen mieti tuollaisia asioita ja veikkaanpa, että se ei ole totta vaan keksitty juttu.

Lisäksi ärsyttää, että joka paikassa höpötetään näitä asioita ja varsinkin nämä lepsukat ja hompsukat pitävät meteliä itsestään. Ei heterotkaan koko ajan pidä meteliä esim. meteliä omasta seksielämästään.

Sitä paitsi patukkaa nämä heterotkin saavat kun työntävät dildoa sisään, turha väittää muuta.

Vierailija
16/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika monta lepakkoa eksyneet tällekin palstalle. Odotin heidän vain liihottelevan nahkatamineissaan kaupungilla.

Vierailija
17/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homot väittää tienneensä olevansa erilainen esim. 8-vuotiaasta asti niin kuin eräs palstalainen väittää.

Ei sen ikäinen mieti tuollaisia asioita ja veikkaanpa, että se ei ole totta vaan keksitty juttu.

Minä ihastuin kyllä poikiin heti kun aloin yhtään ymmärtää maailmasta ja kävellä omilla jaloillani. Muistan jo joskus 2-3-vuotiaana nähneeni unta jostain tuntemattomasta, ihanasta pojasta. Muistan unen siksi, koska se oli niin vaikuttava kokemus.

Vaikuttaa kyllä, että olet itse epävarma omasta seksuaali-identiteetistäsi, päätellen vihamielisestä suhtautumisestasi vähemmistöjä kohtaan, ja siitä, että et tosiaan ole 8-vuotiaana vielä tuntenut henkilökohtaisesti mitään eroa suhteessa poikiin ja tyttöihin.

Vierailija
18/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä, että olet itse epävarma omasta seksuaali-identiteetistäsi, päätellen vihamielisestä suhtautumisestasi vähemmistöjä kohtaan, ja siitä, että et tosiaan ole 8-vuotiaana vielä tuntenut henkilökohtaisesti mitään eroa suhteessa poikiin ja tyttöihin.

Kiitos viiltävästä analyysistäsi.

Vierailija
19/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika monta lepakkoa eksyneet tällekin palstalle. Odotin heidän vain liihottelevan nahkatamineissaan kaupungilla.

kuin noita nahkatamineisia? Vai tunnetko ollenkaan lesboja?

Kun käyt kaupungilla, laske ensikerralla, montako nahkatamineista lesboa näet, saatat yllättyä lukemasta.

Vierailija
20/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaaliseen kehitykseen 2-3-vuotiaana ei kuulu vastakkaisesta tai samasta sukupuolesta haaveilu.

Minä ihastuin kyllä poikiin heti kun aloin yhtään ymmärtää maailmasta ja kävellä omilla jaloillani. Muistan jo joskus 2-3-vuotiaana nähneeni unta jostain tuntemattomasta, ihanasta pojasta. Muistan unen siksi, koska se oli niin vaikuttava kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan