Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö lesboilla haluta koskaan rakastella miehen kanssa kunnolla

Vierailija
25.08.2012 |

Sain taas tänä aamuna niin hyvää seksiä mieheltä. Käsipeliin ja dildotouhuun sitä ei voi verrata ollenkaan. Siis itse olen hetero jolla on kaukosuhde ja tavataan miehen kanssa noin kerran kuukaudessa. Ja erossaoloaikoina siis tyydytän itseäni. Miten on rakkaat lesbosiskot?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homot väittää tienneensä olevansa erilainen esim. 8-vuotiaasta asti niin kuin eräs palstalainen väittää.

Ei sen ikäinen mieti tuollaisia asioita ja veikkaanpa, että se ei ole totta vaan keksitty juttu.

Lisäksi ärsyttää, että joka paikassa höpötetään näitä asioita ja varsinkin nämä lepsukat ja hompsukat pitävät meteliä itsestään. Ei heterotkaan koko ajan pidä meteliä esim. meteliä omasta seksielämästään.

Sitä paitsi patukkaa nämä heterotkin saavat kun työntävät dildoa sisään, turha väittää muuta.

eli kerrotko vielä missä iässä lapsen seksuaalisuus siis alkaa

ja missä iässä ihminen alkaa miettiä seksuaalisia asioita

ja missä iässä ihminen tietää seksuaalisen suuntautumisensa?

Vierailija
22/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika monta lepakkoa eksyneet tällekin palstalle. Odotin heidän vain liihottelevan nahkatamineissaan kaupungilla.

kuin noita nahkatamineisia? Vai tunnetko ollenkaan lesboja?

Kun käyt kaupungilla, laske ensikerralla, montako nahkatamineista lesboa näet, saatat yllättyä lukemasta.

No kyllähän niitä siellä näkee. Sellaisia enemmän tai vähemmän ylipainoisia lepakoita, yleensä toisella kalju tai vähintään hiuksen lyhyinä. Tekee pahaa katsoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näet siellä monia lesboja, joilla ei ole nahkatamineita... joten sulle lesbot ovat vain sitä syötettyä stereotypiaa. Joskus niitä aivojaan kannattaisi käyttää ja vähän laajentaa maailmankuvaa.

Vierailija
24/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ikäinen (8v) mieti tuollaisia asioita ja veikkaanpa, että se ei ole totta vaan keksitty juttu.

mutta voi silti "tietää". Ei seksuaalinen suuntautuminen ole ominaisuus, joka yhtäkkiä ilmestyy ihmiseen 13-15-vuotiaana ilman mitään ennakkovaroitusta.

Vierailija
25/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika monta lepakkoa eksyneet tällekin palstalle. Odotin heidän vain liihottelevan nahkatamineissaan kaupungilla.

kuin noita nahkatamineisia? Vai tunnetko ollenkaan lesboja?

Kun käyt kaupungilla, laske ensikerralla, montako nahkatamineista lesboa näet, saatat yllättyä lukemasta.

No kyllähän niitä siellä näkee. Sellaisia enemmän tai vähemmän ylipainoisia lepakoita, yleensä toisella kalju tai vähintään hiuksen lyhyinä. Tekee pahaa katsoakin.

Ja sitten niistä epänaisellisen näköisistä taas osa onkin ihan perusheteroja.

Vierailija
26/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut tietää 4-vuotiaana, jotkut 24-vuotiaana ja jotkut 44-vuotiaana. Nykyään, kun asia ei enää ole niin outo, aika monet ainakin ounastelevat asiaa murrosikään mennessä.

Jotkut ei missään tapauksessa halua penetraatiota, joillekin se on ihan jees, yksi osa seksiä, joillekin tosi tärkeä osa.

Meitä on moneksi.

Vierailija
27/27 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin 8-vuotiaana, en tietenkään silloin ajatellut että "olen lesbo" (tai miksi ei niinkin voisi ajatella) mutta minulla oli isosiskoja ja heidän juttujansa kuuntelin ja muistan miten ajattelin että minä olen sellainen tyttö joka tykkää tytöistä eikä pojista. Ajoittamisen pystyn tekemään siksi että olin vain sen yhden vuoden yhdessä koulussa ja muistan miten mietin sitä sen pihalla. Voi olla että tavallaan "tiesin" aiemminkin koska ajatus oli silloin jo ihan selvä ja valmis. Onneksi minulla oli perhe jolta tätä ei tarvinnut myöskään salata, tosin en vielä silloin kahdeksan-vuotiaana tästä mitään puhunut se ei edes tuntunut tärkeältä siinä mielessä tuo kirjoittaja on oikeassa joka sanoi ettei sinä iässä tuollaisia mietitä.