Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmiesi lauantai vs. todellisuus?

Vierailija
25.08.2012 |

Eli millainen olisi sinun unelmiesi lauantai päivä? Mitä se on tänään todellisuudessa?

(Aihe napattu toisesta ihanasta ketjusta jossa kyseltiin unelmien perjantai iltaa...) :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää? Unelmien perjantai ketjua oli ihana lukea..

Vierailija
2/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fillarireissua, grilliruokaa, lautapelejä, saunomista ja terassiolemista kynttilöiden kera.

Todellisuuskaan ei ole yhtään pöllömpi. Mä esikoisen harrastuksen parissa koko päivän, mies ja muut lapset kotona ja mies hoiti pihatyöt, kauppareissut ja ruoanlaitot. Sen jälkeen pelaamista, saunomista ja kynttilöitä terassilla :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajua seksiä, pitkine esileikkeineen. Lapset hoidossa, ei murheita mistään.

Todellisuus. Taapero joka on lakannut nukkumasta, mies joka ei nuole pillua, eikä juo viiniä..

Ei paljon naurata, VAIKKA lapset on ihania, noista univaikeuksista huolimatta erittäin helppoja. Mieskin on uskollinen, hoitaa sormilla mulle orkut ennen panoa, ja antaa mun nauttia ne viinilasilliset..

Vierailija
4/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset mummoloissa hoidossa ja miehen kanssa kaksistaan, grillattiin mökillä, saunottiin ja juteltiin ja rakasteltiin niin kuin "silloin ennen".T. Neljän äiti

Vierailija
5/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin nukkua aamulla pitkään viikon univelat pois. Rakas, ihana ja komea mies laittaisi lapsille aamupalan ja keittäisi minulle kahvit ennenkuin tulisi herättämään minut suudelmin. Päivällä voisi tehdä rauhassa hyvää ruokaa ja illansuussa käytäisiin yhdessä kävelyllä koko perhe. Illalla viiniä ja leffa rakkaan kainalossa ennen kuumaa yötä.

Todellisuus, lapsieni isä kuoli jokunen aika sitten eli lauantaiaamuna laitan itse lapsille aamupalaa huonosti nukutun yön jälkeen väsyneenä ja valmiiksi kiukkuisena. Lapset tappelee aamupäivän koko viikon edestä milloin mistäkin kunnes raahaan heidät väkipakolla ulos rauhoittumaan. Ruuan laitan minä kaiken muun kotityön ohessa. Illalla lapset menee nukkumaan ja minä katson leffaa yksin tai surffaan netissä kunnes pää on niin kipeä, että on pakko mennä nukkumaan yksin isoon autioon sänkyyn.

Vierailija
6/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja illalla mentäis syömään ja tapaisin ystäviä.

- Todellisuus on se, että taidan lähteä sienimetsään, ja illalla on katujuhlat, jossa saa hyvää ruokaa, kivaa ohjelmaa ja kivoja naapureita:-)

Vierailija
7/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja illalla mentäis syömään ja tapaisin ystäviä.

- Todellisuus on se, että taidan lähteä sienimetsään, ja illalla on katujuhlat, jossa saa hyvää ruokaa, kivaa ohjelmaa ja kivoja naapureita:-)

Unelma olisi että aikaisin aamulla ajaisin koiran kanssa jonnekkin sumuiselle pellolle lenkille,kaukana kotoa.Mieluiten paikkaan josta saisi auringonkukkia kotiin mukaan.Päivällä ostoksille ostamaan kivoja syysvaatteita ja syömään johonkin ravintolaan.Illalla keskustaan jonnekkin keikalle kuuntelemaan hyvää musiikkia ja tapaamaan ihmisiä hyvässä seurassa.

Todellisuus: Aamulla kävin pitkän lenkin,mutta vaan lähipellolla.(ei ole autoa) Puhuin pitkän puhelun tärkeän ihmisen kanssa iloisissa merkeissä.Illaksi olisi tarkoitus suunnata vielä töihin.Jotain hyvää evästä aion kyllä hakea ja herkutella illalla jollain hyvällä -mutta vain kotona koska töiden jälkeen ei jaksa mihinkään lähteä.

Vierailija
8/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa on herätä siihen kun oma aviomies tulee herättelemään :) Sen jälkeen istutaan sohvalla kahvia juoden. Myöhemmin laitetaan ruokaa yhdessä ja herkutellaan. Kenties vähän viiniä. Myöhemmin illalla rakastellaan tai katsotaan yhdessä joku leffa :) Jossain vaiheessa päivää käyn yksin salilla/lenkillä tuulettamassa aivoja.

Näin se yleensä menee :) Lapsia meillä ei vielä ole.

Vierailija
9/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus:eilen illalla paljastui, että lapsella kihomatoja. Tänään murehtimista, lääkkeet ja alustavaa siivousta, huomenna se varsinainen urakka... Inhottavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän