Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on Luostari-juusto?

Vierailija
25.08.2012 |

Oon tällainen edamia pääsääntöisesti syövä, eikä tuo portsalut kerro mulle mitään. Olen kyllä muitakin juustoja syönyt, mutta tuota en ole koskaan maistanut. Onko joku muu juustolaji mihin sitä voisi verrata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä maultaan vähän voimakkaampi. Kermajuusto siis kyseessä. Tosi hyvää!

Vierailija
2/6 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maukkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha kun ei siedä kermajuustoa ollenkaan. Sen takia mä sitä edamia syönkin :) Olisko muuten hyviä juustovinkkejä? Goudasta tykkään ja Polarkin menettelee.

Vierailija
4/6 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkijuustoksi vai juustotarjottimelle? Osta jotain "oikeaa" goudaa, ei siis Valion tms suomalaisen valmistajan, jos yleensä goudasta tykkäät. Hyvä gouda maistuu, toisin kuin esim. karsea Salaneuvos. Koska olet mietojen juustojen ystävä, niin suosittelen myös hyvää brie-juustoa viikunahillon kera, nami.

Vierailija
5/6 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkijuustoksi vai juustotarjottimelle? Osta jotain "oikeaa" goudaa, ei siis Valion tms suomalaisen valmistajan, jos yleensä goudasta tykkäät. Hyvä gouda maistuu, toisin kuin esim. karsea Salaneuvos. Koska olet mietojen juustojen ystävä, niin suosittelen myös hyvää brie-juustoa viikunahillon kera, nami.

En oo vielä oppinut juustoa sillai "hienosti" syömään :D No homejuustoa joskus, mutta senkin syön mieluiten ruuan seassa. Itse asiassa Salaneuvosta en ole koskaan ostanut, vaan jotain muuta juustotiskiltä.

ap

Vierailija
6/6 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on kahta eri tyyppiä, toinen on nunnien varpaanvälissä (abbedissalla rintojen välissä, tällöin liivejä ei vaihdeta kolmeen kuukauteen) kypsytettyä ja toinen munkkien esinahan alla.

Tykkäätkö siitä -sen saat selville ainoastaan ostamalla palasen ja maistamalla. Jotkut suorastaan himoitsevat sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi