Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies kävi hakemassa jääkaapista taas yhden oluen, katteli silmiin nätisti, suikkasi

Vierailija
24.08.2012 |

suukon poskelle ja sanoi "Ootpa nätti".

Mitä minä tein? Mulkasin pahasti, huokasin ja sanoin että just joo, mee ihan oikeesti muualle siitä.

Miehen olut oli kylläkin ehkä jopa seitsämäs tänään, muttei se yleensä änkyräpäissäänkään sano mitään tuollaista ja minä menin siis ihan lukkoon ja ajoin miehen olusineen pois.

Nyt vaivaa, että olenko todellakin miehen mielestä vielä nätti, ajatteleeko niin useinkin vai vaan tänään vai onko minussa jotain uutta mitä mies huomasi, mutta mitenkäs sitä nyt enää selvittelet?

Itse olen vuosikausia janonnut jotain tuollaista mieheltä, vaan liian puskista tuli nyt ja reagoin ihan väärin..=((

Miten voi vaimo ollakin näin idiootti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menee hakemaan yhdennentoista!

(Ei mutta tosissaan, kyllä mieheltä isomman totuuden kuulee sen seitsemännen oluen jälkeen, kuin muuten, jotta varmana pitää!)

Vierailija
2/3 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa olla taas kiitollinen omasta parisuhteestaan. Btw en muist että kies olisi ikinä juonut seitsemää olutta kotona. Baarissa varmaan joskus, mutta kotona työviikon jälkeen.. Nope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa olla taas kiitollinen omasta parisuhteestaan. Btw en muist että mies olisi ikinä juonut seitsemää olutta kotona. Baarissa varmaan joskus, mutta kotona työviikon jälkeen.. Nope.

heteromies. Kuulostaa piilohomolta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän