Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on pyörätuolissa oleva maailman ihanin mies. :)

Vierailija
24.08.2012 |

Haluaisitko kysyä jotakin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että teillä menee hyvin, otse olen ollut pyörätuolissa10 kk javaimon rakkauden olen siksi menettänyt10kk erossa on liian pitkä aika näköjään hyvällekin parisuhteelle??:-(

Vierailija
2/21 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuuko eri seksiasennot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille :) Aivan ihana aloitus, olet ylpeä ja onnellinen miehestäsi juuri sellaisena kuin hän on. Hän on saannut aivan mahtavan vaimon!

Vierailija
4/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENEVIIN KYSYMYKSIIN!!

T. AP

PITÄS JOKASELLA OLLA SEN VERRAN JÄRKEE PÄÄSSÄ ET MITÄ TÄNNE ESITTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MUTTA HYVÄHÄN SE ON ANONYYMINÄ HUUDELLA. ÄÄLIÖT.

Vierailija
5/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörätuoli on vaan apuväline, kuten silmälasitkin. Ei niitäkään kukaan erikseen mainosta.

Vierailija
6/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENEVIIN KYSYMYKSIIN!!

T. AP

PITÄS JOKASELLA OLLA SEN VERRAN JÄRKEE PÄÄSSÄ ET MITÄ TÄNNE ESITTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MUTTA HYVÄHÄN SE ON ANONYYMINÄ HUUDELLA. ÄÄLIÖT.

siis mitä hemmettiä?? noi kysymykset nyt on aivan arkipäivää näitä asioita miettiville! itse olen tuolissa ja noi asiat nyt vaan kiinnostaa ihmisiä, mikä helv*** pointti sulla oli tulla tänne huuteleen tuolissa olevasta puolisosta, oletko sä nyt spesiaali tapaus kun olet suhteessa liikuntarajoitteisen kanssa, mutta uteliaiden kysymyksiin et sitten mitään voi vastata? hitto et ärsyttävä pelle...

Vierailija
7/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miten jaksat

kun sinulla on kaksi "vammaista" lasta jo valmiiksi?Ja ei,edelleenkään ei ole sopivaa jättää alle 2 viikkoa vanhaa vauvaa hoitoon ja lähteä baariin ryyppäämään.Ei edes sisäsiittoisessa pohjois-suomessa. "

nää tälläset heitot on vaan ihan outoja. ja sit kyselyt että taisitte vähän aikaa sitten mennä naimisiin, miten koira. onko miehesi nimi janne. ja moi katja.

näitä mä en vaan ymmärrä.

niin outoja juttuja??

Vierailija
8/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miten jaksat

kun sinulla on kaksi "vammaista" lasta jo valmiiksi?Ja ei,edelleenkään ei ole sopivaa jättää alle 2 viikkoa vanhaa vauvaa hoitoon ja lähteä baariin ryyppäämään.Ei edes sisäsiittoisessa pohjois-suomessa. "

nää tälläset heitot on vaan ihan outoja. ja sit kyselyt että taisitte vähän aikaa sitten mennä naimisiin, miten koira. onko miehesi nimi janne. ja moi katja.

näitä mä en vaan ymmärrä.

niin outoja juttuja??

Vierailija
9/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, sorry, noi nyt joo ei aiheeseen liity tietenkään, ymmärsin että sun vastaus oli niihin ensimmäisiin kysymyksiin, a.k.a oikeisiin, asiaanliittyviin jne.. *16

Vierailija
10/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sää siellä on? Mitä teit tänään? Mitä aiot tehdä tänään?

Ei pitäisi tuollaisia aloituksia tehdä, jos vastauksiin ei sitten ole valmis.

Vierailija
11/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voitteko väittää että on järkevää alkaa täällä kyselemään onko miehesi Janne, onko sun nimi Katja ja sitten niinku tuo ihme pidempi vuodatus mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa ja oli niin outoa ja päätöntä soopaa että huhhuh...!!!! mistä teitä sekopäitä oikein sikiää??

Mutta siis mikään noista sekopää kommenteista ei pitänyt paikkaansa. Ja vaikka olisi pitänytkin, niin en kai mä niin hullu ole että rupean huutelemaan täällä että " heihei. mun mieheni nimi on janne!! " daa.

KÄYTTÄKÄÄ AIVOJANNE JA SUOJATKAA YKSITYISYYS.

Nyt vastaan asiallisiin kysymyksiin seuraavaksi :))

Vierailija
12/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni joutui pyörätuoliin pahoinpitelyn seurauksena ja oli siinä kuin tavattiin. Meillä on myöskin pari lasta. Ja seksi sujuu suht normaalisti, olen tyytyväinen. :)

Vierailija
13/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se varmasti Leo-Pekallekkin pärjäisi kunhan vain treenaisi vielä vähän lisää vaan. ;)

Vierailija
14/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 16 saanko nyt kysyä sulta että miksi sinä olet pyörätuoliin joutunut ja minkä ikäinen olet?

Vierailija
15/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen enempää en täällä halua tapahtuneista kertoa,vieläkin suht rankka aihe vaikka ihan tyytyväinen elämään tällaisenaankin olen. kaikkea on tapahtunut ja yhtenä aamuna elämä muuttui aika rajusti. toista vuotta tuolissa, ja muutamaa vuotta vajaa 30 on ikää..

Vierailija
16/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna kun veikkaan niin olet sukupuoleltasi kuitenkin mies?

Vierailija
17/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, taisi tuo hieman karskimpi kirjoitusmuoto hämätä, siis nainen olen

Vierailija
18/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä jo kun tapasitte? Onko teillä lapsia? Miten seksi sujuu?

Vierailija
19/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko aivoverenvuodon?

Vierailija
20/21 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas kisat tulossa.