Mikähän mulla on?!? Meinasi käydä jo tosi huonosti vauvalle..
Olen ollut 3 päivää kipeänä, pientä lämpöä ja flunssaa. Tänään vaihdoin vauvalle hoitopöydällä vaippaa kun yhtäkkiä tuntui että nyt lähtee taju. Yritin napata hoitopöydän laidasta kiinni, ennenkun jalat lähtee alta, mutta otinkin vahingossa vauvan jalasta kiinni ja vedin mukanani, ihmeen kaupalla sain käännettyä vielä vauvan maha mahaani vasten ja kaaduin itse selälleni ja vauva tömähti mahani päälle. Ei ollut moksiskaan, eli ei sattunut.
Hetken lepäilin lattialla ja soitin miehelleni töihin että nyt en ole ihan kunnossa hoitamaan vauvaa. Mies tuli hetki sitten aikaisemmin töistä kotiin.
Mittasin juuri kuumeen, 37,3 eli pientä lämpöilyä. Yskiessä sattuu tosi paljon keuhkoihin (mutta ei ole limaa, kuiva yskä) ja suuhun tulee outo maku jota en osaa kuvailla. Ei kuitenkaan sellainen "mätämaku" mikä on ollut joskus kun oli keuhkoputken tulehdus. Muuten ihan perusflunssa, ikinä ei ole tuollaista "taju lähtee" tilannetta tullut. En ole ikinä pyörtynyt. Juonutkin olen pitkin päivää, varmaan ainakin melkein 2l jo tälle päivälle, kun koko ajan pitää juoda jotain ettei tunnu inhalta kun kurkku kuivuu..
Mutta kyllä säikähdin. Aivan kamala tunne kun tajuat että jalat lähtee alta ja vedät vielä vauvan mukanasi ja mitään et voi tehdä..
Kommentit (2)
ap, mene käymään lääkärissä, ties vaikka on kuumeton keuhkokuume, tai jatkuvan janon vuoksi diabetes joka "puhkeaa" nyt flunssan yhteydessä. Ja pyydä myös ottamaan verensokeri arvo juurikin tuota diabetesta ajatellen.
Oli viime flunssassa vain vähän lämpöä mutta todella heikko olo. Se oli ehkä influessaa, mutta meni ohi ihan vaan buranalla ja nenäkannulla...yleensä olen flunssasssa ihan toimintakykyinen, mutta viimeksi vaan makasin. Sohvalla ja lapset leikki siinä vieressä lattialla, vauva ja kolmivuotias....
Menisin sinuna lääkäriin jos tuo jatkuu, se voi olla vaikka keuhkokuume..?