Ihan kivasti voi elellä, jos nai rikkaan miehen (Erja Häkkinen)
Olisi kai itsekin kannattanut naida joku rikas mies ja erota jossain kohtaa, olisi elämä lopun ikää aika mukavan leppoisaa. Eipä olisi Erjakaan matkaoppaan tileillä paljoa juhlinut!!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288494221100.html?pos=ok-nln
Kommentit (17)
että olen kateellinen!
Vaikka en omaa köyhää miestäni mihinkään vaihtaisikaan rahan takia :)
Eikö se kuitenkin ollut Mika, joka vaihtoi nuorempaan?
...minusta ei ainakaan voi sanoa, että Erja olisi jotenkin laskelmoinut tai järjestellyt asioitaan.
Erjahan oli tavannut Mika Häkkisen västa melko vähän ennen Häkkisen vakavaa onnettomuutta, ja oli Häkkiselle tärkeä tukija tämän toipumisen aikana. Ei Häkkinen tuossa vaiheessa ollut mikään multimiljonääri eikä maailmanmestari, vaan kamppaile eloonjäämisestään sairaalassa.
vaihtoi nuorempaan. Erja noin päällisin puolin kun vaikuttaa kuitenkin älykkäämmältä kuin Mika, vaikka jälkimmäinen ihan sympaattinen onkin. Seuraavan miehen voi valitakin sitten tarkemmin.
no kyllä se Häkkinen jo silloin miljoonia tienasi formulaurallaan vaikkei maailmanmestari ollutkaan!!
Olisikohan Erja niin vain jättänyt töitään ja istunut sairaalassa jonkun roskakuskin takia? Joo olen ehkä nyt ilkeä, mutta tuli vain mieleen.
Todella kylmän ja epämiellyttävän oloinen ja ruma. En usko että tässä naisessa on rakkautta lainkaan.
Todella kylmän ja epämiellyttävän oloinen ja ruma. En usko että tässä naisessa on rakkautta lainkaan.
Marketa on laskelmoiva, mutta Mika oppi kerrasta, eikä ole vienyt Marketaa vihille. Olen tavannut Erjan luonnossa ja oikein viehättävä ja lämmin nainen. Ihan hiljattain näin myös ja on luonnossa kauniimpi kuin kuvissa.
puille paljaille, sitähän Erjallekin ehdotetaan? Hyvä idea, muistakaa, kun teillä mies lähtee. Sanotte, että totta kai saa talon ja auton, minulle riittävät omat vaatteeni ja meikit, enhän ole ollut töissä pariin vuoteen vaan hoitanut lapsia.
pitää kirjoittaa noin törkeästi ihmisestä jota ei edes tunne. Nuija!
on fiksu ja kiva ihminen (meillä on pari yhteistä tuttua). Iltiksen jutussa ei käy ilmi mitä hän tekee nykyään. Vaikea uskoa ettei tekisi mitään töitä.
On palstamammoja, joiden mielestä onni on kaunis ulkomuoto (mitä sekin sitten tarkoittaa), paljon rahaa ja joutilas elämä, mutta en usko että EH ajattelee niin.
toisaalta voisi sanoa et kivasti voi elellä,jos rikas aviomies pettää stripparihuoran kanssa.
Erja uskoo horoskooppeihin. Se kertoo älykkyydestä kaiken.
osoitti olevansa fiksu nainen, kun ei lähtenyt ruotimaan eroaan lehtien palstoille.
nyt saa elää hyvää elämää ja pääsi eroon mika häkkisestäkin
no kyllä se Häkkinen jo silloin miljoonia tienasi formulaurallaan vaikkei maailmanmestari ollutkaan!!
Olisikohan Erja niin vain jättänyt töitään ja istunut sairaalassa jonkun roskakuskin takia? Joo olen ehkä nyt ilkeä, mutta tuli vain mieleen.
Tapasivat jo 90-luvun alussa ja Häkkinen tuskin tienasi silloin miljoonia...
McLarenille -93. Viimeistään silloin alkoi tienata miljoonia. Tuskin ihan pikkurahalla ajoi Lotuksellakaan.
Hyvin osasi Erja asiansa järjestää.