Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rukoilkaa mun puolesta! Menetän puolet työtuloistani!

Vierailija
24.08.2012 |

Työmäärääni vähennetään ja saisin kohta vain puolet siitä, mitä nyt olen saanut. Emme pärjää taloudellisesti, jos näin käy. Otimme juuri asuntolainan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai haet toisen työn.

Mitä jos menetät työsi kokonaan, oletko sitä miettinyt?

Vierailija
2/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työttömänä olisin tyytyväinen ,jos olisi edes töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto vuokralle ja menkää itse myös vuokralle. Näin saatte kuitenkin pikku hiljaa rahaa säästöön siitä omasta asunnosta.

Hommaatte jonkun suht halvan vuokrakämpän siksi aikaa, kun tulotaso on huonompi.

Minullakin on toinen asunto sijoitusasuntona. Laina-aikaa 23vuotta, joten pikkuhiljaa sitä maksetaan.

Vierailija
4/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko työnvaihto mahdollista?

Muista itsekkin myös rukoilla. Jumala auttaa teitä, luota Häneen.

Vierailija
5/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen itsekin.

ap

Vierailija
6/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen itsekin.

ap

Että se työnvaihto taitaa silti olla parempi vaihtoehto, kuin pelkkä rukoilu, ei rukoilusta saa rahaa.

Uskon itsekin, ja rukoilen päivittäin, mutta en voi tajuta ihmisiä jotka jättävät vastuun omasta elämästään pois, ja kuvittelevat, että hups vaan rukoilemalla enkeli tulee ja korjaa kaiken hyväksi. OTA ITSE VASTUU OMISTA VALINNOISTASI!!!

Vierailija
7/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen itsekin.

ap

Että se työnvaihto taitaa silti olla parempi vaihtoehto, kuin pelkkä rukoilu, ei rukoilusta saa rahaa.

Uskon itsekin, ja rukoilen päivittäin, mutta en voi tajuta ihmisiä jotka jättävät vastuun omasta elämästään pois, ja kuvittelevat, että hups vaan rukoilemalla enkeli tulee ja korjaa kaiken hyväksi. OTA ITSE VASTUU OMISTA VALINNOISTASI!!!

Rukoilu on sitä varten että saa henkistä voimaa tehdä muutoksia elämässään sekä auttaa ymmärtämään erilaisia elämäntilanteita. Mutta ei se auta ketään, jos rukoilee että toinen saisi rahaa. Sama kuin rukoilisi illat pitkät, ettei esim. omaa lasta enää koulukiusattaisi, muttei tehdä mitään konkreettista asian hyväksi, kuten oteta yhteytta kouluun. Järki päähän nyt, uskonsisaret!

Vierailija
8/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilemisesta on aina apua! Kun Turvautuu Jumalaan, saa olla turvallisella mielellä, tietäen että Hän näyttää mitä kannattaa tehdä.

Joten Rukoile lakkaamatta! Jumala vastaa rukoukseen tavalla tai toisella.

Vierailija
9/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Häneltä tukea saa päätöksiin, mutta ne vaihtoehdot on selvitettävä itse ja itse otettava vastuu, että myös tekee sen mikä on hyväksi. Jumala EI tee mitään PUOLESTAMME, voimme vain tukeutua häneen, mutta itse toimimme elämässämme vastuunkantajina.

Vierailija
10/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi melessä kuin edellisellä.

Näin työttömänä olisin tyytyväinen ,jos olisi edes töitä.

kun saisi edes osa-aikaisen työn

Vierailija
11/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ei siis saa jäädä "makaamaan" ja odottamaan, että asiat selviää itsestään. Sen takia siis kannattaa rukoilla ja kuunnella, mitä Jumala vastaa.

Vierailija
12/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuin rukoilis. haet heti lisätöitä.

Vierailija
13/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ei siis saa jäädä "makaamaan" ja odottamaan, että asiat selviää itsestään. Sen takia siis kannattaa rukoilla ja kuunnella, mitä Jumala vastaa.

Eikö se juuri ole makaamaan jäämistä, jos jää vain rukoilemaan ja odottelemaan jotain mystistä Jumalan vastausta. Jos omisin elämässäni vain odotellut mitä Jumala sanoo, en olisi koskaan saanut motivaatiota yrittää yliopistoon uudelleen hylkäyksen jälkeen, en olisi koskaan saanut työpaikkaani, jota oli vaikea hakea, en mitään, mihin tarvitsee nopeita ja harkittuja päätöksiä. Tein ne aivan itse, ja sain Jumalalta voimaa toteuttaa ne, mutta en saanut häneltä mitään vastauksia, että mitä pitäisi tehdä. Vaikka uskonkin Jumalaan, ymmärrän että Hän ei ole mikää konkreettinen henkilö jossain, jolta saa vastauksia arkipäivän ongelmiin. Mutta tukea Häneltä saa, ja se on suurenmoista!

Vierailija
14/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän vain kertoo että työt vähenee ja tulot tippuu. Hänen puolestaan pitäisi rukoilla, ja rukoilee itsekin. Työnvaihto ei kuitenkaan ole vaihtoehto? Huonoilla kantimilla tuo selviäminen tuossa tapauksessa mielestäni on. Pitäisi vain itsebmielessään miettiä, mitä voi tehdä, ja tukeutua siihen armoon ja tukeen, jonka Jumalalta saa toteuttaaksen sen, mikä on oikein. Näin ei-uskovatkin toimivat, mutta saavat tukensa muilta ihmisiltä, läheisiltä, itseltään. Meissä uskovaisissa on liikaa "nössöjä" jotka meinaavat, että Jumala päättää miten elämässä käy. Kyllä se olemme me itse, ja Jumala vain on taustajoukoissa kannustamaasa niin sanotusti ;)

Vierailija
15/15 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ammatissa ja työssä tuollainen on mahdollista?