Mikä siellä WC:ssä istumisessa viehättää??
En vaan tajua, miten tuo ukko pystyy istumaan vessassa tunnin! Mitä se siellä tekee??
Kommentit (10)
mutta omakin mies on siellä aina vähintään 20min! Lukee, pelaa ja surffaa... En ymmärrä minäkään.
Itse menen vessaan, teen tarpeeni ja tulen pois. Aikaa kuluu max 2 minuuttia :)
Meilläkin sekä mies että poika saa kulumaan piiiiitkiä toveja vessassa. Usein ne lukee siellä tai ovat kännykällä yhteydessä johonkin. Mulla ja Likalla menee just se aika, mikä menee asioiden toimittamiseen ja sit ulos. Mulla puutuu persekin, jos mä kauhean pitkän aikaa siinä panttaan!
Onko tuo joku jäänne lapsuudesta. äiti pakotti istumaan potalla vaikkei ollut hätä?
Vai onko noilla kaikilla joku paha ummetusongelma?
Onko tuo joku jäänne lapsuudesta. äiti pakotti istumaan potalla vaikkei ollut hätä?
ehkä se on just näin :D
Koska ummmetusta mun miehellä ei todellakaan ole!
Paskanhaju tulee eteiseen, vaikka on ilmanvaihto päällä wc:ssä..
Meillä kans mies ja poika istuu paskalla ikuisuuden ja mies lukee lehteä tai tekee sudokua samalla.
Minä ja tyttö käydään äkkiä hoitamassa hommat ja pois...
Onneksi on kaksi vessaa!
vai onko sekin jokin miehinen juttu :)
on mies, 2 poikaa, 2 tyttöä ja minä eli äiti.
Ainoastaan mies "asuu" vessassa eli ei vielä ainakaan ole tartuttanut tuota tapaa poikiin :)
Tässä asiassa on kyllä naisilla paljon parannettavaa, olemme saaneet miehet muilta osilta käyttäytymään tavalla, jolla haluamme heidän käyttäytyvän.
Mutta vielä emme ole onnistuneet heitä niin orjuuttamaan, että voisimme ohjailla ja neuvoa, miten heidän tulisi vessassa käyttäytymään.
Suurin osa osaa jo pissiä istualtaa, mutta tämä asia ei vielä ole meidän käsissämme.
Nyt on sitten keksinyt ottaa ipadin mukaan.