Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vaan paljon kavereita naamakirjassa?

Vierailija
24.08.2012 |

Joiden kanssa ette ole tekemisissä?

Onko puhelinkin täynnä numeroita joita ette käytä?

Itselläni on alle 100 naamakirjakaveria ja poistan sieltä ihmisiä jotka ei koskaan vastaa viesteihin.

Miten te muut teette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirun verran alle 300. Mutta tässä kun laavasin läpi kaverilistaa ja poistettavia huomasin että tosi monen kanssa olen tekemisissä. Vanhoja koulu-ja työkavereita. Mutta huomasin myös että paljon löytyi ns. haamukavereita, jotka oli poistuneet fb:stä mutta näkyi kaverilistallani ilman kuvaa.

Puhelimessa ei niinkään paljoa ole. Ne joiden kanssa soitellaan ja viesteillään. Sekä asianumeroita joita usen tarvitsee.

Mutta myös siviilissä minulla on paljon kavereita ja tuttuja sekä muutama todella hyvä ystävä.

Vierailija
2/4 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa noin 300 numeroa, ei turhia, mutta ei kaikki ole kavereita. Harrastuksiin ja vapaaehtoistyöhön liittyviä tuttavuuksia. Elämässä muutenkin paljon tuttuja ja ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ns. kaverikeräilijä. Minusta on kuitenkin ihan fiksua, että poistaa sellaisia kavereita listoilta, jotka eivät koskaan vastaa viesteihin tai kommentoi mitään, varsinkin jos on paljon kavereita. Tuskinpa haittaa puolin ja toisin.

Vierailija
4/4 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osa on ystäviä, osa kavereita, osa sukua

Olen ryhmitellyt ihmiset ja julkaisen eri ryhmissä eri juttuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi