Varoitus, seksikysymys! Kannattaako suostua
peppuseksiin, jos itse on siitä epävarma? Miesystäväni haluaisi ja sanoo, että on kokenut siinä eikä tarvitse jännittää. Uskallanko? Miten siihen pitää valmistautua ja miten siinä pitää olla?
Kommentit (21)
Mitä tähän nyt vastaisi.
Siis, jos olet epävarma, sinä jännität, ja jos jännität on vaikeaa rentoutua vaikka mies tekisi mitä, ja jos et pysty rentoutumaan se tuskin on kovin nautinnollista.....
Teidän kannattaisi aloitella pikkuhiljaa, jos mies vaikka hyväilisi seksin aikana peppureikää, ja jos olet siihen valmis niin voisi yrittää sormen kanssa miltä sinusta tuntuu.
Voi olla miten vaan, kunhan on kiihottunut ja rentoutunut, parhaimmiten (minusta) onnistuu jos on itse jo kerran lauennut.
Valmistaudu ihan vain käymällä kakalla ja pesemällä pyllyä =)
helpointa on melkein lähetyssaarnaajassa.
Takaapäinkin käy, tai lusikka-asento.
Jos miehesi on kokenut, hän osaa varmaan opastaa.
Seksikaupoissa myydään sellaisia anaalihelmiä, aloittaa pienestä ja jatkuu isompaan, sellaisella voisi olla ehkä hyvää totutella pikkuhiljaa.
Siis jos olet kiinnostunut.
Se että ajatus ei ole sinusta suoraan vastenmielinen on jo hyvä juttu =)
Kun mies on työntymässä sisään, naisen kannattaa ikäänkuin "pieraista" tai tehdä sellainen liike kuin yrittäisi ulostaa, että reikä vähän avautuu (en osaa selittää oikein.....)
Ihan vähän vaan, älä rupee mitään ponnistamaan =D
kyllä se sinne vain menee =D
Voit kokeilla vaikka itse kun käyt vessassa, niin laita vaikka käsisuihkulla tulemaan lämmintä vettä, sitten peset pyllyn ja laitat pyllyyn sormen.
tuntuuko hyvältä. Ihme homo toi sen miesystäväsi!
Monet miehet nauttii siitä kyllä.
Ja yllätys yllätys, monet naisetkin.
Itse laukeen ihan eri tavalla, ja nautin suunnattomasti kun tyydytän itseäni niin että minulla on dildo pyllyssä.
Siis ajattele, olen ihan yksin, ei ole edes miestä huoneessa, en yritä miestä miellyttää, haluan tuottaa nautintoa vain itselleni!
ihmesuorittamista... tekee sitä mihin tuntee luonnostaan vetoa ja jättää muut tekemättä?
Mun mielestä paras asento on ehdottomasti aloittelijalle miehen päällä. Silloin voi itse kontrolloida parhaiten sitä miten penis menee peppuun ja kun samalla klitta hankaa miestä vasten, niin tuntuuu parhaimmillaan todella hyvältä. Itse saan aina näin todella mahtavan orgasmin. Tästä asennosta voi myös helposti siirtyä niin, että mies on päällä. Itselle kesti aika pitkään ennen kuin opin rentoutumaan tarpeeksi ottaakseni takaapäin. Aluksi sattui todella paljon niin. Nykyisinkin se toimii vain jos olen todella kiihottunut, mutta en silti koskaan saa orgasmia sillä tavalla.
Mun mielestä paras asento on ehdottomasti aloittelijalle miehen päällä. Silloin voi itse kontrolloida parhaiten sitä miten penis menee peppuun ja kun samalla klitta hankaa miestä vasten, niin tuntuuu parhaimmillaan todella hyvältä. Itse saan aina näin todella mahtavan orgasmin. Tästä asennosta voi myös helposti siirtyä niin, että mies on päällä. Itselle kesti aika pitkään ennen kuin opin rentoutumaan tarpeeksi ottaakseni takaapäin. Aluksi sattui todella paljon niin. Nykyisinkin se toimii vain jos olen todella kiihottunut, mutta en silti koskaan saa orgasmia sillä tavalla.
Täss menee alistusmomentti pilalle ja samalla syy koko perseseksiin. Se että naisen saa houkuteltua siihen vähän vastentahtoisesti on koko homman juju.
Täss menee alistusmomentti pilalle ja samalla syy koko perseseksiin. Se että naisen saa houkuteltua siihen vähän vastentahtoisesti on koko homman juju
Tästä syystä varmaan mun mies ei pahemmin tykkää siitä niin, että mä oon päällä. Ja siitä syystä taas meillä ei kovin usein persepanoa harrasteta.
Täss menee alistusmomentti pilalle ja samalla syy koko perseseksiin. Se että naisen saa houkuteltua siihen vähän vastentahtoisesti on koko homman juju
Tästä syystä varmaan mun mies ei pahemmin tykkää siitä niin, että mä oon päällä. Ja siitä syystä taas meillä ei kovin usein persepanoa harrasteta.
juuri se paras asento miehelle ja jotkut naiset eivät halua olla tuossa asennossa?
m.33
Täss menee alistusmomentti pilalle ja samalla syy koko perseseksiin. Se että naisen saa houkuteltua siihen vähän vastentahtoisesti on koko homman juju.
[/quote]
Mä olen naisena samaa mieltä sun kanssa. Kiihottavaa kun on tavallaan alistettuna siihen.
jos en olisi varma sitä haluavani.
Jos suostut siihen edes jollain asteella vastentahtoisesti ja kokemus on huono, saattaa se pilata muunkin seksielämänne.
parisuhteessa tätäkin voi harkita, mutta satunnaisille seksikumppaneille tai kuukauden hoidoille en lähtisi antamaan.
Pariskunnan välillä tulee vallita syvä luottamus ja tieto siitä, että toinen ei tee mitään vastoin tahtoasi ja tuntee sinut hyvin. Oman vakikumppanin kanssa ei asiassa ole mitään nolosteltavaa.
Jos tuntuu, että sattuu, niin sitten unohdatte asian siltä kertaa ja siirrytte tekemään jotain muuta. Liukasteita kannattaa varata etukäteen valmiiksi. Enkä nyt kauhean suunnitelmallisesti lähtisi tätä toteuttamaan, että huomenna klo 21 saat p...... Sitten, joskus on fiilis on kohdillaan, niin annatte mennä vaan.
niin ei kannata mihinkään ruveta vain toisen mieliksi.