Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, millä saan pökäleen tukkiman pöntön vetämään?

Vierailija
23.08.2012 |

Tää on huvittavaa, mutta poika teki jättipökäleen joka tukki pöntön. Kokeilin heittää ampärillä vettä pönttöön, normaalisti on auttanut mutta tukossa pysyi, hyvä kun ei yli tullut? Pitääkö mun alkaa henkarilla sitä p*skaa hajottamaan? :-X

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muu auta niin kyllä pitää. Koita nyt vielä vedellä kuitenkin...

Vierailija
2/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte kiehuvaa vattä iso kattilallinen päälle, paitsi jos on oikeen vanha pönttö, kuuma vesi voi halkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö tekee tuon tuosta "monstereita" ja on tikkulaiha.

Sulla taitaa olla aika läski poika :(

Vierailija
4/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos veden kaataminen perään on "aina ennen auttanut" :D. Anteeks, mutta mua naurattaa :D Vinkkejä ei ole antaa.

Vierailija
5/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se hajoaa. Näin ei tarvitse uhrata henkaria.

Vierailija
6/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja työnnät käden sinne pönttöön ja poistat sen pökäleen. Se on luultavasti ihan siinä ensimmäisenssä mutkassa johon ylettyy ihan hyvin käsin. Ja joo oon tehny niin..

Vierailija
7/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin mulla ois läski poika? Ei se ulosteen määrä liity ihmisen kokoon välttämättä mitenkään, vaan siihen miten kauan hlö on ollut kakkaamatta. Poika on 105 cm ja 17 kg eli ei läski. Ei vaan ole kakannut muutamaan päivään. Täytyy varmaan alkaa antaa luumuja tms.joka ilta, ettei tätä enää tapahtuisi...

Vierailija
8/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos veden kaataminen perään on "aina ennen auttanut" :D. Anteeks, mutta mua naurattaa :D Vinkkejä ei ole antaa.

hihihi, naurattaa minuakin. :-D Nyt ei ole vuosiin tapahtunut, mutta kun tein 8 v. ajan (ennen lasta) kolmivuorotyötä, se sai jotenkin elimistöni niin sekaisin, että kärsin joskus ummetuksesta ,joskus ripulista. Ja kun ummetuksen jälkeen tuli kakka, se saattoi tukkia pöntön. :-D siitä tuo, että ennen on auttanut. :-D

Nyt siis pojalla tuli monen päivän kakat, siksi sitä oli lehmänläjän verran....:-D

Vierailija
9/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja työnnät käden sinne pönttöön ja poistat sen pökäleen. Se on luultavasti ihan siinä ensimmäisenssä mutkassa johon ylettyy ihan hyvin käsin. Ja joo oon tehny niin..

No joo, kirjoitin pökäleestä,mutta se on enemmänkin sellainen laaja läjä, näyttää aika löysältä mutta tiiviiltä, kuin iso möykky savea. Kokeilen ihan kaikki muut kikat ennen kuin alan sitä kädellä tonkia....:-D

Vierailija
10/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ongelma ratkesi?

ämpärillinen hyvin lämmintä vettä, pieni mitta pyykin- tai astianpesujauhoja perään. Anna vetää, kunnes kuuluu *slurps*. Valmis.

Vierailija
11/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ongelma ratkesi? ämpärillinen hyvin lämmintä vettä, pieni mitta pyykin- tai astianpesujauhoja perään. Anna vetää, kunnes kuuluu *slurps*. Valmis.

En haluaisi mennä kädellä ronkkimaan, odotin parempaa neuvoa...kokeilen tuota heti! :-D

Vierailija
12/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla aika läski poika :(

sinulla on huono elämä, siltä vaikuttaa vahvasti.

Mutta ihan oikealle ihmiselle on ne huonot kortit jaettu -hyvä.

Kärsimystä sinne!

Vierailija
13/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuules, ota vessaharja ja sillä hajotat sen. Ja vaikka vessaharja muovipussii ja roskiksee. Niitä saa kaupasta eurolla uusia :) Niin mä olen tehnyt kerran ja mies myös;)

Vierailija
14/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ulkoa haet jonkun puun notkean oksan ja sillä pyörittelet sitä läjää.

Vierailija
15/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuules, ota vessaharja ja sillä hajotat sen. Ja vaikka vessaharja muovipussii ja roskiksee. Niitä saa kaupasta eurolla uusia :) Niin mä olen tehnyt kerran ja mies myös;)

Tuokin ois ollut hyvä. :-)

Mutta pönttö aukesi!!Laitoin ämpärillisen kuumaa vettä jossa pyykinpesuainetta ja heitin sen pönttöön, ja rassasin avatusta metallihenkarista tehdystä "rassilla" niin lähti vetämään. :-)

Pojan kakkapökäle ei ollut niinkään iso, vaan se oli sellainen tosi tiivis, savimainen läjä joka täytti ihan kokonaan sen viemärin aukon ja jumittui siihen. Ei siis ollut sellainen tavallinen, pitkulainen jööti. En ole koskaan nähnyt tuollaista kakkaa. Mitähän ihmettä ne on päiväkodissa sille oikein syöttäneet...:-D

Vierailija
16/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä sivulla ole kuullut karhupumpusta?

Vierailija
17/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä sivulla ole kuullut karhupumpusta?

No siis se on varmaan samakuin "morsmaikku". :-D Sillä pumppasin henkarirassilla ronkkimisen jälkeen. :-)

Vierailija
18/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän teidän on pakko katsoo.

Vierailija
20/21 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi