Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Secret trove of luxury-blogista? Mitä trove tarkoittaa?

Vierailija
23.08.2012 |

Siis mitä tuo on suomeksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

= kokoelma, kasa jne.

Vierailija
2/22 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmäsin tähän blogiin jotain 2 viikkoa sitten, ja nyt tuli vasta mieleen, eli tietääkö kukaan että onko hän muotialalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Luksusta Arjessa kirjoittajan uusi blogi?

Vierailija
4/22 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi että kyse on nuoresta naisesta joka asuu äitinsä kanssa joka kustantaa hänen ostoksiaan ainakin osaksi...

Vierailija
5/22 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuolla blogissa on just ne samat Zaran jakut, Vuittonin logolaukut ja logohuivit, ja Pradan totet kuin Mussulla oli aiemmin......?!

Vierailija
6/22 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo blogi on ollut jo pitkään olemassa. Ei ole Mussun blogi.

Vierailija
7/22 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä secret trove of luxury -blogillahan oli se 'stalkki'-blogi. Melkein samanniminen, ja blogaaja matki kaikessa tätä 'originaalia'. Oli välillä ihan pelottavaa....

Vierailija
8/22 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:59"]

Tällä secret trove of luxury -blogillahan oli se 'stalkki'-blogi. Melkein samanniminen, ja blogaaja matki kaikessa tätä 'originaalia'. Oli välillä ihan pelottavaa....

[/quote]

Hetkinen..... ? Oliko se sellainen blogi jossa ne asukuvat otettiin vielä melkein saman näköisessä makuuhuoneessa, samalla kuvaustyylillä, asustetyylillä ja tekstitkin aika saman kaltaiset? Kun joku joskus ihmetteli että miksi hän pitää kahta rinnakkaisblogia??

Vierailija
9/22 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:01"]

Onko tämä Luksusta Arjessa kirjoittajan uusi blogi?

[/quote]

Tätä blogia yritin googletella, millä nimellä se on nykyään kun tuota vanhaa ei löydy???

Vierailija
10/22 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kääntäisin tuon ehkä niin, että sanat järjestäisi eri tavalla kuin otsikossa. Luxuksen salainen arkku tai jotain siihen suuntaan viittaavaa.

Vierailija
11/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:34"]

Joku kertoi että kyse on nuoresta naisesta joka asuu äitinsä kanssa joka kustantaa hänen ostoksiaan ainakin osaksi...

[/quote]

Aaa...No sitten se selittää sen miksi blogin asukuvat ym. otetaan vain omassa makuuhuoneessa eikä muualla asunnossa :)

Vierailija
12/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:59"]

[/quote]

Hetkinen..... ? Oliko se sellainen blogi jossa ne asukuvat otettiin vielä melkein saman näköisessä makuuhuoneessa, samalla kuvaustyylillä, asustetyylillä ja tekstitkin aika saman kaltaiset? Kun joku joskus ihmetteli että miksi hän pitää kahta rinnakkaisblogia??

[/quote]

Oli juuri se. En nyt kuollaksenikaan muista tuon 'varjoblogin' nimeä. En ole kummassakaan käynyt aikoihin....

Vierailija
13/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

With a hint of luxury oli se stalkkiblogi.

Vierailija
14/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 16:34"]

[/quote]

Tämä on varmaan se matkijabloggaaja. Secret troven bloggaaja on työssäkäyvä ja ihan "normaalin" kuvan olen hänetä saanut, kun olen blogia jo suht pitkään seurannut.

Vierailija
15/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä tämä ostelee samaa mitä Daydreaming-Mussu (samat Vuittonin laukkumallit jopa kuosineen, minä myös olen ollut näkevinäni joskus) mutta sitten joku muu matkii häntä? Pienet on piirit Suomessa, ei voi muuta sanoa :DDD

Vierailija
16/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:32"]

Elikkä tämä ostelee samaa mitä Daydreaming-Mussu (samat Vuittonin laukkumallit jopa kuosineen, minä myös olen ollut näkevinäni joskus) mutta sitten joku muu matkii häntä? Pienet on piirit Suomessa, ei voi muuta sanoa :DDD

[/quote]

No näinhän nuo kaikki bloggaajat tekee. Samoja ostelevat ja ovat sitten niin ainutlaatuisia tyyliniekkoja. :)

Vierailija
17/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:30"]

Tämä on varmaan se matkijabloggaaja. Secret troven bloggaaja on työssäkäyvä ja ihan "normaalin" kuvan olen hänetä saanut, kun olen blogia jo suht pitkään seurannut.

[/quote]

Ookoo :) Näissä menee sekaisin jo että kuka on kuka, kun kuvat ja niiden vaatteet samanlaisia ja blogien nimetkin melkein samoja.

Vierailija
18/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa. Muuten hyvä blogi tuo mutta persoonallisuutta saisi olla lisää pukeutumisen suhteen.

Vierailija
19/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:32"]

[/quote]

No näinhän nuo kaikki bloggaajat tekee. Samoja ostelevat ja ovat sitten niin ainutlaatuisia tyyliniekkoja. :)

[/quote]

niin, siksi en oikeastaan ole seurannut suomalaisia blogeja melkein kahteen vuoteen

Vierailija
20/22 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo troven tyttö ja tämä "stalkkityttö" ovat lapsuuden parhaita kavereita. He siis ovat kasvaneet yhdessä mikä vaikuttaa varmasti jollain tasolla siihen et on samanlaisia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme