Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tippuri nuorten uusi vitsaus. Eikä kondomi ole cool?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekstailee olman kumia niin sietääkin saada antibiooteille resisdentin tippurin ja kärvistellä kirvelyä loppuelämä.

Vierailija
2/4 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun terkat tekevät parhaansa sysätäkseen ehkäisyvastuun TYTÖILLE, joille aletaan syöttämään E-pillereitä jo 13-vuotiaana milloin mihinkin vaivoihin. Sitä olen itsekin naureskellut, että kun minä olin yläasteella, harjoiteltiin kondomin ja banaanin kanssa ja kortsuja jaettiin myös ilmaiseksi. Parissa vuodessa asenneilmapiiri meni kuitenkin siihen, että vaikka kortsu oli "ehdoton" yhden illan jutuissa, vakisuhteissa sen teho maagisesti muuttui surkeaksi ja tytön olisi pitänyt ottaa pillerit. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun terkat tekevät parhaansa sysätäkseen ehkäisyvastuun TYTÖILLE, joille aletaan syöttämään E-pillereitä jo 13-vuotiaana milloin mihinkin vaivoihin. Sitä olen itsekin naureskellut, että kun minä olin yläasteella, harjoiteltiin kondomin ja banaanin kanssa ja kortsuja jaettiin myös ilmaiseksi. Parissa vuodessa asenneilmapiiri meni kuitenkin siihen, että vaikka kortsu oli "ehdoton" yhden illan jutuissa, vakisuhteissa sen teho maagisesti muuttui surkeaksi ja tytön olisi pitänyt ottaa pillerit. :D

Aina toitotetaan vain niistä pillereistä. Muuten ihan hyvä, mutta ne eivät suojaa sukupuolitaudeilta.

Vierailija
4/4 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen peruskoulun lopettanut, mutta miksei siellä enää kerrota, että kondomi on ainoa ehkäisyväline mikä suojaa taudeilta, mutta sen lisäksi tytön olisi hyvä syödä e-pillereitä sitten kun aloittaa seksielämän. Siis että noita kahta keinoa pitää käyttää molempia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi