Matille ja Susannalle ERO! (Johan tätä odotettiinkin)
Veikkaan, että kohta saadaan lukea Matin paluusta Mervin luo.
http://www.iltalehti.fi/viihde/201208230081712_vi.shtml
Kommentit (17)
ei tosiaan ole kahta vuotta ollut raittiina - siitä on reilusti alle kaks vuotta, kun olin Matin keikalla (olisko ollut lokakuun lopussa) ja silloin oli kyllä ympäripäissään.
ja Susanna lähti sen vuoksi... Eli turpaan on tullut Suskillekin.
Surullista.
Mutta tämä tiedoksi teille joiden mielestä Mervi oli syypää Matin alennustilaan.. Pötyä. Jokaista naistaan se on hakannut, ennemmin tai myöhemmin.
Matin "pieni hermojen menetys". Löiköhän Suskia?? Tuskin saa sitä anteeksi ikinä, jos niin on...
Matin "pieni hermojen menetys". Löiköhän Suskia?? Tuskin saa sitä anteeksi ikinä, jos niin on...
Susannaa tuntematta olen varma että ansaitsee elämän ilman väkivaltaista miestä (jokainen ansaitsee).
Ei sitä vaan voi parantaa minkäänlaisella rakkaudella. Pointsit Sussulle kuitenkin, kun näin kauan kesti.
minä myös tiesin että ennemmin tai myöhemmin Matti juo, juoppo mikä juoppo.
Susanna fiksuna naisena ei ala samaan soutamiseen ja huopaamiseen kuin Mervi.
Susanna, juokse ja lujaa!!!
Suomalaiset miehet on niiiin juoppoja!!
Näitä riittää!!
Siksi en juo itse ollenkaan. Kun ei juo, ei voi alkoholisoitua.
myivät jutun seiskaan ja ens viikolla palaavat yhteen ja taas kassa kilisee
helppoa rahaa!
kun Susanna selitti, että hän tuntee ihan erilaisen Matin ja Matti ei ole yhtään sellainen kuin annetaan ymmärtää... syyttömänähän se linnaankin...
Ei sitä vaan voi parantaa minkäänlaisella rakkaudella. Pointsit Sussulle kuitenkin, kun näin kauan kesti.
En tiedä... Jotenkin ihmettelin sitä Susannaa jo alunperinkin, miten niin fiksunoloinen nainen lähtee Nykäsen kelkkaan (kun tuskin kukaan on välttynyt lukemasta aiemmista töppäilyistä).
Vai oliko tosiaan niin naiivi että uskoi että Matti "paranee" kun oikea nainen löytyy?
Onhan Matti ollut aiemminkin raittiina ja kunnolla (hetken) ollessaan naimisissa Sari Paanalan kanssa.
Mutta niin vain häipyi siitäkin liitosta.
Joillekin miehille se viina on elämän suurin rakkaus.
Oli hienoa nähdä ryhdistäytyminen.
Oikeaa rakkautta on mieluummin jättää mies, kuin kannustaa juomaan lisää! Itsepähän tiensä lopulta valitsee. Raskasta aikaa molemmille osapuolille. Otan osaa.
Kyllähän sitä rakkauden alkuhuumassa voi hyvinkin skarpata, mutta arjen astuttua kuvaan alkoholille on toisen vaikea pärjätä. Surku juttu, muttei loppujen lopuksi kovinkaan yllättävä.
kun Susanna selitti, että hän tuntee ihan erilaisen Matin ja Matti ei ole yhtään sellainen kuin annetaan ymmärtää... syyttömänähän se linnaankin...
kun häntä tämä Susanna aika rankasti haukkui ainakin Matti-sarjassa...
Onhan Mervikin päihdeongelmainen, joo, mutta ei hän kyllä Matin ongelmiin ollut syyllinen.
Jokainen on vastuussa omista tekemisistään.
myivät jutun seiskaan ja ens viikolla palaavat yhteen ja taas kassa kilisee
helppoa rahaa!
Matti on tehnyt tuota ennenkin.
ole Seiskan juoni, kohta saamme taas nähdä turvonneen pöhöttyneen Nykäsen aivan pohjalla, asuu jossain juoppojen yösuojassa.
Rassukka mikä rassukka, ei naista, ei kotia, ei rahaa, vain urheilukassi jossa parit Adidakset vaihtovaatteena.
Sillä on aikaisemminkin ollut näitä miehiä, joita se on yrittänyt vierottaa viinasta. Matti oli kyllä melkoinen Sisyfoksen suoritus kahden vuoden ajan!
tuon 2 vuoden raittiusputken, olin nääs viimme kesänä matin keikalla, siideri maistui eikä se kyl varmasti selvinpäin ollunna...