Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kovinkin yleistä lopettaa lastenteko siihen ettei jaksaisi enempää?

Vierailija
23.08.2012 |

Itse en ainakaan halua enempää,olen ollut kotiäitinä lasten syntymästä lähtien ja nyt sitten palasin takaisin muuhun elämään.Ihmettelen tässä kovin miten vaikeaa on saada ihmiset vakuuttuneiksi että tässä ne lapset olivat,enempää en halua.Ikääkin jo sen verran paljon,etten tosiaan jaksaisi yhtäkään unetonta yötä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nuorempi, voisin haluta lisääkin lapsia, mutta kolme lasta viiden vuoden sisällä kyllä riittää.

Vierailija
2/6 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemassa kun yhdeltä tutulta, jonka lapset ovat 7- ja 10-vuotiaat ja tällä tutulla on rintasyöpä juuri hoidettu, kun sen kaveri tivasi, miksei nyt tee lisää lapsia kun on parantunut syövästäkin. Häh?

Ihmisillä varmaankin on monenlaisia syitä lopettaa se lastenteko, tuskin kaikki tekee "niin monta kuin vain jaksaa hoitaa" vaan koetaan, että kaksi riittää tai mies ei halua kovin montaa tai ajatellaan että jos vielä yksi tehtäis niin pitäisi vaihtaa autoa ja asuntoa jne.

Mutta monien mielestä lapsiluku ei tunnu olevan yksityisasia vaan tivataan ja tivataan syitä. Ehkä kaikki ei halua edes kertoa jos vaikka syynä on se, että olisi halunnut vielä yhden mutta ei tullutkaan raskaaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan vielä jaksaisinkin mutta taaperoa en.

Vierailija
4/6 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietty määrä on lapsia ja valvottuja öitä aletaan miettiä,jaksetaanko enää enempää. Ja kun lapsia jo on, niin vanhempienkin kanssa pitäisi jaksaa senkin jälkeen kun yöt on valvonut sen uusimman kanssa.

Vierailija
5/6 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin jo 28vuotiaana näin kun toisen lapseni sain, etten tässä nyt enää nuorrukkaan ja haluan olla tulavaisuudessakin virkeä jaksava äiti lapsilleni. En tietty voi puhua kuin omasta puolestani, joku voi olla täysinkin voimissaan vielä viiskymppisenäkin, mutta mä koin sen niin etten enää jaksa yövalvomisia ym.

Vierailija
6/6 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimiensa mukaan. Mulla 3 lasta ja kyllä ärsyttää ihmiset, jotka jankkaa tuleeko vielä iltatähti. No EI TULE!! Ensinnäkin mulla on todettu pysyvä sairaus, joiden lääkkeet mm estää imetyksen, niin lapsilukumme on siis tässä.