Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19 v teinipoppari Darin seurustelee 15 vuotiaan Madeleine af Enehjelmin kanssa eli

Vierailija
30.08.2006 |

Tapani Kansan tyttären kanssa! Aika iso ikäero tuossa vaiheessa...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan ymmärtämään näitä narsisteja, jotka haluavat puida yksityiselämiään ja perheitään koko maailman edessä.

Enkä minä. Kyllä on outo ihminen tuo Enehjelm ja kirjoittelee vääristellysti omaksi edukseen. 

Moni vielä muistaa tämän frökenin edesottamukset 80-luvulla ja sen jälkeen. 

Neiti oli v.1988 raskaana ja menossa naimisiin kihlattunsa kanssa. Oli ollut yhdynnässä myös Kansan kanssa, eikä tiennyt kummalle lapsi on.

Tämä Edward poika on harvinaisen paljon sen ensimmäisen sulhasen näköinen. Tapsa oli kiltti ja kävi isäksi. 

Tytär Madeleine on kyllä Tapsan tekemä, sen näkee naamasta.

Mitä sä horiset, mummo? Poika on Tapsan.

Enhän minä vielä, kun oon sen tyttären ikäinen. 

Hän varmaan tarkoitti, että mummosi muistaa ne valokuvat lehdistä ja siitä sulhasesta jonka kanssa Nina-neiti oli menossa naimisiin. 

Sulho teki itsarin kun kuuli että morsian oli pettänyt. 

Vierailija
42/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan ymmärtämään näitä narsisteja, jotka haluavat puida yksityiselämiään ja perheitään koko maailman edessä.

Enkä minä. Kyllä on outo ihminen tuo Enehjelm ja kirjoittelee vääristellysti omaksi edukseen. 

Neiti oli v.1988 raskaana ja menossa naimisiin kihlattunsa kanssa. Oli ollut yhdynnässä myös Kansan kanssa, eikä tiennyt kummalle lapsi on.

Tämä Edward poika on harvinaisen paljon sen ensimmäisen sulhasen näköinen. Tapsa oli kiltti ja kävi isäksi. 

Mitä sä horiset, mummo? Poika on Tapsan.

Poika syntyi v.1988 ja Enehjelm teetätti isyystestin vuonna 1990 kun sulhanen oli jo kuollut. 

Vanhempi väki muistaa ne lehtikuvat ja kohun, koska T. Kansa oli tuolloin huippusuosittu artisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Darin?

Muhis joka painaa sakkolihaa.

Vierailija
44/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin reppanan näköinen tuo pipopää Eetvartti kyllä on. Ei mitään yhtäläisyyttä Kansan sukuun näytä olevan. 

Vierailija
45/45 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo tytär asuu jos noin nuorena välirikko?

Setämiehet kyllä pitivät huolta teinihuorasta. 

Niin taisivat tehdä. Ilmankos olet niin vinksallasi. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi