Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittääkö teitä ne jotka päivittäin tuhertavat pillukarvojaan pois?

Vierailija
23.08.2012 |

Mitä ajatuksia siitä kun jotkut nyppii ja höylää pilluaan JOKA PÄIVÄ jotta se olisi aina sileä kalkkuna?

Mä itse ennemmin hieroisin klitorista sen 3 minuuttia kuin repisin sinne kuuluvia karvoja pois. :) se olisi paljon nautinnollisempaa

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälitä. Olen itsekin aikanaan sheivannut päivittäin enkä kokenut tuolloin tarvitsevani sääliä.

Nyt omistan majavan eikä meillä sen kanssa ole aikaa tai kiinnostusta miettiä toisten naisten alapäitä.

Vierailija
22/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sano tyttöystävällesi, ettet tykkää paljaasta? Jos muidenkin pimppejä noin mietit, niin kannattaa lopettaa, ajanhukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne tulee tänne päivittelemään ja ihmettelemään että miksei kaikki tee kuten hekin.

Vierailija
24/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin käytän sen miettimsen, mitä muut pillukarvoillansa tekee, niin johonkin itseäni kiinostavaan:)

Vierailija
25/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän ihmetyttää. Itse en ehtisi / muistaisi. Muistan siistiä bikinirajan vasta juuri ennen uimahaliin tai kylpylään menoa. Säärikarvatkin ajan vasta viime hetkillä, kun alkaa erottaa yli puolen metrin päästä. Kainalokarvat ajan vain, jos käytän hihatonta paitaa tai uikkareita. Muutoin saa rehottaa.

Mitäs sitä säälimään. Kullakin harrastuksensa. Varmaan he säälivät minua ;-D

Vierailija
26/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikein ymmärrä miksi pitäisikään. Siinähän nypeltävät. Ei ole minun häpykärvoistani pois.

Vierailija
27/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että joillakin on moiseen aikaa.

Vierailija
28/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia siitä kun jotkut nyppii ja höylää pilluaan JOKA PÄIVÄ jotta se olisi aina sileä kalkkuna?

Mä itse ennemmin hieroisin klitorista sen 3 minuuttia kuin repisin sinne kuuluvia karvoja pois. :) se olisi paljon nautinnollisempaa

Vierailija
29/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa lopputulos on heille vaivan arvoinen kerta jaksavat aina vaan nyppiä. Miksi siis säälimään?

Vierailija
30/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi olevan muutakin tekemistä.

Vaikka luulin kyllä ettei kukaan tee sitä päivittäin vaan noin kerran kuussa. Ja senkin ihan turhaan rahojaan haaskaten.

Vierailija
31/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka naiset saadaan aina vedettyä tähän samaan valheeseen.

Miehet porskuttaa eteen päin urallaan ja piupaut välittävät silmäpusseistaan ja karvoistaan. Etenevät johtotehtäviin.

Naiset puuhastelevat peilin edessä nyppien karvoja ja kytäten, onko toisilla naisilla majava. Naiset käyttävät aikansa alapään karvojen repimiseen, että miehet tykkäisivät heistä enemmän ja naiset saisivat näin pidettyä miehen itsellään.

Tämän vuoksi naisia ei voi ottaa tosissaan ja päästää johtotehtäviin. Naisten tehtävä on nyppiä itseään ja supistella alapäänlihaksia ja hieroa rintoihin kasvattavia rasvoja, että miellyttäisi miehiä enemmän.

Samaan aikaan pojat käy kouluja ja etenee uralla ja saa hyvää palkkaa. Nyppimättä yhtään karvaa alapäästään.

Naurattaa tämä sama jatkumo, mihin naiset aina tipahtaa. Naiset nyppii alapäätään ja miehet johtaa maailmaa. Näin on ja näin on aina oleva- Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
32/32 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin, kun en aina ees viikottain... rehottakoon reuhka.