Ötökkä- ja pölykammo - Missä sarjassa on kannelliset ilmatiiviit laatikot?
Minulla on ötökkä- ja pölykammo. Missä sarjassa olisi isoja ilmatiiviitä säilytyslaatikoita, joita voisi pinoa varastoon? Smart Store-sarja on tuttu, mutta kansi ei napsahda ilmatiiviisti kiinni, kuten esim. pakasterasioissa, joten tuo Claes Olson.:in tämänhetkinen tarjoussarja ei käy. Ideoita + ostopaikka?
Kommentit (5)
kyllä ne pölyt menee sinne smart storeen pääasiassa niiden sinne laitettavien tavaroiden mukana. Mutta entä jos ostat noita ja asettelet hyvin vaikka jätesäkin sinne kannen alle lisävarmistukseksi. Suosittaisin, että laitat vielä jätesäkin ja kannen väliin ison pala teippiä liimapuoli ylöspäin. Sitten puolen vuoden päästä tarkistat, että paljonko siinä on pölyä. Luulen, että aika vähän. Enkä nyt väheksy ongelmaasi, mutta täysin ilmatiiviitä säilytyslaatikoita tuskin on.
kyllä ne pölyt menee sinne smart storeen pääasiassa niiden sinne laitettavien tavaroiden mukana. Mutta entä jos ostat noita ja asettelet hyvin vaikka jätesäkin sinne kannen alle lisävarmistukseksi. Suosittaisin, että laitat vielä jätesäkin ja kannen väliin ison pala teippiä liimapuoli ylöspäin. Sitten puolen vuoden päästä tarkistat, että paljonko siinä on pölyä. Luulen, että aika vähän. Enkä nyt väheksy ongelmaasi, mutta täysin ilmatiiviitä säilytyslaatikoita tuskin on.
Kuitenkin kaipailisin sellaista laatikkosarjaa, jossa "naps"-tiiviisti kiinni kannet. Minusta Ikeassakaan ei ihan sellaisia ollut. Onko joku tsekannut K-kaupan säilytyslaatikkotarjonnan? Entä missä muissa ketjuissa voisi olla myytävänä tiiviimpiä laatikoita? Ehdotuksia, please!
mutta käydessäni Bauhaussissa näin siellä jonkun laatikko-säilytyssarjan. En kyllä muista hintoja ja sitä ovatko samaa luokkaa smartstoren kanssa. Bauhaussin nettisivutkin on sen verran huonot ettei sieltä saa katsottua mitään apuja.
Kuinka uusavuton täytyy ihmisen olla, että pitää täällä kysellä?
Up