Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi nainen ystävälleni? Löytyisikö täältä?

Vierailija
23.08.2012 |

35-vuotias ystävä (mies), on etsinyt puolisoa itselleen pitkään, mutta laihoin tuloksiin. Suhteita on kyllä ollut, mutta on useamman kerran joutunut tilanteeseen, jossa on tullut jollakin tavoin petetyksi tai harhaan johdetuksi.

Hän on kunnollinen, fiksusti käyttäytyvä, herkkä, lempeä ja älykäs. Korkeakoulutettu, hyvässä työpaikassa. Musiikki on hänelle hyvin tärkeää, kuuntelee sellaisia bändejä kuin cmx, yup, kent, mew, the smiths...välillä jotain raskaampaaakin. Musiikin lisäksi sydäntä lähellä on matkustelu. Käy pääasiassa itse kyhätyillä kaupunkilomilla Euroopassa. Rakastaa penkkiurheilua ja erityisoluita. Lukee kirjoja ja muitakin sanomalehtiä kuin Iltasanomia. Ei ole sellainen perinteinen machomies. On lapseton, mutta haluaa ehdottomasti lapsia. Ihan vilpittömästi uskon, että hänestä tulisi hyvä aviomies ja loistava isä!

Ruumiinrakenteeltaan on hoikahko, pituudesta en tiedä, ehkä jotain 175-180 sentin välistä, lyhyet "ristiveriset" hiukset, mutta kaljuuntumaan päin. Asuu 02-alueella.

Onko ketään tavallista oikeasti aidon mukavaa täyspäistä naista, jolla ei ole tapana pettää ja jolla ei ole tapana rakastua parisuhteen aikana toiseen mieheen, eikä myöskään ole valmiiksi säätöä eksänsä kanssa. Tämän miehen sydän on nimittäin liian arvokas rikottavaksi enää kertaakaan.

Jos kiinnostuit edes vähän, kommentoi tähän ja kerro itsestäsi edes jotain. Jos tulee asiallisia kommentteja, laitan tähän sähköpostiosoitteen, josta hänet kenties tavoittaa. Hän ei tiedä tästä pikku proggiksestani mitään, ei ainakaan vielä. Toivoisin niin, että joku löytyisi!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaan kertaan? Kun vastaavasti hänellä on paljon yhdenyön suhteita?

Vierailija
22/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko täällä joku jolle mies olisi vastannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useampaan kertaan? Kun vastaavasti hänellä on paljon yhdenyön suhteita?

Miksi kukaan näistä yhden yön jutuista ei ole hänelle kelvannut pidempiaikaiseen juttuun? Vaikuttaa aika nirsolta.

Mä muuten tunnen yhden tyypin johon tää kuvaus olisi sopinut täysin, mutta asuu Helsingissä. En voi ymmärtää miksi on sinkku!!

Vierailija
24/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko täällä joku, joka on kirjoittanut ko. miehelle?

Vierailija
25/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten tunnen yhden tyypin johon tää kuvaus olisi sopinut täysin, mutta asuu Helsingissä. En voi ymmärtää miksi on sinkku!!

Mä haluun sen miehen anonyymin s-postin!! :)

Terveisin helsinkiläinen sinkkunainen, joka kiinnostui tosta miehestä, mutta toi matka...

Vierailija
26/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin helsinkiläinen sinkkunainen, joka kiinnostui tosta miehestä, mutta toi matka...

Heh.. Mä en voi tietää onks sillä pieni muna :):)

Ja en ole niin lähellä häntä että voisin tehdä anonyymin postiosoitteen ja antaa hänelle.. Mitäs me keksittäis?

Vierailija
27/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis yks ystävä joka on myös sinkku, samalta alueelta, korkeakoulututkinto, lapseton, ei perässä roikkuvia exiä, talous kunnossa, iloinen ja sosiaalinen, siis kaiken puolin samantyylinen kuin kaverisi.

Pitäiskö usuttaa tämä kaksikko treffeille??

Vierailija
28/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aloituksessa kerrotut asiathan eivät loppujen lopuksi määrittele sitä, onko joku ihminen hyvää parisuhdeainesta. Tärkeimmät kysymykset koskevat ystäväsi suhtautumista naiseen suhteessa mieheen, sitä pettääkö tai lyökö ystäväsi naisia (mitä ei voi tietää jos hän ei ole ollut koskaan suhteessa!), ja millaisen perhe- ja parisuhdekäyttäytymismallin hän on saanut kotoaan. Näistä sinä et voi kertoa yhtään mitään, mutta ne ratkaisevat.

Vierailija
29/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin kertoa: -On välillä vähän neuroottinen esim. joidenkin ruokien kanssa (harhauttaa kyllä hyvinj, tätä ei ihan heti huomaa) -Alkoholia kuluu aika paljon, tosin ei vielä koskaan juurikaan silloin kun on ollut parisuhteessa. Eli osaa kyllä rajoittakin. -Pihi tietyissä asioissa. Toisaalta voi tarjota asioita hyvinkin avokätisesti, mutta ei pidä kotonaan pakastinta kiinni seinässä, ettei kulu sähköä :) - Yhden illan juttuja takana aika paljon -Ei ole kovin käytännöllinen. Ei osaa itse remontoida tai korjata autoa.

Aloituksen perusteella nimittäin mies vaikutti oikein unelmamieheltä. Paljon yhden illan juttuja ja alkoa kuluu - kiitos ei.

Vierailija
30/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole niin lähellä häntä että voisin tehdä anonyymin postiosoitteen ja antaa hänelle.. Mitäs me keksittäis?

No munista viis ;) Ei mullakaan oo isoja tissejä..

Nyt täytyy vähän miettiä, mitä keksittäis.

Millä alalla tää tyyppi työskentelee?

-35- (oon myös ketjun -3- )

Vierailija
31/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No munista viis ;) Ei mullakaan oo isoja tissejä..

Nyt täytyy vähän miettiä, mitä keksittäis.

Millä alalla tää tyyppi työskentelee?

-35- (oon myös ketjun -3- )

Media-alalla mut teknisellä puolella.

Vierailija
32/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaa ja oikealta paikkakunnalta, niin ehdottomasti lähtisin treffeille.

Ja ihan vaan sen takia, kun musiikkimaku kuulostaa niin hyvältä! :)

Vierailija
33/38 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Alkoholia kuluu aika paljon

- Yhden illan juttuja takana aika paljon

Vierailija
34/38 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin kertoa:

-On välillä vähän neuroottinen esim. joidenkin ruokien kanssa (harhauttaa kyllä hyvinj, tätä ei ihan heti huomaa)

-Alkoholia kuluu aika paljon, tosin ei vielä koskaan juurikaan silloin kun on ollut parisuhteessa. Eli osaa kyllä rajoittakin.

-Pihi tietyissä asioissa. Toisaalta voi tarjota asioita hyvinkin avokätisesti, mutta ei pidä kotonaan pakastinta kiinni seinässä, ettei kulu sähköä :)

- Yhden illan juttuja takana aika paljon

-Ei ole kovin käytännöllinen. Ei osaa itse remontoida tai korjata autoa.

Vierailija
35/38 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä aivan liian raskauttavia huonoja puolia. Olisi ehkä nuo kannattanut jättää mainitsematta... Ei voi kyllä enää suositella yhteydenottoa omalle ystävättärelle. Muut: feel free!

:-0

Vierailija
36/38 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin tietää kiinnostuneen henkilön...

Vierailija
37/38 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä rehellisesti kerrot miehen huonoista puolista. Eli niin että kysyt häneltä itseltään.

Vierailija
38/38 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies saanut postia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi