Minean pikkusisko vailla nimea, hjälp!
Meille syntyi kaunis tyttö, jolle emme keksi nimeä sitten millään. Jos minä tykkään jostain, niin mies hylkää sen ja päinvastoin.
Kommentit (45)
nyt lähden neitokaisen kanssa unille ja mietiskelemään näistä jotain pikkuneidin nimeksi.
Hyvää yötä =)
ap
uskoisin että neiti tulee olemaan Vilma tai Olivia =)
ap
ja pyörii... voi että, on tämä päättäminen vaikeaa.
Olisikohan vielä lisää ehdotuksia? Entä mielipiteitä, kumpi sopisi paremmin Minean siskolle, Vilma vai Olivia?
ap
..antakaa sille nimeksi Lumia...
Minea ja Lumia.
Minä en tykkää kummastakaan ylläolevasta nimestä, mutta suurin osa tykkää, joten ehkä tekin???
Minean pikkusiskolle ei sovi kumpikaan, ei Olivia eikä Vilma. Vaikka eihän nimen aina tarvitse "sopia" voi olla aivan erityylinen, eri alkuperää olevat nimi, mutta kun kerran kysyit...
Mineahan on Mika Waltarin ilmeisesti keksimä nimi kreetalaiselle naiselle, Sinuhe egyptiläisessä.
Kaunis nimi.
Jos noista kreikkalaisperäisistä nimistä hakisi, niin miten olisi
- Minea ja Selene
- Minea ja Elene
- Minea ja Dione
- Minea ja Sofia
- Minea ja Erika
- Minea ja Nerine
- Minea ja Lydia
Tai muuten vaan kauniisti sointuva Minea ja Meea
Mä tosin en hae välttämättä ollenkaan samantyylistä nimeä, mulle yks ja sama miten sointuvat yhteen... Enemmän mietin sitä, miten sopii meidän pitkän sukunimen kanssa. Meea kyllä mullakin listassa, samoin Elena ja Alina. Sofia olis myös hyvä. Vilma on kyllä tosi erityylinen muin Minea. Olivia on aika kiva, mut meidän sukunimen kanssa liian pitkä.
Sopisi hyvin ja kaunis nimi. Myös Milja sopisi.
vaikka Liilia? Tapasin vasta todella herttaisen pienen Liilia-tytön, Linnea sopisi myös hyvin.
Mutta mieti nyt enemmän sitä, mikä nimistä sopii parhaiten yhteen sukunimen kanssa, sopiiko siskojen nimet yhteen on kuitenkin lapsen elämässä aika epäolennainen asia!
Mimosa, Lilian, Moona, Lilli, Netta, Laila, Hilla...
Viikon päästä on h-hetki ja edelleen pyöritellään sopivaa nimeä. Ottaisin mielelläni vastaan uusia ehdotuksia.
-AP
Linda
Signe
Adele
Pilvi
Lilian
Viola
Linnea
Linda
Pilvi
Lilian
Viola
Linnea
Ehkä ongelma onkin juuri se etten osaa päättä sitä yhtä nimeä, kauniita vaihtoehtoja on niin paljon!
-AP
Todella mukavan, bosnialaista alkuperää olevan työkaverini nimi!
Merit