Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettikö tuo Mikaela omaa tyhmyyttään tuon jalkansa??

Vierailija
22.08.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylittämään katua ees jostain muualta kun suojatien kautta koska liikenne on sen verran suurta.

Mä en asu Helsingissä mut oon siellä käyny ja MUN EI OIS TEHNY MIELIKÄÄN LÄHTEE VETÄÄ SIITÄ RATIKAN EDESTÄ !!!!! Sairaan pelottavaa.

Niin tyhmä,tyhmä,tyhmä

Eikä se koske pelkästään lapsia, vaan myös seitsemänkymppisiä mammoja ja pappoja...

Vierailija
22/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha enää syyllistää lasten vanhempia niistä.

On vain todettu että hänen onnettomuutensa oli omasta ajattelemattomuudesta johtuvaa, kuten asia on. Eli että on fiksua noudattaa liikennesääntöjä eikä juoksennella ajoväylillä, minkä toivottavasti nyt kaikki oppisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vituttaa jo tuossa kun tuota dokkaria tehtiin. Mut se ei vaan näyttäny sitä...

Mikaela pystyy melkein kaikkeen mihin tavallinen nuori tyttö. Lyhyessä ajassa on päässyt valtavan pitkälle.

Vierailija
24/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylittämään katua ees jostain muualta kun suojatien kautta koska liikenne on sen verran suurta.

Mä en asu Helsingissä mut oon siellä käyny ja MUN EI OIS TEHNY MIELIKÄÄN LÄHTEE VETÄÄ SIITÄ RATIKAN EDESTÄ !!!!! Sairaan pelottavaa.

Niin tyhmä,tyhmä,tyhmä

Eikä se koske pelkästään lapsia, vaan myös seitsemänkymppisiä mammoja ja pappoja...

Mä ihmettelen, ettei useampia ihmisiä jää ratikoiden ja autojen alle, kun niin moni vain juoksee tien yli katsomatta yhtään tuleeko sieltä muuta liikennettä.

Vierailija
25/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpähän oppii sitten kovan kautta!

Vierailija
26/26 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö varmasti tietää mitä tuli tehtyä, mutta ei lapset aina ajattele! Sitä mennään eikä mietitä, vaikka sääntöjä kerrataan kotona ja koulussa.

Mitä te luulette hyötyvänne tosta huutelusta? Mielestäni ohjelman pääpointti oli upea selvityminen ja Mikaelan uskomattoman positiivinen suhtauminen asiaan!

Ette te maalaiset voikaan ymmärtää, eihän teillä kulje sielä kun kolme autoa tunnissa ja pari traktoria.

Kyllä teilläkin jää lapsia tiellä alle ja mutaojiin meinataan hukkua ja perunapellon traktorin alle jäädään. Stadilainen pelkää näitä, mutta kun on syntynyt sporien keskelle.. niin sitä tulee joskus mentyä eikä ajateltua. Just niinku sielä teidän pottupelloilla!