Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo laihdutuskeino, kaikki osaa!

Vierailija
22.08.2012 |

Lyhyesti ilmaistuna: syö neljän tunnin välein.

Olen aina (ennen) ollut hoikka, kunnes sain toisen lapsen. Siitä paino lähti nousuun ja sitä on kertynyt lähes 2 kg per vuosi. Nyt alkaa olla siinä rajoilla, että normaalipainokin on vaihtumassa vähän pullukaksi, ainakaan hoikaksi ei kukaan enää sanoisi.

Päätin lopettaa jatkuvan napostelun ja jostain nappasin tuollaisen aikavälin, kuinka tiuhaan kannattaa syödä. Ensin ajattelin vain tyssätä jatkuvan painonnousun, mutta yllätyksekeni paino lähtikin laskuun! Ensin putosi pari kiloa ihan suitsait ja nyt lasku on hidasta, mutta kuitenkin tasaista.

Mitään muita ruokatottumuksia en aluksi muuttanut. Söin ihan samaa sapuskaa kuin ennenkin, eli tavallista kotiruokaa, ruisleipää, kevytmaitoa, puuroja, suklaata joskus, juustoa ym ym. Ja ihan mahani täyteen olen vetänyt ruoka-aikaan.

Nyt kun paino on laskenut, niin se on innostanut niin että olen vähentänyt karkin ja suklaan syöntiä, samoin kuin keksien ja leivoksien mitkä on aina olleet heikkouteni.

Ennen en ole laihduttanut, koska kalorien, hiilarien yms laskeminen on tuntunut tosi hankalalta, mitään pahoja laihdutus"ruokia" (nutriletit yms) en suostu syömään ja olen luullut että laihduttaminen on samaa kuin jatkuva kärsimys.

Nyt ei tarvii muuta kuin katsoa kellosta neljä tuntia seuraavaan ateriaan ja olla välit syömättä. Ei ole ollut ylihankalaa, jos nälkä on tullut ennen ruoka-aikaa, niin olen juonut ison mukin teetä tai vettä ja taas jaksaa yhden tunnin lisää.

Ei tietenkään välttämättä kaikilla toimi, mutta minunlaiselleni napostelijalle loistava ja helppo keino saada paino hallintaan!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän