Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:32"]
Onko Aki ja Rita -pariskunta palkattu tonne yllyttämään muita pareja? Jotenkin tuntuu niin oudolta toi niiden touhu.
[/quote]
Tämän vaikutelman heistä saa.
[/quote]
Siis millä tavalla yllyttämään? Ja miten niin erikoisia?
Kuvissa näkyi kameran varjoa + roinaa, jotka seuraavassa otoksessa ei enää näkynytkään. Onko vähän hätäisesti kuvattu tiukalla aikataululla. Aika junttia porukkaa kilpailijat. On vissiin ollut aika vähän hakijoita. Jasmiina on herttainen, toivottavasti on päässyt siitä Simosta eroon. Ihan viihdyttävää aivot narikkaan viihdettä ja nauraa saa. Matkakuume ainakin heräsi!
Rita on tosi kaunis mielestäni. Vähän feikin oloinen, mutta upean näköinen kasvoilta eikä kropassakaan varsinaisesti vikaa ole.
Lempparipari kuitenkin Jere ja Nina, vaikuttavat tosi söpöiltä yhdessä :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:44"]
Se yks pullistelija, Aki? Näyttää ihan Vesa Keskiseltä, ja vaikuttaa yhtä idiootilta.
[/quote]
Simosta ja Jasminasta jäi mulle jotenkin pettynyt olo. En usko että he enää yhdessä olivat silloinkaan kun kuvaukset alkoi. Tuossa tapaamisessakin käyttäytyivät kuin olisivat exän tavanneet. Ei selvästikään toinen kiinnostanut enää. Jasmina ehkä salaa odotti ihmettä, mutta Simo on jo ihan muissa kuvioissa menossa. Ei häntä tule hetkauttamaan se, jos Jassu jonkun muun kanssa on. Taitaa itseasiassa jopa toivoa sitä.
[/quote]
Joo, simo&jasmina eivät ilmeisesti olleet enää edes yhdessä silloin kun tätä alettiin kuvaamaan.
No onhan se Aki ja Rita HOT. On sillä Aki niin seksikäs ettei noi pikkupojat tee vaikutusta Ritaan. No sinkuista on se Anni ainut joka on näyttävä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:44"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 11:23"] Hyvä se yks mies: "Mun lempinimi on choco. Treffien jälkeen tiiätte miks ;)" Whaaaat :'D [/quote] Tykkää kakkaleikeistä? [/quote] Minulle tuli kanssa mieleen , että dippailee suklaakuoppaan :) [/quote] Tämä! :D [/quote] Tuli kyl lähinnä mieleen et se kokee olevansa yhtä hyvä naisille kun suklaa suklaa kun lisää endorfiinejä ja lasketaan nautinnoksi
[/quote]
Kas, suklaareikämies saapui itse selittelemään. :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:25"]
Miehet ei olleet edes hyvännäköisiä.
[/quote]
Tarkoitatko parisuhteessa olevia vaiko naisia vikitteleviä sinkkumiehiä?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:24"]
Paniko siellä jo jotkut? Ketkä? Keskiviikkoisen jakson lopuksi annettiin ymmärtää, että näin olisi tapahtunut, mutta en ehtinyt katsoa tänään kuin puolet lopusta, eikä asiasta mainittu silloin enää mitään.
Kertokaa!
[/quote]
Eikö se itkijämies käynyt vetämässä jotain sinkkua viikseen?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 11:40"]
Onko jossain sanottu että miten voittaja ratkaistaan ja sitten onko tuossa vielä jotain palkintojakin?
[/quote]
Ohjelmassa on vain kiertopalkintoja.
Mitä järkeä lähteä "testaamaan parisuhdetta", jos on seurusteltu vasta vuosi, eikä edes asuta yhdessä? Eihän tuossa ajassa ole vielä oppinut tuntemaan edes sitä omaa kumppaniaan, että onko hän oikeasti ihminen, jonka kanssa haluaa olla suhteessa.
Hei kertokaa jos tiedätte ketkä noista pareista on vielä yhdessä!
Ihana itkijä-Sami. Kuinkahan monta kertaa itkee ohjelman aikana? Jännät noi Jasminan naama. Krista aika maalaisemännän näköinen. Onkohan noitten sinkkujen pakko vietellä ja panna?
Onkohan Krista ja Sami vielä yhdessä. Ne on jotenkin söpöjä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:27"]
Kukaan noista ei ollut minkään näkönen, suurin osa rumia ja taviksia. Jenkkiversiossa oli ideaa juuri siksi että ihmiset oli miellyttäviä ja hyvännäköisiä, tätä rumilusten pariutumista ei jaksa katella.
[/quote]
Samaa mieltä!!! ei siellä ollu yhtään oikeasti luonnonkaunista naista. Kaikki suht. rumia ylimeikattuja bimboja irtoripsineen. Muutama (ehkä 2) IHAN hyvän näköstä miestä :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 20:35"]
Aki oli vähän sellainen nolo machomies. Ihan komea, mutta turhan paljon itserakkaus paistoi läpi. Luulee olevan jumalan lahja naisille.
[/quote]
Olenko ainoa, joka tykkää tästä Akista? Minusta ei vaikuta mitenkään erityisen itserakkaalta tai macholta, vaikka toki on ulkonäkökeskeinen, mutta on kyllä enemmän kehunut sitä Ritaa kun itseään.. Ei ehkä perinteinen suomalainen mies, mutta ihan hyvä niin. Tosi hauskanoloisia ovat molemmat, eivätkä niin bimboja ehkä kun mitä saattaisi ulkonäön perusteella luulla...
Minä tykkään Akista tai ainakin sen kropasta. Niin kuumaa huumaa on Aki.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:28"]
Minä tykkään Akista tai ainakin sen kropasta. Niin kuumaa huumaa on Aki.
[/quote]
"Hyvä.Ymmärrät varmaan miks se on mun" =)
Huh, keskiviikkona näkyy taas lisää sitä Janitaa. Se on niin saatanan täydellisen näköinen. Ne silmät, hiukset, kroppa (varsinkin rinnat). Helvetti, alkaa seisomaan ku kattelee sen instagramia.
T: Mies 27
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 22:32"]
Onko Aki ja Rita -pariskunta palkattu tonne yllyttämään muita pareja? Jotenkin tuntuu niin oudolta toi niiden touhu.
[/quote]
Tämän vaikutelman heistä saa.