Temptation island
Noniin, kohusarja on alkanut.. kertokaahan mielipiteitä!
Kommentit (4239)
Mikä tota Akia vaivaa???? "SE OLI VIRHE"
Ja sitten muuttu ääni kellossa kun Rita kertoo elämää suuremmista virheistä :D Aki please...
Tuo Aki on ällö, hyhyhyy menee ihan vilunväreet... Tollasta paskanjauhajaa en kestäisi kyllä hetkeäkään.
Vaikuttaa arvaattomalta tyypiltä lisäksi.
Naurettavaa ku Aki puhuu ritalle märyäänellä ja aina ku Kuronen kysyy jotain niin muuttaa äänen normaaliksi :D
Aika pelottava tyyppi oikeesti... :0
"Hyökkäys on paras puolustus" -Aki.
Se oli virhe....haista nyt Aki ? Yrittää taas kääntää asiat omaksi edukseen onneksi Rita pitää puolensa. Aki se virhe on.
Voi luoja Aki kun nyt yrittää kääntää tuota Ritan syyksi kaiken. Voi luoja mikä porsas!! Itse kiehnännyt toisen naisen kanssa koko ajan ja sitten yrittää hyökätä sängyssä nukkumisen perusteella. Akilla ei selvästi ole kyllä puhtaat jauhot pussissa itsellään
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:52"]
Aikuisella mielellä tollanen itkuvinkuminen.. En kestä
[/quote]
Itkeä saa, mut ei tollasta tekoitkua:DD
Miksi mies ei saisi näyttää tunteitaan? Ei itkeminen tee vähemmän "miehiseksi".
[/quote]
Simolla riittää vientiä eikä ole haikaillut Jasminan perään. Vituttaakohan Jasminaa?
Voi luoja Aki kun nyt yrittää kääntää tuota Ritan syyksi kaiken. Voi luoja mikä porsas!! Itse kiehnännyt toisen naisen kanssa koko ajan ja sitten yrittää hyökätä sängyssä nukkumisen perusteella. Akilla ei selvästi ole kyllä puhtaat jauhot pussissa itsellään
Yäk tuo Aki on ihan kuin joku sketsihahmo, se oli virhe
Whattttt. Yrittää syyttää annia vaa omista virheistää. Äsken se oli virhe! Ja suhteen piti loppuu mut yhtäkkii ei sittenkää?
Hyyyiiiiiii toi Aki! Hyvin ällöttävä!
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 21:57"]Naurettavaa ku Aki puhuu ritalle märyäänellä ja aina ku Kuronen kysyy jotain niin muuttaa äänen normaaliksi :D
[/quote]
Tää nauratti:)
Ja se helvetin korni SE oli virhe:) Aki ja Sami on kyllä tosi noloja molemmat
Mut sai toi loppu kyl herkistymää. Aito rakkaus voittaa.
Rita on kyllä yks kauneimmista naisista jota mä tiedän! Ja ihania nuo kaks on . Oikee hymy nous korviin kun noita kattoo ja kuuntelee
Olis kiva kuulla Akin eksän mielipide :D
Rita on kyllä yks kauneimmista naisista jota mä tiedän! Ja ihania nuo kaks on . Oikee hymy nous korviin kun noita kattoo ja kuuntelee
voi luoja. "se oli virhe".