Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö ihmisiä usein ikäänsä vanhemman näköisinä tai itseäsi ikääsi nuoremman näköisenä?

Vierailija
22.08.2012 |

Jokin aika sitten luin tutkimuksesta, jonka mukaan valtaosa ihmisistä uskoo näyttävänsä todellista ikäänsä nuoremmalta. Siihen liittyy myös se, että näkee toiset vanhemman näköisenä.

Tämä tuli mieleen, kun luin aloituksia blogisteista. Järjestäen ihmetellään, miten vanhan näköisiä lukijoiden mielestä blogistit ovat. Omaa rupsahtamista kun ei mielellään noteeraa :)

(Ja nyt tähän ketjuun tulee heti tyyppejä kertomaan, kuinka he matkustavat aina lastenlipulla eivätkä saa ostettua viiniä, kun Alkosta soitetaan poliisille, että täällä on jollain teinitytöllä väärät paperit...)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parani, aloin nähdä ihmiset realistisemmin myös ikänsä puolesta ja arvioimaan iät yleensä oikein. Nykyään näen myös paljon enemmän kauniita ihmisiä kuin ennen - minusta on naista tunnustamaan toisten kauneus. Kateuteni on nyt tervettä kateutta.

Vierailija
2/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta, joten en heitä pidä vanhan näköisinä, mutta itseäni toki kuvittelen ikääni nuoremman näköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi huono arvioimaan ikiä. Yleensä veikkaan ihmiset paljon nuoremmiksi ihan vilpittömästi. Tosin kalastajan vaimoa arvelin n. 40- vuotiaaksi.

Ja kyllä. Minulta kysytään toisinaan paperit alkossa ja olen 31 vuotias.

Vierailija
4/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näen ikäisiäni ja jopa nuorempia ihmisiä esim. tv:ssä. Mielestäni näyttävät joskus kamalan vanhoilta tantoilta.

Itse olen 32 v. Naamastani kai ikäiseni näköinen, muuten hoikka ja tyttömäinen.

Vierailija
5/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mulle ollenkaan tärkeää eikä edes kiinnostavaa. Saattaa mennä kauankin kun tutustuu uuteen ihmiseen ennenkuin tulee edes mieleen että minkäköhän ikäinen tuo on. Ja sittenkin se on ihan samantekevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän