Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalastajan vaimo on pulskistunut, taitaa odottaa vauvaa.

Vierailija
22.08.2012 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kv:lla aika mona keskenmenoa takana, jos ois joka kerta ollut raskaana kun sitä tällä palstalla on kuviteltu...

Vierailija
22/42 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi näemme varmaan ihkuja zumba-kuvia ja vatsalihastreenejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kannattais sen zumbaamisen lisäksi harjoittaa voimaa

Vierailija
24/42 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että te näette raskausvatsan. Luin juuri eilen blogia ja kadehdin sitä, miten hoikka uuma vaimokkeella oli. Näyttää toki ikäistään vanhemmalta, mutta kaunis ja tyylikäs hän on.

Minuakin alussa ärsytti tämä blogisti, mutta sitten aloin lukea myös muita blogeja. Tajusin, että eihän Johanna ole edes pahimmasta päästä. Minusta kuvat ovat ihania, etenkin lapsista ja Norjan kotikonnuista otetut. On myös puhunut avoimesti siitä, miten joskus on rankkaa hoitaa lapsia lähes yksin kun mies on työreissuilla. Ja kuinka kotireissut aina herättävät pienen koti-ikävän. Minusta aika symppiksen oloinen, vaikkakin varmasti tietää olevansa kaunis, eikä ainakaan itsetunnon puutteesta kärsi. Kuitenkin vaistoan hänessä jotain sellaista rentoutta, jota esim. All I Ever Wanted -Karlalla ei ole. Minusta tuo Karla pikemminkin on sellainen tyhjä kuori, jonka sisällöstä ei voi päätellä mitään. Kaikki on niin upeaa ja ihanaa, koskaan ei ole huono päivä, suru tai ikävä. Tylsäähän tuollaista on lukea, koska me kaikki kuitenkin tiedämme, ettei Karla kerro koko totuutta. Enkä tarkoita, että pitäisi henkilökohtaista elämäänsä avata blogissa. Tietynlaista elämänmakua vain haen. Strictly Stylen blogi on Karlan blogin kanssa tässä suhteessa ihan samanlainen. Sen sijaan Rillan koti -blogista pidän tuon Johannan blogin ohella.

Miksiköhän muuten tuosta Johannan painosta ja raskaudesta niin spekuloidaan? Onko kyse kateudesta? Itsekin mielelläni olisin yhtä hoikka, jotta voisin herkutella siihen päälle muutaman kilon :). Sen sijaan ihmettelen, miksi Karla jatkuvasti korostaa olevansa niin pikkuruinen ja laiha. Lyhyehkö varmaankin, muttei mielestäni mikään laiheliini. Olemme saman pituisia ja kuvien perusteella samankokoisiakin. Silti Karlan koko on xxxxxs ja 32-34, mutta minä olen kokoa 38. Ja olen kyllä taatusti Karlaa siroluisempi. Hullunkurista ylipäätänsä tuoda useaan kertaan kokoansa esille blogissa. Jokaisen uuden mekon kohdalla todetaan, että "xxxs-koon löytäminen oli niiiin kiven alla."

Vierailija
25/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kalastajanvaimo.indiedays.com/2012/08/28/zumbaaaaa/

Vierailija
26/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, olit ihan oikeessa ;)

Pidän blogista, mutta aiheet alkavat olla aika ennalta arvattavia...

Vierailija
27/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, olit ihan oikeessa ;)

Pidän blogista, mutta aiheet alkavat olla aika ennalta arvattavia...

Vierailija
28/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että lähiaikoina myös kaivaa kaapista syksyn lempparin eli jonkun villamekon. Ja ehkä tekee jotain hyvää omenoista.

Vierailija
29/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on samanikäinen kuin Tanja Karpela. Ovat kyllä kuin kaksi marjaa.

Vierailija
30/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaunis onkin, ehkä se on osittain se hyvin kehittynyt tyyli ? Olen itse 30+ ja kun löysin tuon blogin vuosia sitten niin ajattelin hlön. Olevan kyllä reippaasti itseäni vanhempi mutta toki kaunis nainen, voikohan laihuus vanhentaa noinkin nuorta?

Vierailija
31/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaunis onkin, ehkä se on osittain se hyvin kehittynyt tyyli ? Olen itse 30+ ja kun löysin tuon blogin vuosia sitten niin ajattelin hlön. Olevan kyllä reippaasti itseäni vanhempi mutta toki kaunis nainen, voikohan laihuus vanhentaa noinkin nuorta?

Vierailija
32/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttäis vielä vanhemmalta ilman vaatteita, joten kyse ei ole vanhentavasta tyylistä.

Vierailija
33/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on Johanna Kukkola-Alvestad, ihan julkista tietoa. Kotkasta kotoisin ja täytti viime vuonna 30.

Tykkään hänen blogistaan ja mielestäni ei ole nelikymppisen näköinen tai mitenkään pulskistunut.

Vierailija
34/42 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut hänen pulskistuneen.

Vierailija
35/42 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hassusti" kommentoi itsekin raskaana olevalta näyttämistään.

Ei kyllä ole tuo heppu epämuodikkaissa silmälaseissaan kummoinen, kalastaja oli ja on miehekkäämpi. 😕

Vierailija
36/42 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko oikeasti tuota joku? Tai pikemminkin, maksaako Me Naiset tuosta postaamattomuudesta, latteuksista, kijrotusvihreistä.

Vierailija
37/42 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää keskustelu onkin aloitettu jo 2012

Vierailija
38/42 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaasta uteliaisuudesta haluaisin tietää: aikooko blogata kunnes saa potkut? Vaikka aiheet ja into on loppuneet noin 4-5 vuotta sitten. Onkohan itse vankasti siinä harhassa että hienosti sujuu tää bloggaaminen?

Vierailija
39/42 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tää keskustelu onkin aloitettu jo 2012

Otsikko sopi silti kuin nenä naamaan. Mitä kehän kiertämistä blogissa muka?:'))

Vierailija
40/42 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osaa muutakin kuin pykiä lapsia maailmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi