Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekis mieli ostaa uusi kahvinkeitin. Vanha on kyllä toimiva

Vierailija
22.08.2012 |

vaikka ikää sillä taitaa olla jo likemmäs 10v. Ukko vaan on sitä mieltä, että vanha kelpaa mainiosti ja uusi ostetaan vasta kun se hajoaa.

Pöh, nyt olis mun mieleinen keitin tarjouksessa. Pitäskö hajottaa tosta vanhasta vaikka kannu "vahingossa" :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaise ukollesi ostaneesi sen itsellesi synttäri-, nimppari-, joulu-, juhannus-, uusi vuosi-, äitienpäivä-, naisten päivä- tai Vuoden Nainen -lahjaksi.

Tai paketoi se nätisti ja huokaile jouluaattona lahjoja avatessa, "kyllä se naapurin Martti vaan tietää minkä puutteessa täällä ollaan oltu..." ;)

Vierailija
2/8 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tuhlausta, jos luopuu lähes 10 v vanhasta keittimestä. Mun edellinen keitin oli ilmaiseksi saatu, aikanaan fb:n lahjoitetaan-palstalta. Se kyllä toimi, mutta tuppasi vuotamaan ruskeaa lirua alleen ja viereensä. Ukon mielestä se tietty ois vielä asiansa ihan hyvin ajanut kun kerran suostui ees porisemaan :D

Mä tilasin siis äskettäin eräästä nettikaupasta Moccamasterin, ja oon siihen tosi tyytyväinen. Ukko jaksaa kuittailla, kertoo että inhoaa sitä ja vieläpä jaksaa etsiä eri kauppojen mainoksista että löytyskö sama malli halvemmalla jostain muualta :D. No, okei hänen vahingonilonsa oli suunnaton, kun täällä äskettäin oli erään suuren kaupan avajaiset, ja sit olis ollut sama malli todella edullisesti. Noh, ei harmita yhtään koska en tosiaankaan olis ollut valmis menemään sinne kaupan ovelle aamulla jonottamaan keitintä ja olemaan sen aikaa töistä pois (siis olisin voinut olla, mutta tunnit pitäs tehdä takaisin) :D

Eli siitä vaan, Ap, ei ole kohtuuton toive sulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihdan keittimen uuteen n. vuoden välein vaik olis ehjä.

Vierailija
4/8 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 10v vanha keitin on jo oikeesti kerännyt sellasen määrän kaikkea möhnää päivittäisessä käytössä, ettei edes säännöllinen puhdistus välttämättä pidä kitkerää makua poissa.

Vierailija
5/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ikää sillä taitaa olla jo likemmäs 10v. Ukko vaan on sitä mieltä, että vanha kelpaa mainiosti ja uusi ostetaan vasta kun se hajoaa.

Pöh, nyt olis mun mieleinen keitin tarjouksessa. Pitäskö hajottaa tosta vanhasta vaikka kannu "vahingossa" :)

Typerää ostaa vaan ostamisen vuoksi. Jos kerran vanha toimii, niin miksi ostaa uutta.

Vierailija
6/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 10v kuluttua voi jo vaihtaa! Anna vanha eteen päin vaikka jollekin opiskelijalle, syksyllä ne tarvii kaikenlaista. Ideanahan on kai että joku sitä vielä käyttää, ei sen tarvi olla sinä.

Vierailija
7/8 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätettä ja kulutusta on maailmassa tarpeeksi. Jos vanha toimii, miksi hankkia uutta?

Vierailija
8/8 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tehdä laadukkaita eikä KESTÄVIÄ laitteita, oli kyse mistä tahansa. Vuoden tai parin välein joutuu ostamaan kaikki uudet laitteet, kun edelliset hajoavat. Jos nyt ostatte uuden kahvinkeittimen, joudutte luultavasti ostaa sellaisen sit parin vuoden välein. Se on tätä markkinataloutta. Ei tehdä kestävää, jotta ihmiset joutuvat ostamaan ja ostamaan uusia laitteita. Raivostuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä