Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PartyLite

Vierailija
22.08.2012 |

Kuinka moni pitää PartyLiten tuotteista?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaa Partyliteä markettikynttilöihin. Esim Kodin ykkönen myy tanskalaisia parafiinikynttilöitä huomattavasti halvemmalla.

Tuikkuja läpinäkyvässä astiassa saa muuten Tarjoustalostakin, muistaakseni pari euroa pussillinen.

Vierailija
42/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kerran Finnmarin kynttilöitä näissä läpinäkyvissä kuorissa ja huomasin selvän eron PartyLiten samanmoisiin tuikkiviin. FinnMarin kynttilöissä on suora ja tasainen pohja jolloin ei pala täysin loppuun, mutta PartyLiten tuikkivissa on aavistuksen keskelle kaatuva pohja jolloin kaikki parafiini pääsee palamaan ja näin saa paloaikaa koko rahanedestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuoksu on aivan mahtava, ei mikään teennäinen tai liian voimakas. :)

Vierailija
44/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä olet säälittävä.

kurkkaamassa kotisivuiltani uuet mahtavat joululahja ideat!

Vierailija
45/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaapa hintaa, kannattaako todellakin maksaa yli kaksinkertaisesti??

Itse ostin kerran Finnmarin kynttilöitä näissä läpinäkyvissä kuorissa ja huomasin selvän eron PartyLiten samanmoisiin tuikkiviin. FinnMarin kynttilöissä on suora ja tasainen pohja jolloin ei pala täysin loppuun, mutta PartyLiten tuikkivissa on aavistuksen keskelle kaatuva pohja jolloin kaikki parafiini pääsee palamaan ja näin saa paloaikaa koko rahanedestä.

Vierailija
46/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ostaa sellaisia kynttilöitä kun itse haluaa, minä en rupea oman kommenttini vuoksi sitä jankkaamaan, itse pidän PartyLiten kynttilöistä ja te muut voitte tykätä sitten niistä halvemmista, se on mielipide.

Vierailija
47/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on myynnissä Tiimari-tason kippoja hintaan 30 e/setti, mutta ilmeisesti nekin menevät kaupaksi, kun niitä jatkuvasti tarjolla on. Monista kynttilöistä pidän ja useista somisteistakin, ja kun olen pitänyt kutsuja, niin halvalla on lähtenyt.. Enempää en halua, kynttilöitä on kaapissa vuosien tarpeiksi. Ovat kuitenkin erittäin hyviä lahjoja tietyille tahoille, siis niille, jotka tykkäävät.

Vierailija
48/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhdysvaltalaistutkijat South Carolinan yliopistosta polttivat kaksi vuotta sitten tehdyssä tutkimuksessaan erilaisia kynttilöitä, kemikaaleja vapautui haitallinen määrä. Joukossa oli karsinogeeneja ja kemikaaleja, kuten tolueeneja ja bentseenejä, joiden tiedetään aiheuttavan astmakohtauksia. Kemikaalipiikit syntyivät, sillä kynttilät eivät palaneet tarpeeksi korkeassa lämpötilassa.

– Yksittäisten parafiinipohjaisten kynttilöiden polttaminen ei luultavasti ole vaarallista, mutta kynttilöiden polttaminen päivittäin tai silloin tällöin esimerkiksi huonosti ilmastoidussa kylpyhuoneessa voi aiheuttaa ongelmia, tutkimuksen johtaja Amid Hamini varoittaa.

Polta kynttilöitä vain lyhyen aikaa

Myös kynttilöihin lisätyt eteeriset öljyt ja hajusteet voivat aiheuttaa ongelmia, sillä monissa kynttilöissä on käytetty synteettisiä hajusteita ja väriaineita, jotka voivat olla lämmitettäessä ongelmallisia. Kynttilän poltosta syntyy myös nokea, joka voi jäädä leijumaan huoneilmaan tuntikausiksi. Noki voi vahingoittaa keuhkoja ja aiheuttaa hengityselinsairauksia tai ihoärsytystä ja allergiaa.

Loppu romanttisille illallisille? Kynttilät ovat terveyshaitta

Kynttilät voivat aiheuttaa terveyshaittoja.

Tutkimustulokset kynttilöistä ovat huolestuttavia. Brittilehti Proof totesi selvityksessään, että Lontoossa eniten myydyt kynttilät sisältävät muun muassa kadmiumia ja lyijyä. Hollantilaistutkimuksen mukaan kirkoissa poltetut kynttilät muuttivat sisäilman myrkyllisemmäksi kuin moottoritiellä. Kynttilänpolton jälkeen huoneilmasta löytyi kymmenen syöpää aiheuttavaa ainetta.

Asiantuntijoiden mukaan kynttilöiden satunnainen polttaminen aiheuttaa harvoin ongelmia, mutta viisainta on polttaa niitä vain lyhyen aikaa hyvin ilmastoiduissa huoneissa.

Vierailija
49/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut rahojani kunnes tulin järkiini. Aivan ylihintaisia tuotteita. Vastaavia saa jo melkein mistä vaan krääsäkaupasta. Laatukaan ei ole sen parempi. Jos nyt esimerkiksi jumalattoman kalliit tuikkivat vaativat toisinaan ensiapua palaakseen niin outoa on.. Normi tuikut ajavat saman asian ja palavatkin mukavasti. Kaikkeen se ihminen hurahtaakin.. Onneksi vain kerran ja hetkellisesti..

Vierailija
50/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin tekosyyn, kuten tartuva vatsatauti, luiskahti viimeksi kiireesti pois.

Vierailija
51/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksukynttilöissä on yhtä paljon myrkkyjä kuin tupakassa, ja myrkkyjen vapautuminen ilman voi aiheuttaa astmaa, ihottumaa tai muita iho-ongelmia.

En koskisi edes pitkällä tikulla.

Vierailija
52/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajosi televisio ja korjaaja oli kysynyt että poltetaanko teillä paljon tuoksukynttilöitä. Tää porukka oli siis jotain tuoksukynttilöiden suurkuluttajia. Lisäksi niillä oli muistaakseni se ongelma, että keittiön kaapeissa värjäytyi jokin, en enää muista mikä.

Vierailija
53/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo jälleenmyyjät ovat niin tyrkkyä porukkaa ettei huvita mennä lähellekään.

Ihan kun ihmiset eivät ymmärtäisi ettei vähävaraisilla ihmisillä ole varaa tai pienintäkään halua laittaa rahojaan tuollaiseen turhuuteen. Sitten tyrkyttämällä tyrkytetään ja ylistetään kuinka ainutlaatuisia tuotteet ovat ja kuinka hyvin tämä 59€ arvoinen maljakko sopisi juuri sinun lipastosi päälle.

Mutta ei siinä mitään, olen ihan yhtämieltä siitä että hienojahan nuo tuotteet ovat.

Tuttavapiirissäni on 3 partylite jälleenmyyjää ja voittavat kyllä puhelinmyyjätkin sinnikyydellään. Kaiken huippu on se että jokainen noista tietää taloudellisen tilanteemme eikä siltikään yksi "ei" riitä. Olen joutunut kieltäytymään 50 kertaa ja aina joku kyläilyreissuillaan tyrkyttää sen kuvaston käteen ja ilmoittaa uudet tarjoukset ja kuinka on tekemässä uutta tilausta tai pitämässä suurkutsujaan. Eikä mene perille vaikka sanon että ei meillä ole varaa. -"Mutta katsopa näitä, näissä on -20% alennus ja näiden normaalihita on..."

Jotenkin vain ärsyttää, todella paljon!

Vierailija
54/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä se on konsultin työkin ja se kuuluu työnkuvaan. Suomesta usein puuttuu se positiivinen asenne, kaikki ajatellan negatiivisesti.

Vierailija
55/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä se on konsultin työkin ja se kuuluu työnkuvaan. Suomesta usein puuttuu se positiivinen asenne, kaikki ajatellan negatiivisesti.

mä löydän kaiken tarvitsemani kaupoista, en halua, että vapaa-ajalla mulle tyrkytetään mitään ja lurkitaan puskista mun rahoja.

Minä olen konsultti, mutta konsultoin jotain järkevämpää kuin syövälle altistavia ylihintaisia pätkylöitä. Ja konsultoin vain rahasta, en rahankiilto silmissäni jokaista tuttua, ystävää ja kaveria.

Mä olen pistänyt välit poikki yhteen yli-innokkaaseen >Herbalife myyjään, joka kuvitteli, että ystävänä mulla on velvollisuus ostaa. Naapurini myi Amwaytä ja juoksin sitä usein pakoon, kun näin sen tulevan.

Jos haluat kaverisi rahat, hän ei pidä siitä, vaan hylkää sinut kokonaan.

Vierailija
56/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustekemikaalit vaikuttavat aivoihin ja muuhun hermostoon, ne vahingoittavat aivojen sähköistä toimintaa ja verenkiertoa.

Monet niistä ovat hermostomyrkkyjä. Vaikutus voi olla lyhytaikainen tai pitkällinen ja aiheuttaa kroonisen sairauden.

Vierailija
57/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ostanut partyliten tuoksuttomia kynttilöitä ja ihan tyytyväinen olen ollut. kaverin kautta ostin jonkun paketin, kutsuilla en ole käynyt. Jokasyksyinen tuohtumuksen aihe tällä palstalla, kynttiläkauden alkaminen :)

Vierailija
58/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen polttanut näitä tuikkivia parin vuoden aikana muutaman paketin, eikä yksikään ole tarvinnut mitään ensiapua.

Jännää, miten tämmöinen asia herättää niin paljon tunteita. Ei se ole keneltäkään pois, jos joku tykkää polttaa hieman erilaisia ja kalliimpia kynttilöitä kuin toinen.

Myönnän, että osa PartyLiten kynttilöistä on ihan sikakalliita, mutta en todellakaan lähde tuomitsemaan, jos niitä joku haluaa ostaa.

Vierailija
59/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tuotetta vaihdatutin kolme kertaa ja sen jälkeen en enää jaksanut. Vika on niin selvä että luulisi asiantuntijoidenkin sen huomaavaan, kun minäkin heti näin ettei tuote ole siististi viimeistelty.

Vierailija
60/73 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinoinnin piirteet kyllä täyttävät jälleen kerran. Asiaa on käsitelty mm. täällä: http://www.kolumbus.fi/~w462389/verkostomarkkinointi/tyypillinen/partylite.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi