Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PartyLite

Vierailija
22.08.2012 |

Kuinka moni pitää PartyLiten tuotteista?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä muuten, että kynttilöissä ei saisi valita laatua vaan pitäisi tyytyä siihen markettilaatuun, mutta annas olla jos kyse on lapsen talvihaalarista niin kallein on kyllä kaikkien mielestä yksimielisesti paras, ainut ja oikea. Siinä jää halpismerkit ja kopiot armotta jalkoihin.

Vierailija
22/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kuullut näistä Partylite-kutsuista ja siitä, että niihin jengi hurahtaa. eli omaa kokemusta kutsuista tai tuotteista ei ole. Kävin tämän keskustelun innoittamana huutonetissä katsomassa mitä nämä tuotteen on ja täytyy sanoa että sanattomaksi vetää. Siis mitä ihmettä nuo kynttilänjalat on? jäätäväm rumia valtaosa. vai onko nuo secondhandit jotain 90-luvun mallistoa? 

Entäs sitten se kynttilän "kesto", ostetaanko ko. Merkkiä siksi etttä se säästää luontoa? Partylite-tarran vuoksi? 

Alkoi mielenkiinto sen verran heräämään että melkein toivoisin saavani kutsun. Samoin kun muihinkin verkostomarkkinointi-bileisiin (Pahoittelen). Amway-lahkolaisista olenkin jo lukenut etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hulluuttahan toi touhu on. Onhan niissä laatua joo, mutta ei sen hinnan verran. En ikinä laittaisi montaa kymppiä johonkin pilarikynttilään tai lasikupissa olevaan kynttilään vaikka olisi kuinka laatua. Poltan joskus Tiimarin tuikkua ja Partyliten tuikkivaa vierekkäin ja yhtä nopeasti palavat. Eli huom, minulla on kokemusta noista tuotteista ja tiedän että järkeä noissa ei ole.

Vierailija
24/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 15:06"]

No ihan hulluuttahan toi touhu on. Onhan niissä laatua joo, mutta ei sen hinnan verran. En ikinä laittaisi montaa kymppiä johonkin pilarikynttilään tai lasikupissa olevaan kynttilään vaikka olisi kuinka laatua. Poltan joskus Tiimarin tuikkua ja Partyliten tuikkivaa vierekkäin ja yhtä nopeasti palavat. Eli huom, minulla on kokemusta noista tuotteista ja tiedän että järkeä noissa ei ole.

[/quote]

Mulla paloi vierekkäin finmarin tuikku ja PL tuikkiva. Finmarin kynttilä sammui 2 tuntia ennen PL-kynttilää, joten epäilen että joko keksit päästäsi tai sitten kyseessä ei ole samankokoiset kynttilät

Vierailija
25/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kutsuilla kerran. Tykkään tuoksukynttilöistä, mutta mielestäni vain harvat tuoksukynttilät tuoksuvat poltettaessa tarpeeksi. Ja ne Partyliten tuoksukynttiläthän sitten tuoksuvat. Liikaakin. Valitettavasti voin polttaa niitä vain parvekkeella (turvallisesti toki), muuten saan päänsäryn. Tuoksut (eivät toki kaikki) itsessään ovat hyviä ja sellaisia, joihin en ole muualla törmännyt (polkakarkki/piparminttu, viikuna, tumma kirsikka).

Törkeän kalliitahan tuotteet olivat. Erehdyin jossain mielenhäiriössä ostamaan myös ylikalliin kynttiläkipon, jota en ole kehdannut pitää esillä, mutta ihminen on erehtyväinen, eikös.

Enää en ostaisi kyseisiä tuotteita, mutta jos tykkää vahvoista tuoksuista, kannattaa tsekata, tuoksumaailmassa todellakin oli sellaisia variantteja joita ei kaupasta saa.

Vierailija
26/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 15:06"]

[/quote]

Mulla paloi vierekkäin finmarin tuikku ja PL tuikkiva. Finmarin kynttilä sammui 2 tuntia ennen PL-kynttilää, joten epäilen että joko keksit päästäsi tai sitten kyseessä ei ole samankokoiset kynttilät

[/quote]

no en ole noita gramma vaa´alla punninnut enkä ole Finnmarin kynttilöitä polttanut. Tiimarin tuikku muovikuoressa ja paloi saman ajan kuin Partylite. Viime viikonloppuna testattu eikä muistissani ole mitään vikaa. En pysty tätä mitenkään todistamaan enkä edes yritä tämän enempää.

Vierailija
27/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 10:52"]

Ihan vaan tiedoksi kaikille että Partylitella on myös tuoksuttomia kynttilöitä, oma vika jos on ostanut tuoksullisia eikä niitä kestä. Tuotteet ovat laadukkaita josta kertoo 6 kk takuukin. Ei ole varmaan Tiimarilla tai muillakaan marketeilla takuuta. Sitten se on henkilökohtainen valinta ja makuasia mistä tykkää ja mihin haluaa rahaa laittaa. Tuotteet ovat kauniita ja niillä on mahdollisuus sisustaa kotia joka vuodenaikaan. Kokonaan kynttilänvaloa hehkuvia Gloliteja tuskin on muualta saatavissa. Ei pidä tuomita ihmisiä jotka partylitesta tykkää, kukin omalla tyylillään täällä eletään.

[/quote]

Miksi tuotteella, joka on tarkoitus polttaa, pitää olla puolen vuoden takuu?

Ja kyllä, ne kynttilät tuoksuu kamalalle.

Vierailija
28/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi niitä on tuoksuttomiakin. Hinnat vaan niin älyttömiä ettei ole mitään järkeä ostaa. En ole koskaan tarvinnut kynttilöille takuuta ja erinomaisesti ovat palaneet nuo markettikynttilätkin. Jos joíllain on niiden kanssa ongelmaa niin sitten tietysti nuo toimii.

Vierailija
29/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan partyliteltä tuikkivia ja votiiveja ihan niiden tuoksun vuoksi, suosin niiden raikkaita tuoksuja. Kynttilöitä en enää osta, koska ne ei meillä pala kunnolla, aina toispuoleisesti. Tuoksuttomia tuikkuja en sieltä osta, koska ihan vastaavan laatuisia  (ja kirkkaalla kuorella) löytyy nykyään jo monesta kaupastaja paljon pienemmällä hinnalla. Mä poltan yleensä yhtä aikaa sekä tuoksuvia, että tuoksuttomia tuikkuja, enkä kyllä niiden paloajassa huomaa eroja.

Vierailija
30/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partyliten "tuoksut" ovat pääsääntöisesti vastenmielisiä.

Somisteissa on muutama kaunis, loput krääsää, ja jokaikinen ylihintainen.

Yhden somisteen kyllä ajattelin silti taas ostaa, ja GloLiteista tykkään kovasti. Vaikka kalliita ovatkin, yhtä kivoja en ole muualta löytänyt.

Harvakseltaan voi jotakin ostaa, mutta hurahtanut en kyllä ole!

Vierailija
31/73 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kaksi vuotta vanha avaus?

Vierailija
32/73 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pidän niistä, vaikka kyllähän sieltäkin löytyy tuotteita joista en pidä. Juuri aloitin konsulttina, mutta en kyllä todellakaan ole tyrkyttymässä joka paikkaan, ihan vain omaksi, sukulaisten ja niitten iloksi joita ne kiinnostaa. En kyllä kehtaisi menne kenellekkään tyrkyttämään tuotteita, mutta kukin tyylillään.

Itse säätelen kotona tuoksun voimakkuutta, jos on meltsi palamassa niin laitan rinnalle hajusteettomia, jottei tule liian örtsy haju, tai en edes polta niitä niin tuottaa hyvää tuoksua kotiin :) Mutta mielipiteitähäh on yhtä monta, kun on ihmistäkin täällä :) makuasioista voi aina kiistellä, mutta eihän niissä ikinä sopuun pääse.

Vierailija
33/73 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole tyrkyttämistä kun jatkuvasti jotkut järjestää näitä kutsuja ja pitäisi mennä niihin. Olen joskus mennyt, mutta sanonut etten kyllä osta mitään tulen vain katsomaan, Siellä ne ämmät kilvan ihastelee niitä ylihintaisia härpäkkeitä joita niillä on seinät ja pöydät pullollaan, vanhimpia pitää jo siirtää kaapin perälle jotta voi uusia ostaa.

Vierailija
34/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama asia kuin se että toinen ostaa merkkiliikkeestä vaatteet tms ja toinen sitten vähän halvempaa. Ei tämä sen kummoisempaa ole.

Vierailija
35/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin halvat markettikynttilät. Esim ne votiivit ja tuikkivat palaa paljon pitempään kuin halvemmat kynttilät ja täytyy myöntää että sellainen läpikuultava sulanut kynttilämassa näyttää kauniimmalta lasisessa kipossa kuin esim se perus metallituikku.

Hirveän hintaisiahan ne on ja tuoksut on kauheita - onneksi on tuoksuttomiakin. Niitä kippoja ja himmeleitä en voi sietää ja niissä on ainakin 80% ylihintaa. Kynttilöitä ostan suunnilleen 30,- vuodessa, ei mikään hirveä investointi.

Vierailija
36/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama asia kuin se että toinen ostaa merkkiliikkeestä vaatteet tms ja toinen sitten vähän halvempaa. Ei tämä sen kummoisempaa ole.

on yleensä ihan oikeasti hienompia vaatteita. Partyliteissä taas yhdistyy sikakallis hinta ja mauttomuus tai tavanomaisuus. Toisin sanoen ostat halpaliiketason muotoilua luksuskaupan hinnalla.

http://kuvat2.huuto.net/c/a9/c342a2fbc0903d55843dad59e853d-medium.jpg

http://kuvat2.huuto.net/0/40/392dad134330f4b6e30fbfd9ff20b-medium.jpg

http://kuvat2.huuto.net/3/5f/aa5da68a094afb3180b4d8a1b7f1a-medium.jpg

Vierailija
37/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lopun elämääni kuin ex-muijani tuli silmät pyöreänä kertomaan, että "tää kynttilä maksaa vain 50 euroa, EIKS OO HALPA!!".

ainakaan tällä hetkellä niillä ei taida olla ainuttakaan yksittäistä kynttilää joka maksaisi noin paljon. Mutta tajusin pointtisi, perseestä ovat. :)

Vierailija
38/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PartyLite on siitäkin minusta mahtava että siellä on erilaisia tuotteita kuin normi kaupoissa, kuten yllä mainitut GloLite kynttilät. Itse en ainakaan ole törmännyt näihin kuin PartyLitellä?

Vierailija
40/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilä on ihan mahdollinen tilanne, koska partyliten tavarat on niin hillittömän kallita. Mä menin aikanaan kynttiläkutsuille ja otin 20 euroa mukaan sillä periaatteella että no kyllä tuolla nyt varmaan jotain saa. Noh, en löytänyt kynttiläpakkausta lukuunottamasta kuvastosta juuri mitään, mitä olisin saanut irti 20 eurolla. Halvin "somiste" katalogissa maksoi 17 euroa ja se oli äärettömän yksinkertainen joku pieni kynttiläalusta, joka olisi maksanut marketissa maksimissaan 5 euroa. "Normaali" hinta jostain hikisestä kynttilänjalasta oli jotain 70 euroa. Että ihmiset joutuu sitä kuvastoa selatessaan toiselle planeetalle, jossa 50 euroa maksava kynttilä rupeaa yhtäkkiä tuntumaan kovastikin edulliselta ostokselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi