Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PartyLite

Vierailija
22.08.2012 |

Kuinka moni pitää PartyLiten tuotteista?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tuotteista. En ole tuoksuallergikko enkä saa oireita vaikka astma onkin. Ylihinnoittelun takia ostan tuotteita kerran vuodessa mutta silloin aina 100 eurolla. Ostan vähän ennen joulua ja näitä kynttilöitä poltankin joulukuussa viikottain ja loka-marraskuussa satunnaisesti kerran viikossa. Keväällä ja kesällä en polta kynttilöitä lainkaan. 

Yleensä ole ostanut niitä tuikkivia eri tuoksuilla, mutta viimeksi kokeilin niitä läpinäkyviä ja tykästyin. Ostin samaan aikaan leirikoulua tukeakseni Finnmarin korissa olevat kynttilät ja poltin täsmälleen samaan aikaan kuin näitä glow-kynttilöitäkin, Finnmarien sydäntä sai kaivella esiin joka kerran jälkeen, paloivat epätasaisesti niin, että toinen puoli jäi lähes palamatta ja ajallisesti kynttilöitä poltettiin ehkä 6 tuntia ja olivat jo aivan loppu, epätasaisia ja hankalia polttaa. Lisäksi savuttivat selvästi. 

En osta Finnmaria enää, vaikka leirikoulumyyjät suloisia olivatkin!

Ei Partyliten tuotteista tarvitse pitää mutta olen itse kokenut ne paremmiksi kuin muut tuotteet. Tuikut kestävät pidempään ja palavat tasaisesti. Tuoksu ei ole mielestäni läpitunkevaa- tosin olen aika tarkka, mitä tuoksua hankin. 

Olen muutamalle harvalle ostanut lahjaksi Partyliteä. Jos eivät ole pitäneet, niin eivät ole minulle sitä sanoneet enkä osta kuitenkaan toiste, kun en halua toistaa itseäni. Minä otan mielelläni vastaan Partylite-tuotteita, tosin mieluiten niitä poltettavia kynttilöitä eikä tuikkukippoja, jotka ovat mielestäni erityisen ylihinnoiteltuja. Ihan kiva lyhtykin heiltä löytyy mutta en ikinä halua maksaa lyhdystä sellaista hintaa!

Vierailija
62/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voisi ikinä tuhlata sellaisia summia kynttilöihin/sisustustuotteisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö pitää kutsuja? Sillonha niitä saa aivan ilmaseksikin, mä tykkään :)

Vierailija
64/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö pitää kutsuja? Sillonha niitä saa aivan ilmaseksikin, mä tykkään :)

Jos ois tykkään nappi niin painaisin sitä.

Vierailija
65/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PartyLiteissa ei oikein hinta ja laatu kohtaa. Näyttäähän osa niistä ihan kivoilta kuvissa, mutta luonnossa eivät ole kovinkaan kummoisia, ja osa on suoraan sanottuna tosi rumia ja mauttomia. Sopivat varmaan sellaisille, jotka muutenkin keräilevät kaikkea krääsää...

Vierailija
66/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut konsulttina jonkun aikaa ja olen niin rakastunut näihin tuotteisiin ja siihen että saa tavata uusia ihmisiä kuukausittain. Ja mikä parasta tuotteita tosiaan saa ilmaiseksi!

Vierailija
67/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hölynpölykrääsää..

Vierailija
68/73 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lopun elämääni kuin ex-muijani tuli silmät pyöreänä kertomaan, että "tää kynttilä maksaa vain 50 euroa, EIKS OO HALPA!!".

Samoin niitä lämpökynttilöitä saa yhden sillä hinnalla millä K-kaupasta ison pussillisen. Ne on kehittänyt markkinointiterminkin sille - "votiivi" - tarkoittaa sitä että steariini sulaa kokonaan kun kynttilää polttaa. Ikäänkuin tavallisessa lämpökynttilässä ei sulaisi.

Onneksi eukko vei kaikki kynttilänsä erossa mennessään, säästyi roskiin heittämisen vaiva.

t. mies jolla järkeä päässä

Vierailija
69/73 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri kutsuu kerran vuodessa kutsuilleen, mutta minulla on aina niin "kiire" etten ehdi. Ylihintaista krääsää.

Vierailija
70/73 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partyliten somisteet on MADE IN CHINA!!!!!!!!!!!!!!! Täyttä krääsää! Mene enemmin Pentikille ja tue kotimaista laatua!

Vierailija
71/73 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 14:34"]Vierailija 60: ei oo pakko ostaa tuoksukynttilää, jos ei pidä tuoksukynttilöistä. Jestas teitä ihmiset!

[/quote]

En pidä, en myöskään osta, edes toisille. Olosuhteiden pakosta vain joskus joutuu vieraisille paikkoihin, jossa joku onneton on niitä hankkinut ja ylpeillen sitten sytyttää ne vieraiden tullessa.

Vierailija
72/73 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partylite ja kaikki muu verkostomarkkinointi perustuu siihen, että ystävät eivät kehtaa olla tilaamatta, vaikka jokaisella vieraalla varmasti takaraivossa kolkuttaa järki järjettömistä hinnoista. Mulle ainakin riittää kaikki verkostomarkkinointi-ystävät, jotka ovat ystäviä ainoastaan silloin kun kutsuille pitäisi mennä ja jotain pitäisi olla tilaamassa. Muutoin ei juuri kysellä kuulumisia tai kutsuta kahville. Törkeää ystävien hyväksikäyttöä. Kaiken lisäksi näihin verkostomarkkinointijuttuihin tuntuu parhaiten sortuvan keski-ikäiset, keskiluokkaiset, hieman masennukseen sortuvat naiset, jotka kuvittelevat muuttavansa elämänsä, rikastuvansa ja menestyvänsä verkostomarkkinoinnin keinoin. Helpommalla tienaa vähän lisäansioita normityön ohella menemällä vaikka kerran viikossa kaupan kassalle istumaan. Ei tarvitse tyrkyttää ystäville mitään, eikä kenellekään tule paha mieli. Mutta onhan se tietty eri sanoa, että olen "konsulentti tai osakas", kuin kaupan kassa. Suututtaa ja naurattaa... KÄYTTÄKÄÄ HYVÄT NAISET JÄRKEÄ!!!!

Vierailija
73/73 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullakin on oma mielipide tyrkyttämisestä. mutta ne järjestäjät eli emännä harvemmin on näitä konsultteja itse. Nillä emännillä vaan on hullunkiilto silmissä että saavat nyt vähä alennusta tuotteista. Jos sukulaiset ottaa tuotteita minulta niin en todellakaan laita niille esitteen hintaa, vaan sen millä minä ite saan ne. eihän siitä tule tippaakaan rahaa lisää, mutta enpä välitä asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi