Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanessa Paradis on susiruma

Vierailija
21.08.2012 |

Telkkarissa vielä kuvottavampi kuin valokuvissa. En pysty katsomaan tota dokkaria, siis luoja miten RUMA nainen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla noin suuret angstit jotain julkkista kohtaan? Vaihda hyvänen aika kanavaa äläkä katsele sen kuvia!

Vierailija
2/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen musiikki ja näyttelijäsuoritukset elokuvissa on varmaan ihan vahinkoja kaikki.

Mutta ennenkaikkeahan siis ihmisen - ja varsinkin naisen - ulkonäkö merkitsee kaikkea, ei se, mitä hän tekee.

(Ja mun mielestä Vanessa Paradis on hurmaava.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.sydney4women.com.au/wp-content/uploads/vanessa-paradis-eye-l…

Ihmettelen miksi ei ole korjauttanut hampaitaan. Jakaus hampaiden välissä ei nappaa.

Vierailija
5/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käännän kanavaa tai muuten vain en kiinnitä huomiota asioihin jotka eivät kiinnosta.

Taitaa ap:lla ärsyttää jokin ihan muu,,,

Vierailija
6/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä saa laittaa kommentteja aiheesta kun aiheesta, vaikka sitten jonkun naamasta.

Ja komppaan kyllä ap:ta, Paradis ON ruma. Johnny Depp, whatta hell where you thinking?

Vierailija
7/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa Paradiksen musavideota "Be My Baby"?

Mun mielestä se oli ihan älyttömän kaunis siinä.

Mitä mieltä olette, tässä video:

Vierailija
8/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olivat Johnny Deppin kanssa hyvin yhteensopiva pari.

Itse en tosin olekaan koskaan tajunnut jälkimmäisen komeutta.

Vierailija
9/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että hän on ihmisenä mukava ja viehättävä. Pojot nousee Deppille jos hän näkee kuoren taakse.

Minusta muuten Vanessa P on kaunis nainen.

Seurustelen itse melko mahakkaan miehen kanssa ja itse olen hoikka ja ihan mukavan näköinen. Totuus vain on se että hän on aivan ihana mies ja kohtelee minua paremmin kuin kukaan aiemmin.

Vierailija
10/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Vanessan nyt pitäisikiireesti mennä faceliftingiin ja laitattamaan kuoret hampaisiinsa, ettei palstamammaa kuvota. Ai niin, sitten saisi lyödä sillä, kun sekin oli niin turhamainen, että meni laikkauttamaan naamansa ja päällystämään hampaansa. Ehkäpä Vanessalla on niin yvä itsetunto, ettei tarvitse kuorella sitä pönkittää?

Vierailija
11/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitahan ap omia kasvokuvia niin verrataan. Löytyykö sieltä vaikka joku kuunaama takaa. =D

Vierailija
12/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joillekin joita itseään ei tapetista erota (eikä siinäkään sinänsä vikaa), kaikki vähänkin erottuva on punainen vaate ja nälvinnän kohde.

On hänellä kyllä musiikillisiakin ansioita, mutta ei, kyllähän suomalainen minäminä -mamma on vaan niin rotunainen.. Siitä tulee täydellinen viimeistään kun se on poikinut kerran tai kaksi, joten totta kai koko maailma on hänen arvosteltavakseen tehty.

Vierailija
13/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen mamma on hotimpi kuin Vanessa, AP mukaan lukien, ihan takuuvarmasti.. heheheheheheheh

Vierailija
14/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakas mimmi ja mikä pahinta, sillä on ollut hallussa sekä Johnny että Lenny...

Vierailija
15/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munkaan mielestä enää, mutta so? Harva pysyy yhtä hehkeänä läpi elämän, toiset rupsahtaa ennemmin, toisen myöhemmin.

Vierailija
16/16 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi ei ole korjauttanut hampaitaan. Jakaus hampaiden välissä ei nappaa.

Eikä ole turvautunut kauneusleikkauksiin ja heti täällä ollaan mollaamassa :)

AV-mammat ovat vain kateellisia, kun Vanessa on saanut Johnnyn kainaloon. Tai no ainakin sai muutamaksi vuodeksi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä